Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å bruke energi på å syte over hvor dyrt det er. Er dere ikke villige til å betale prisen det koster, så er det bare å la være. Dere kjøper da spill til godt over 500,-? Det er ikke obligatorisk ved norsk lov å eie et G25 ratt :)

Lenke til kommentar

Haha neida, men er jo greit å diskutere en pris på diskusjon.no? Men ja, jeg skjønner hva du mener, bare den delen på at spill koster 500 var litt rart å snakke om siden prisen på alle spill er jo det samme og er standard og har vært sånn hele tiden? Men jaja, er sant, hvis ikke man vil betale for det så trenger man ikke å ha det ;)

Lenke til kommentar

Satt dette spillet i PS3en for noen dager siden, og for å si det sånn: Dere som har betalt 299-349kr for dette spillet bør være forbanna. Jeg betalte 185ke på Play.com og eg føler meg svindlet fra ende til annen.

Det fikk meg til å innse at GT, uten tuning av bilene, er mer labert enn stort sett et hvilket som helst annet bilspill. Dette skal byttes så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Heilt klart mange ting som mangler ja, men igjen så er det jo "prologue" det heter så det hadde jo vært merkelig om det var et ferdig produkt...

Selv er jeg rimelig misfornøyd med den enorme heltestatusen Nissan GTR har. Blir altfor "avhengig" av den og den er MØKK kjedelig å kjøre...

Lenke til kommentar

Den mener at jeg oppgir feil kode, men jeg tror ikke det, det var derfor jeg antok systemet var litt klogga. Må dobbelsjekke passordet mitt.

EDIT: Husket passordet, men nå får jeg bare beskjed om at "this page is forbidden". Ordner seg nok til slutt.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Ligger på 4 plass på gt academy i Norge, og de skal plukke de 20 beste til finalen i hvert land, så regner med at jeg blir med i finalen :-) Men så er det over 6 uker igjen til konkuransen er over.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...