TeggY Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tilfeldig er det nok ikke nei! Ballene er jo laget på den måten at det er enklere å få det til, men det krever likefullt teknikk for å få det til. Det gikk jo også an å få ballen til å flakke med f. eks Fevernova fra 2002, eller Em-ballen fra 2004, men det var vanskeligere enn med teamgeist. Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg trener og spiller kamper med disse ballene, jeg er keeper og ballene er forferdelige i luften hvis den som skyter treffer rett. Det svaier utrolig i lufta, ikke bra for keepere spør du meg. Men ballen er veldig god å sentre/skyte med. Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Nå som EM er over for en stund siden så kan vi vel oppsumere med at de ikke hadde den nytten UEFA/Adidas ønsket seg. Ble jo knapt ett eneste mål på langskudd i hele mesterskapet. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nå som EM er over for en stund siden så kan vi vel oppsumere med at de ikke hadde den nytten UEFA/Adidas ønsket seg. Ble jo knapt ett eneste mål på langskudd i hele mesterskapet. Det er nok bare ballen sin feil det ja Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg synest ihvertfall at det er rimelig opplagt at ballen ble for lett og at flere skudd enn normalt gikk over av denne grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå