Gå til innhold

Mye for pengene? HP 6710b / Intel T7500

Spagetti

Anbefalte innlegg

Ok, så det er bare garanti osv du mener med at den kan stille i en annen klasse? Det var nå fint, for sånt har man aldri bruk for likevel :)

Og for siste gang, jeg har en ASUS, ikke en ACER! :p

For å si det sånn, jeg har en HP businessmodell og hadde litt problemer, det endte med at de kom hjem til meg med deler og byttet dem her hos meg, den type service får du ikke med en såkalt forbrukermodell... Vet aldri når man får bruk for dette, evt om, men er utrolig kjekt hvis behovet melder seg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har jeg ikke akkurat forklart det med garantier m.m?

Det er en rimelig stor forskjell på bedriftsserien til produsentene og konsumer modellene, det stilles forskjellige krav til de.

Kanskje lese litt før du retter på andre?

Denne maskinen har nøyaktig samme garanti som en Pavilion (sluttbruker pc) nemlig 1 år.

Dette står også i annonsen det linkes til. Om du derimot legger til 1600kr får du 3 års onsite service/garanti.

Lenke til kommentar

Det er en rimelig stor forskjell på bedriftsserien til produsentene og konsumer modellene, det stilles forskjellige krav til de.

Denne maskinen har nøyaktig samme garanti som en Pavilion (sluttbruker pc) nemlig 1 år.

Dette står også i annonsen det linkes til. Om du derimot legger til 1600kr får du 3 års onsite service/garanti.

Har uansett 5 års reklamasjon, og siden denne er handlet på uninettavtalen så har du business support på produktet. Et eksempel på hvor deilig den supporten er så kan du se tråden til Raptus_ angående hans problemer med 8510p.

Lenke til kommentar

Edit: Feil info jeg kom med.

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Kanskje du bør gjøre litt research før du påpeker andre?

ALLE businessmodeller fra HP kommer med 3 års onsite next bus day garanti standard.

De nye p og w-modellene har 3 år, mens b kommer kun med 1 år. På de tidligere modellene kan p byttes ut med c og b kan byttes ut med v, slik at de samme årene gjelder da for c og w på 3 år og v på 1 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...