Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Konflikter mellom kjæresten og venninnene

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Står i en litt vanskelig situasjon nå.. Prøve å forklare så godt som mulig.

Jeg er en gutt på 14 år. Jeg har en veldig flott kjæreste, og til tross for mange her sine oppfatninger, har vi et veldig seriøst forhold. Eller altså. Ikke sånn fjortistull.

Men poenget er;

Tidligere i høst, følte venninnene hennes at jeg tok henne fra dem, og dette tok jeg selvfølgelig hensyn til. Men nå nylig har en venn av meg skutt seg selv i hodet, og jeg har ikke pratet med noen om det. Derfor finner jeg ganske mye trøst i å være sammen med kjæresten min og slikt.

Men disse jentene blir jo ganske sure etterhvert. Fryser ut begge oss. Dama mi vil jo ikke dette, og jeg tror hun også ikke liker dette særlig.

Jeg mener. Gode venner burde vel forstå at når venninna di har kjæreste, vil hun ikke alltid bruke like mye tid på dem som før? Og spesielt når de vet godt at jeg sliter litt med at han skjøt seg. Jeg viser det vel egentlig ikke på skolen og slikt, at jeg sliter med det, men det gjør jeg.

Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg er veldig usikker..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er en god ting at du har en person å åpne deg til. kommer ingenting godt ut av å holde alle følelsene dine inni deg.

men hvis dette skaper så stor misunnelse hos din frues veninnner, hva med at du gir henne noen dager "fri"?

gå og snakk med dine venner om dette, gjerne felles venner av din avdøde kompis.

du er nok ikke den eneste som sørger, blir vel derfor veldig godt å få høre hva dem andre føler og opplever nå i tiden etter hans bortgang.

Lenke til kommentar

Jo, jeg er alene om det. Ingen andre jeg kjente hadde et forhold til ham. Men jeg føler at jeg ødelegger for kjæresten min. Fordi de blir sure på henne på grunn av at hun er sammen med meg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...