Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Vel, ut i fra hva jeg har observert. Så er alle forslagene du har kommet med elendige. Og det er tydligvis ikke bare min mening. Så vi prøver bare å hjelpe deg. Vanskelig å forstå det eller? Endret 14. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Tråden kan bare stenges, jeg har nemlig funnet mitt motto. Jeg valgte Moonshields helt fantastiske motto. Dette mottoet er helt utrolig morsomt og jeg klarte ikke å stoppe og le da jeg så det. Det fanger også virkelig årstiden som russetida befinner seg i. "Sug og pul, gledelig jul" er bare helt imba. Lenke til kommentar
Peprepupp Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 KAn du ikke bare rename hele tråden til russemottotråden, så kan jeg låne et av de bra russemottoene som kommer og putte på russekortet mitt? Russrussrussruss Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 La oss roe ned litt på personkarakteristikkene. Ellers så har vi ikke til vane å stenge tråder bare fordi trådstarter er ferdig med saken. Andre kan ha interesse av tråden. AtW Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Selv litt usikker på hva jeg skal ha. Tenkte noe med "Julenissen, påskeharen og tannfeen finnes ikke." eller "Jeg er udødelig til det motsatte er bevist", herregud, har jo bare et par timer på meg nå Er så lite kreativ at det nesten er flaut :O . Eventuelt den til Loeve lenger opp Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Les førsteposten igjen: "...så dere behøver ikke å komme med nye forslag" Jeg skal ha en av alternativene under, så dere behøver ikke å komme med nye forslag. Vanskelig å forstå den eller? Ja..egentlig. For det første; du skriver at du skal ha noen av de nedereste forslagene og for det andre; at man ikke behøver betyr ikke at man ikke skal..to forskjellige ting. btw: hvorfor egentlig julemotto når russetiden er i Mai? Skjønte ikke helt den.. Lenke til kommentar
andiss Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 her er noen. "Alt over Ni kan gli" "Jo naermere null jo trangere hull" "If you can read this your about to get raped" "I'm so good at sex I scream my own name." Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Tråden kan bare stenges, jeg har nemlig funnet mitt motto. Jeg valgte Moonshields helt fantastiske motto. Dette mottoet er helt utrolig morsomt og jeg klarte ikke å stoppe og le da jeg så det. Det fanger også virkelig årstiden som russetida befinner seg i. "Sug og pul, gledelig jul" er bare helt imba. Det er MYE dritt på gullkorn tråden, dette inlegget synes jeg hadde passa mye bedre der enn 90% av det som er der fra før Prøv å lag deres eget motto, blir lett kjedelig når alle bare bruker gjengangere. Andis: skifte brukernavn til pedis i nærmeste fremtid..? Endret 14. desember 2007 av AlltidRett Lenke til kommentar
Beges Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvor mange russemotto kan man ha? Er så mange "kule", så har litt lyst på fler enn ett på kortet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå