aloras Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Kjøpte meg PS3 40 gb fra stretto.no nå, som da skal være julegave fra foreldrene mine (må dog betale noe selv og ;p), og jeg lurer da på hva jeg trenger av tilbehør. Først og fremst siden jeg faktisk kan kanselere ordren min fortsatt, er det noen andre plasser som er billigere? Maskinen med 1 kontroller koster 4000 kr, men siden jeg kjøper gjennom firma får jeg trekt ifra momsen. Er vel ingen butikker som selger slike bundles ala 60 gb bundelen? Så er det kabler. Nettopp fått ny tv, og er det HDMI eller komponent kabler jeg da skal ha for å få best mulig bilde? Når det gjelder spill, så tenker jeg at jeg ønsker meg Assasin's Creed til jul, siden jeg også ønsker meg Galaxy til Wii. Siden min gamle PS2 ikke fungerer lengre (7 år gammel !), og jeg har en 20 PS2 spill, så er det noen som vet om den beste plassen å kjøpe PS2 for øyeblikket? Og er det noe annet jeg bør ha, som jeg ikke har husket på selv? Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Spaceworld solgte de til 3490 forrige uke, vet ikke om dette fortsatt gjelder. Ta en tlf til nærmeste Spaceworld;) Ellers selger Elkjøp en bundle med Assassins Creed og Resistance: Fall of Man + 40gb PS3 for 4595 kr, sjekk elkjop.no HDMI er kabelen som gir best bilde, bare sjekk at TVen har HDMI inngang:) HDMI kabel trenger du siden det ikke følger med i pakka, de fleste er bra nok på så korte avstander som 1-2 meter. Biltema selger en til 129 kr på 1.5 meter som visstnok skal være brukbar. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 kjøp call of duty 4 hvis du liker fps og sånt og ja, har du HD klar TV, så bruker du en HDMI kabel! vet ikke om ps2, men vet at det er 3400 eller litt mindre på elprice for 40GB ps3 med 1 kontroller.. men tror ikke det er på lager før helgen, så jeg vet ikke men ja assassin's creed er et bra spill, men mange som syns at den var litt hyped og ble ikke så god som man hadde tenkt at den skulle bli... så det er opp til deg oppsummering: billigere på elprice, HDMI kabel må brukes og CoD 4 er driiit bra! PS: du finner nesten ikke 60GB lenger, så da må du være veldig tålmodig og se veldig mye på internett Lenke til kommentar
CavemaNz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Om han ønsker PS3 40gb før jul ville den siste plassen jeg hadde bestilt vært Elprice, de har allerede lang kø fra 1 mnd tilbake med folk som venter maskiner. Elkjøp på nett eller spaceworld er nok sikrere valg. Lenke til kommentar
aloras Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Takker for raske svar! Men ja, ringte nærmeste spaceworlden (Ålesund), og de solgte 40 gb til 3999, så det tilbudet du snakker om CavemaNz er nok over. Og ja, jeg såg bundelen på Elkjøp sin nett-side. Men poenget her er at jeg har laget meg en firmakonto på stretto, slik at jeg får trekt ifra moms på varer jeg kjøper der. Altså, så blir det 3000,- å betale etter at jeg har fjernet momsen. Så er det mulig å registrere firmakonto på elkjop.no også? For i så fall så er jo det et bedre tilbud, siden jeg får maskin, assasin's og resistance til samme pris som hvis jeg kjøper PS3 og asassin's hver for seg. tc47: Vel, jeg har gjennomført CoD4 på pc, så det spillet er nok utelukket. Og jeg vet at det er mange som har blitt skuffet over Assasin's Creed, men jeg må jo nesten teste det ut. Tror jeg vil like det da jeg elsker spill som Hitman Blood Money og slikt (Ja, vet det er ganske forskjellig, men man skal jo bare gå rundt å ta livet av folk på begge?) Men da blir det i alle fall HDMI kabel, har et par av dem på tven. Noen som vet om en spesifikk side der de har noen billige? (Og seff godt bilde på). Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Trenger man ikke bare HDMI kabel, vist man har HD tv? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 HDMI kabel er etter det jeg har forstått kun til HD tver ja.. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Hos EB får du den for 4300,- 1 spill, 1 kontroll og en Blu-ray film(du kan velge mellom 3 forskjellige spill og 3 forskjellige filmer).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå