herzeleid Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jo takk samme her. Hvilke aviser er det snakk om som går(som du sier selv) utenom det forsvaret sier og benekter at det er Taliban/kriminelle? Eneste jeg kan komme på i farten er vell klassekampen men andelen av befolkningen som tar den avisen serriøst er vell relativt lav (heldighvis). Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg leser andre aviser enn VG Fysjda, slikt kan føre til at man kan bli opplyst. Lurer på hvor interessert Taliban faktisk er i å føre dialog. De snakker mye med vold, både mot fiender og sine egne. Tror de må ta et oppgjør internt, på lik linje med hva IRA gjorde. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Det ryktes om direkte forhandlinger mellom USA og Iran også : "Highlighting new indications that the US government will directly engage with Iran in the near future on all issues including its nuclear program, former Mossad head Efraim Halevy said Tuesday that Israel must ensure that it is a direct participant in such contacts. Otherwise, he warned, the future of the region will be determined in a forum from which Israel is excluded." http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid...icle%2FShowFull Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 vell, da er vell helvete absolutt løs. Men tviler på at det er noe mer enn de rapportene vi får omtrent ukentlig om at USA har tenkt til å anngripe den ene eller den andre Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 vell, da er vell helvete absolutt løs. Men tviler på at det er noe mer enn de rapportene vi får omtrent ukentlig om at USA har tenkt til å anngripe den ene eller den andre Angripe? "Engage" i *forhandlinger*, slik jeg leser det. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 haha, sorry, leste kamphandlinger Sånn går det når man leser for fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå