Gå til innhold

Hva synes dere om å handle på nett?

Anbefalte innlegg

Viss du ikke får kontakt med en spillsjappe på nettet eller noe slikt, du kan føle uhygge att dem har sendt feil spill eller att posten roter spillet vekk

Og er dere fornøyd å bestille på nettet?

Men utenom så er jeg veldig fornøyd å bestille fra nettet.

Men faktisk så er det bra gjort av videogameplus.ca siden jeg er ny bruker der og dem har sendt Unreal Tournament III til meg :D

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker å handle i fysiske butikker om jeg først skal ha noe, prisforskjellene er ikke så store egentlig. Fraktkostnader kommer jo i tillegg, og frakten er ofte veldig dyr hos enkelte nettsteder. (Billige produker, svindyr frakt. :thumbdown: ) Ikke mye stress å komme meg til de største butikkene hvertfall, ventetid er jo også noe jeg misliker ;)

Lenke til kommentar

Handel på nettet går som regel bra. Jeg pleier alltid å sjekke om noen herifra har dårlige erfaringer.

Det var kun EN gang jeg ikke gjorde det.. og da gikk pengene i dass (bestilte på yeez.com eller .no... han stavangerjæveln som eide sjappa). Både jeg og en kompis bestilte derifra. Det endte med at jeg varslet om

politianmeldelse, og først da kom pakken i posten, men kompisen min fikk aldri sin pakke.

Så rådet fra meg er alltid å sjekke bruker-erfaringer med andre her på diskusjon.no (hardware.no, gamer.no etc) _før_ du bestiller.. og ikke etterpå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...