Selvin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg har et lite delikat problem her! Brodern kjøpte WoW BattleChest her forleden, og da brukte han selvfølgelig nøklene som fulgte med til WoW og TBC. Jeg skulle også gjerne laga meg min egen konto. Er det noen her som har tips til hvor jeg KUN kan kjøpe nøkler til spillet og ikke selve CDene? Det er bare helt utrolig unødvendig å ha 2 sett med CD-er... Anyone? Om dette ikke er mulig synes jeg ærlig talt Blizzard har en rævva løsning på saken! Endret 12. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 http://teaser.wow-europe.com/ Start deg en account her. Fyll inn playtime. Du får ikke 1 gratis måned, såklart. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) http://teaser.wow-europe.com/ Start deg en account her. Fyll inn playtime. Du får ikke 1 gratis måned, såklart. Nei det med den måneden er greit, men takk for linken Endret 12. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Om du vil ha gratis måned kan du kjøpe fra www.gamersloot.net Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Men Frohman, den linken du gav meg er bare til en 10-days trial? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kan fint oppgraderes til en skikkelig konto. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Kan fint oppgraderes til en skikkelig konto. Det virker ikke sånn, det står jeg må ha Retail Authentication Key for å oppgradere Screen: Endret 12. desember 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Visst må den det. /seflfacepalm Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er vel meningen du skal kjøpe spillet da, og ikke laste den ned og kjøpe en 10 ganger så billig key. Ser sånn ut. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Dette skuffer meg noe inderlig! Hvorfor søren kjøpe spillet to ganger? Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Om du vil ha gratis måned kan du kjøpe fra www.gamersloot.net Kan kjøpe kun cd-key(s) her. Edit: Post 1000 Endret 13. desember 2007 av Pomfri Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hvis jeg avinstallerer på min stasjonære og installerer på min nye bærbare, må jeg da kjøpe nytt spil? Endret 13. desember 2007 av gaute14 Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nope. Keyen følger accounten. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nar du kjoper wow spillet kjoper du ikke CDene og boksen du kjopern en account. Du far derimot med boksen og cdene sa du kan installere det Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dette skuffer meg noe inderlig! Hvorfor søren kjøpe spillet to ganger? Det er jo cd-keyen du betaler for uansett. Cdene i seg selv er ikke verdt en dritt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Du får nok bare være skuffet. Hvis de skulle solgt keys separat, ville folk bare lasta ned en piratkopi av spillet, og kjøpt en key til 2 dollar istedet. Da hadde de tapt kolossalt med penger. Er det så himla galt å ha 2 kopier da? Den samleboksen med Wow+TBC koster hva, 150kr i butikken? Endret 13. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du får nok bare være skuffet. Hvis de skulle solgt keys separat, ville folk bare lasta ned en piratkopi av spillet, og kjøpt en key til 2 dollar istedet. Da hadde de tapt kolossalt med penger. For det første... Piratkopi? Du kan jo laste ned WoW fra nettsidene til WoW. For det andre, det er ikke CD-ene som koster penger. En key ville ha kostet like mye, ergo mer fortjeneste, siden pengene til å brenne CD-ene ikke må brukes. Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For å være ærlig, så skjønner jeg ikke problemet til trådstarter. Du skal kjøpe spillet, men nekter å kjøpe enda et sett med cd'er og manual ++? Er det virkelig SÅ ille å måtte kjøpe de? Man betaler jo like mye om man kjøper key'en over internett og ikke fra butikk. Eller så kan du stikke til butikken, kjøpe pakka, ta ut keyen, og hive resten. Da får du jo også 1mnd. i tillegg... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Om du vil ha gratis måned kan du kjøpe fra www.gamersloot.net Kan kjøpe kun cd-key(s) her. Edit: Post 1000 Er jeg rar eller var det ikke akkurat dette som trådstarter var ute etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå