Formica Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Sitter å leser i de forskjellige emnene om alle slags mulige problemer folk har. For tre måneder siden bestemte jeg meg for å kjøpe ny pc. Hadde aldri sett inni en pc før, men tok sjansen og bestillte alle delene jeg trengte. Tok meg god tid til å lese manualene før jeg begynte. Fikk alt på plass og trykte på power knappen. Vips! La inn windows og alt gikk greit. Og den dag i dag sitter jeg å spiller battlefield som bare det. Har aldri hatt noe problemer! Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 For en fin topic Nå kan alle som har klart å bygge en maskin uten problemer skrive seg inn her. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 hmm, dette var da bra. pleier som regel å gå til helvete GRATTIS! Lenke til kommentar
TheVampire Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ALDRI noen problemer ??? Og du bruker Windows !!! (damn) Sjeldent syn ! eller hva ? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 [...] Tok meg god tid til å lese manualene før jeg begynte. [...] Muligens det som gjorde det vellykka...(ikke det at jeg noen gang leser manualer da men ) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ALDRI noen problemer ??? Og du bruker Windows !!! (damn) Sjeldent syn ! eller hva ? Du kommer til å få problemer med den avataren...bruker du windows? Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Gratulerer med PC! Når jeg nevner at jeg har bygd PCen min selv til venner og bekjente sperrer de opp øynene og tror ikke sine egne ører...det er jo ikke så vanskelig som man skulle trodd! Lenke til kommentar
TheVampire Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har shiftet avatar... Og ja , desverre bruker jeg windows (2000).. hvordan det =?= Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 For meg gikk alt helt greit i ca. et halvt år Hmm...Jeg kjøpte meg Silent Twin da den ankom microplex og monterte denne. Trodde alt var greit, men dagen etter før jeg skulle på skolen hørte jeg ett "BRAS" fra data-rommet. Jeg trodde det var en CD-samlig eller no og tenke ikke mer over det. Da jeg kom hjem, startet ikke maskina, og deg åpnet kabinettet. Der lå min Silent Twin oppe på skjermkortet mit!! :oops: Jeg hadde visst ikke festa den skikkelig SVARTE... Da gikk CPU`n min + Skjermkortet. Heldig vis fikk jeg alt på garanti!! Men nå har jeg null problemer, vifta sitter og alt er fryd og gammen! :wink: Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har shiftet avatar... Din er 60x60 Regelen er som følger: Max 50x50 Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 dette _må_ være for godt til å være sant :o Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har shiftet avatar... Og ja , desverre bruker jeg windows (2000).. hvordan det =?= Hva er "desverre" med Windows 2000? Er det ikke 1337 nok for deg? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har shiftet avatar... Og ja , desverre bruker jeg windows (2000).. hvordan det =?= avataren din er fortsatt for stor, og jeg liker ikke ubegrunnet hets av windows.... Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har shiftet avatar... Din er 60x60 Regelen er som følger: Max 50x50 og goldfish sin er på 64x64. reager der og da! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 "Don't fix it if it ain't broken!" Nåja.. akkurat det der er jeg egentlig sterkt imot. Min maskin fungerte ypperlig fra dag1. Men jeg måtte jo fikse litt på den. Bedre kjøling, mer overklokking, nye komponenter. Og ja, jeg har hatt mine problemer. Men jeg har løst dem alle og har på den måten lært mye mer om jeg ikke hadde hatt problemer. Lenge leve forumet! Edit: angående avatar, kan dere ikke bare sende en PM. Alle tråder sporer jo av og handler plutselig om avatarer.. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 har shiftet avatar... Din er 60x60 Regelen er som følger: Max 50x50 og goldfish sin er på 64x64. reager der og da! Fiksa nå. Lenke til kommentar
TheVampire Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jada Strongbad.. Skal shifte den snart !!! :-? Hva som er gærnt med windows ? !! hehe... Kunne ha skrevet tusen sider med alt som er feil med windows.. Men det viktigeste er at det alltid kræsjer og har sinnsyke sikkerhetshull Hvordan skifter jeg til 50 x 50 ?? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 ikke at jeg brydde meg, men bra det det som er verre en store avatarer, er ubrukelig store signaturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå