Abnegation Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg trenger råd fra flere hold da jeg skal finne ut hva som skal stå på bunn av russekortet mitt! Jeg skal ha en av alternativene under, så dere behøver ikke å komme med nye forslag. Men omformuleringer på de jeg har er godt velkomne. - Det er bedre å ha armer og bein enn å vinne gull i paralympics. - Det er bedre å ta begge foreldrene sine på fersken sammen, enn en av dem aleine. - Voldtekt er ikke morsomt (med mindre du voldtar en klovn). Hvem av dem, synes dere? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det er bedre å ha armer og bein enn å vinne gull i paralympics Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 De var alle utrolig tafatte. De to første har du oversatt de på feil vis med tanke på timing av punchline. "Hva er bedre enn å vinne i Paralympics? Å kunne gå" er min favoritt, i hvert fall. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg har til dags dato aldri sett et morsomt russesitat.. Men har dårlig tid nå. Men din omformulering var bedre ja Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du har ikke vurdert å se gjennom russesitatene på russ.no? Er i hvert fall en drøss med sitat som var bedre enn det der. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Endte med at jeg ikke valgte noen av dem. Det ble isteden: "Hei! Du har fem sekunder på å løpe før jeg kommer med kniv." Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Haha, den var genialt stygg! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 - Voldtekt er ikke morsomt (med mindre du voldtar en klovn). var genial Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Just remember; its your suicide, have fun with it! Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Nå ble jeg litt usikker igjen. Hvilke av disse synes dere jeg skal ta? - Hei! Du har fem sekunder på å løpe før jeg kommer med kniv. - Voldtekt er ikke morsomt (med mindre du voldtar en klovn) - Hva gjør du etter at du har voldtatt en stum pike? Brekker fingrene hennes så hun ikke kan fortelle noe til mor. Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei! Jeg er pappan din! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bare elendige trakkaserende "mottoer". Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 "Det finnes ingen julenisse". Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kom på et julemotto. "Sug og pul, gledelig jul." Eller "Sug og svelg, go helg" Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 - Hva gjør du etter at du har voldtatt en stum pike? Brekker fingrene hennes så hun ikke kan fortelle noe til mor. Anbefaler deg å ikke velge dette eller lignende... Tviler på at noen synes det er spesielt morsomt, tror heller at det kan oppfattes som støtende. Uansett hvilken sammheng det er i, om det er på kødd eller ikke, så synes iallfall ikke jeg at noe som helst som handler om voldtekt kan være morsomt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 I JUST PAYED FOR THIS STUPID-ASS CARD, AND NOW IM GIVING IT AWAY TO A STRANGER! den eier xD Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det blittsånn at sitatet på russekortet skal være mest mulig krenkende og/eller motbydelig? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 "Det finns nok av fisk i havet. Får du ikke napp, kan du alltids dra din egen laks" Den eier! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 "Poker er som sex, med en god hånd tenker man ikke på andre.." Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Les førsteposten igjen: "...så dere behøver ikke å komme med nye forslag" Vanskelig å forstå den eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå