Gå til innhold

trenger anbefalning på Ipod/MP3 spiller med display

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg vil heller tro noe som Creative Zen Stone Plus vil passe bedre. :hmm:

Cowon D2 er vel ikke helt lommevennlig, stor skjerm og tungvindte menyer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Jeg vil heller tro noe som Creative Zen Stone Plus vil passe bedre. :hmm:

Cowon D2 er vel ikke helt lommevennlig, stor skjerm og tungvindte menyer.

du må ha noen satans små lommer o.o

Takker for tilbakemeldinger, Creative Zen Stone Plus var ok men litt liten kapasitet.

Tror en Ipod variant kan passe bra til smaken og vane, noen som skiller seg ut her?

neh, alle er like ræva :) stone plues finnes da opp til 4GB, skulle være nok siden kvinnfolk hører på de samme vg liste sangene oppat og oppat. evt ta en kikk på creatives zen v plus, den finnes opp i 8GB, litt større skjerm enn stone plus, men veldig liten og grei. iaudio 7 er nok et tips, samme med meizu m3. bare styr unna ipod

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Jeg mente ikke pga. størrelsen, men at du ikke kan navigere så lett nedi lomma på den. Men det var før jeg fant ut at man kan programmere knappene oppå. :D

Zen V Plus er fin den ja, bruker den litt selv for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Har kjøpt Meizu M3 til min mor og ho var strålandes nøgd med den. Danker lett ut iPod, mange fordelar. I tillegg er det ein spelar dei færraste i flokken har. For 3-4-5 år sidan var det kult med iPod sidan få hadde det. I dag har "alle" iPod. Med Meizu eller Cowon får du ein betre spelar på dei aller fleste (om ikkje alle) områder i tillegg til å være original.

Ta ein kikk i prisguiden etter Meizu og Cowon, eventuelt ta turen innom Vostok.no som fører begge merkene. :)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Takker for tilbakemeldinger, Creative Zen Stone Plus var ok men litt liten kapasitet.

Tror en Ipod variant kan passe bra til smaken og vane, noen som skiller seg ut her?

Nye iPod nano vil jeg anbefale, kjøpte en slik til dama som julegave... Er overbevist om at den vil falle i smak :)

Er helt klart en "damevennlig" MP3-spiller... ;)

Lydkvaliteten er upåklagelig, om hun ikke er super-duper-HI-FI-entusiast?

Selv har hun hatt to Creative Zen V+, og var veldig klar på at hun ikke ville ha en sån på nytt pga av at begge gikk av med døden forholdsvis tidlig :) og på tross av at di skulle være driverløse, så fikk hun dem ikke til å virke med XP før jeg installerte noen drivere fra creative for henne :hmm:

I forhold til iPod må du være obs på at det er iTunes som må brukes til musikkoverføring som standard, men finnes også andre alternativer.

Grå 4GB 1195,-

Diverse farger 8 GB 1595,-

Lykke til med valget :)

Edit: Ups, ser at det er en uke siden det har vært aktivitet her, så du har kanskje tatt ditt valg :)

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...