AlleDager Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Klarer så vidt se på det ene øyet., DEt blinker hele tiden. I sidesynet Vanskelig å se noe som helst. Klarer så vidt å lese med høyre øye. Hvor skal jeg ringe for hjelp Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvordan sjedde dette? Du kan jo alltid ringe legevakten, evt en optiker. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Dette høres ut som en legevakt eller øyenlege-sak, ja. Optikeren kan nok ikke hjelpe deg. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hvordan sjedde dette? Du kan jo alltid ringe legevakten, evt en optiker. Har ikke nummeret til optiker. Det bare skjedde plutselig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kan du beskrive det litt nøyere? gjør det vont, har du kortroll på øyet eller lever det sitt eget liv? Hvordan ser øyet ut (f.eks rødt?)? Hviss det akkuratt har skjedd tror jeg kansje jeg ville ventet litt å sett om det blir noe utvikling, tviler på at øyet hopper ut plutselig for å si det slik. Ellers vil vel gjerne legevakten være det greieste å ringe til, disse kan sende deg videre om det er nødvendig. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Kan du beskrive det litt nøyere? gjør det vont, har du kortroll på øyet eller lever det sitt eget liv? Hvordan ser øyet ut (f.eks rødt?)? Hviss det akkuratt har skjedd tror jeg kansje jeg ville ventet litt å sett om det blir noe utvikling, tviler på at øyet hopper ut plutselig for å si det slik. Ellers vil vel gjerne legevakten være det greieste å ringe til, disse kan sende deg videre om det er nødvendig. det ser ut osm nordlys, bare at det er sølv. Kun i sidesynet klarer ikke se direkte på det. Zeph forslår at du tenker deg litt om før du poster noe! Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 jeg hadde ringt en legevakt e.l. Bedre å være føre var enn etter snar vettu! Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 hvis øyet er sølvfarget uten grunn ville jeg nok tatt meg en telefon ja... Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hvor lenge har dette vart? Hvis du har vondt i hodet, høres det ut som visuell aura som kan komme før migreneanfall. Trolig også det du vil få beskjed om på legevakta. Hvis det er migrene vil du trolig få kraftig hodepine innen 1 times tid, som vil gå over i løpet av 4-72 timer. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det høres ut som migrene ja. Det er ikke farlig Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Nekter å ha migrene as, da kommer jeg ikke inn i forsvaret! Det ga seg etterhvert de øye greiene. Hadde vondt i hodet i en time. Lit vondt i hodet fortsatt. Faen as om jeg har migrene! NEKTER Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Zeph forslår at du tenker deg litt om før du poster noe! Kva skulle det for eksempel være? Blir ikkje tittelen endra så blir tråden stengt. Du er i stand til å skrive innlegg utan for mykje skrivefeil, ein brukbar emnetittel burde ikkje være noko problem. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 AlleDager: Det er helt sikkert migrene. Du kommer jo fint inn i forsvaret om du bare ikke går til legen din og får det diagnostisert. Jeg ble rimelig skremt første gangen jeg fikk et skikkelig migreneanfall selv. De kommer ofte i kombinasjonen mye stress, lite søvn og dårlig kosthold. Var hodepinen lokalisert til en side av hodet, og føltes det som om den ble dempet om du lukket øynene/var i mørkere områder? Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 AlleDager: Det er helt sikkert migrene. Du kommer jo fint inn i forsvaret om du bare ikke går til legen din og får det diagnostisert. Jeg ble rimelig skremt første gangen jeg fikk et skikkelig migreneanfall selv. De kommer ofte i kombinasjonen mye stress, lite søvn og dårlig kosthold. Var hodepinen lokalisert til en side av hodet, og føltes det som om den ble dempet om du lukket øynene/var i mørkere områder? Nei as det var ikke migrene tror jeg Dette var rundt hele hodet. Så på en kopp med som har et bilde limt på. Så koppen lager et rart lys. Etter det fikk jeg noia med øyet. Gikk over som sagt etter ikke så lang tid. Så det går bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå