Sewero Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Får musikk over men den vil ikke avspille. Det funket før idag men etter at jeg skrudde av og på den så vil den ikke starte musikk, den bare står på play og ingen ting skjer Versjon:1.1.3 Modell: MA426 Format: Windows Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Har den spillt av musikken før? Forsøk og tilbakestille den. sett "hold" på og av og hold meny og senterknappen inne til den starter på nytt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg måtte resette iPoden igjen :| Ser ut som iPoden ikke liker meg lengre. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det er helt naturlig at du må restarte iPoden din avogtil. Kanskje du likevel skulle vurdere å oppdatere firmwaren på den? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Finner ikke nyere har leitet men fant ikke. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Da kan du eventuelt prøve å gjennoppbygge eller hva det nå heter. Dette gjør du i iTunes. Tror ikke det funker i MediaMonkey, Winamp o.l, men skal ikke si noe sikkert Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Plugg den i og la den detekteres av iTunes (nyaste versjon). Der har du forskjellige ting du kan gjere. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2007 Prøvd gjennoppbygging men det funker bare en liten stund før problemet kommer igjen. På iTunes står det at jeg har nyeste versjon. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Nå er problemet over, vet ikke hva problemet var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå