Zingzing Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Da har jeg fått Leveringsbekreftelse med referanse på mail, fra netshop. Og på netshop sine sider står det at det er levert. Kan jeg da hente de på posten nå, eller må jeg vente til jeg får en lapp i posten i morra elns? Butikken stenger om 20 min Lenke til kommentar
SputNikoN Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har du fått sendingsnummer? I såfall, sjekk det på posten.no Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Når Netshop sier den er "levert" så kan det nemlig bety at de har levert den til Posten, men ikke nødvendigvis at Posten har hentet den sendt den til deg. Endret 12. desember 2007 av Blib Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 skjekk med sendings nummer (søk på posten.no) og har den kommet fram tar du emd det nummeret og henter pakken Lenke til kommentar
Zingzing Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja, sjekket det. Kan stenges Lenke til kommentar
melsom Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Kan forøvrig opplyse om at dersom du bestiller på nett med frakt metode "Hentes i sandefjord", så kan du dra opp og hente med en gang. Er ikke varene plukket, så går dem jaggu å plukker dem for deg der og da Kudos til netshop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå