teq Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 XP har mange "nyttige" funksjoner, og man oppdager stadig fler jo mer man knoter med det. Jeg installerte printerdriver på en Oki matriseskriver her om dagen, og fikk i ettertid vite at skriveren ikke skulle ha noen driver ettersom applikasjonen vi bruker skriver direkte til skriverporten. Bare å slette skriveren fra Skrivere og telefakser tenkte jeg, men hjelpsomme XP reinstallerer driveren i bakgrunnen hver gang maskinen rebootes uansett hva jeg gjør. Det hjelper heller ikke å slette driverfilene der de ligger plassert. Har noen tips til hvordan man skal slette driverfilene for godt, og unngå at XP enten maser om å installere drivere eller reinstallerer de automatisk? Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Slett skriveren så gå inn på File - Server Properties så fanen drivers. Lenke til kommentar
teq Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå