Sameboe Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 www.peteranswers,com Dette er en som du må tro på at det skal funke, i mitt tilfelle vet jeg bare om jenter som har greid det.... Spørsmål vi stilte.... Hvilken farge har jeg på G-strengen? (av vennine) svar: blå og svart. Dette var riktig. Hvem er samen? (enda ei vennine som spurte) svar: Steffen Han finner ut alt, serriøst, selv om du ikke får svar på alt da. SJEKK UT LINKEN NÅ!!!!!! og legg ut hva dere spurte og fikk til svar... P.S funker ikke på alle, her gjelder troa folkens. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Haha! :!: Har du gått på den selv!? Jeg er ikke så dum at jeg ikke skjønner hvordan lillebroren min gjør det! Ler meg skakk. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Insert question: What color is my lunch box? Peter answers: I refuse to answer that. Teit Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Insert question: What color is my lunch box?Peter answers: I refuse to answer that. Teit Som sagt, den svarer bare til dem som tror på det, dette er helt sant, spørsmål kan stilles på norsk også... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg skal ikke si hemmeligheten med Peter answers, men hvis du er seriøs, trådstarter, så er det noen som har lurt deg trill rundt. Lillebroren min har gjort det på flere av venna mine. Igjen, Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har trådstarter misforstått litt? Denne kan man jo bare utføre IRL og det må jo være en som lurer og en som går på. Lenke til kommentar
eught Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857651 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Har trådstarter misforstått litt? Denne kan man jo bare utføre IRL og det må jo være en som lurer og en som går på. Du hvordan kan folk vite hva slags farge du har på undertøyet uten at noen andre vet det? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Det ser man jo ganske enkelt, også bare legger man inn svaret? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Peter answers: You don't believe in me enough! Sant Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nok med ein tråd. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=857651 Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg