UrgeLoL Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Så akkurat en comparison video, og hadde jeg ikke hatt spillet på Pc så skulle jeg gjerne ha kjøpt det på Ps3. Det jeg merket i videoen var at Ps3 versjonen hakket ved 1 minutt og 7 sekunder, før det var alt meget bra og det så like bra ut som xbox 360 versjonen. 1 minutt og 25 sekunder ut i videoen loader både ps3 og xbox 360 neste del av brettet, og xbox 360 kommer i gang 2,5 - 3 sekunder raskere enn Ps3. 1 minutt og 45 sekunder ut i videoen så ser vi Ps3 versjoenen, der spilleren kjører en slags vannjet ting bort etter vannet, frameraten er elendig. MEN, man ser også at det blinker quicksaving oppe i venstrehjørnet på ps3 versjonen, noe det ikke gjør på xbox 360 versjonen. Om dette har noe å si vet jeg ikke. Men med en gang denne quicksaving er ferdig så blir frameraten fin igjen. Nå skal det også sies at det er i episode 2 at framerate skulle være værst til tider, men uansett så er spillet verdt å få med seg på ps3, om du ikke har det på xbox 360 eller pc. http://www.gamevideos.com/video/id/16649 Husk å laste ned hd versjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tror neppe spillet er så dass som enkelte spillsider skulle ha det til for noen uker siden, IGN gav jo PS3 versjonen 8.4 og påpeker at FPS problemet er der i forhold til 360 versjonen. Samt loadingtiden er eit ekstra irritasjonsmoment på PS3. Har man begge platformer er nom valget klart, men får intrykk av at spillet er vel verdt ein titt også på PS3 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Hva er det som gjør at disse spilla har\hatt problemer med framerate? Er det hardware eller software som gjør det? Jeg nevner hardware er pga jeg har lest at ps har lite ram, tenkte kanskje det har noe å si. Endret 12. desember 2007 av The_Free_Man Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 No skal det sies at det er eit EA team som har stått for portinga til PS3, så det er kun dårlig optimalisering opp i mot platformen som spiller inn her. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er det verdt kjøpet på PS3 da? Har dessverre ikke fått med meg denne historien. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Den filmen virka betryggende, jeg lukter et kjøp i nær fremtid. Viktigste er egentlig TF2! Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg kjøpte spillet i dag, og har etter 3 timers spilling ikke opplevd noe hakking å snakke om. Dog har jeg ikke prøvd episode 2 enda, så det kan jeg ikke si noe om. Under båt-scenene flyter spillet helt fint så langt hvertfall. Lastetidene kunne selvfølgelig vært kortere, men dette er noe man raskt venner seg til, og man tenker ikke over det etter en stund. Så langt er jeg godt fornøyd med kjøpet, men skal selvfølgelig komme tilbake med mer info hvis jeg opplever større problemer senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå