Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du kan få det for 1000 kroner noen steder, brukt. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 prøvde G25 på jobben(Spaceworld) det er en helt annen dimensjon å sitte å spille det da... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skjønner ikke helt hvorfor folk gidder å bruke energi på å syte over hvor dyrt det er. Er dere ikke villige til å betale prisen det koster, så er det bare å la være. Dere kjøper da spill til godt over 500,-? Det er ikke obligatorisk ved norsk lov å eie et G25 ratt Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kjøper ikke spill til den prisen lenger, nå kjøper jeg heller bare å internett Men Koffeinkanin hvor er det de blir solgt til 1000 kr brukt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Haha neida, men er jo greit å diskutere en pris på diskusjon.no? Men ja, jeg skjønner hva du mener, bare den delen på at spill koster 500 var litt rart å snakke om siden prisen på alle spill er jo det samme og er standard og har vært sånn hele tiden? Men jaja, er sant, hvis ikke man vil betale for det så trenger man ikke å ha det Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Kjøper ikke spill til den prisen lenger, nå kjøper jeg heller bare å internett Men Koffeinkanin hvor er det de blir solgt til 1000 kr brukt? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Ooopppps Endret 3. juni 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Trippel post langkaas92... on topic: hvor mye kostet f.eks. GGTA IV, jo 379 på lefdal/elkjøp er det over 500 kr. har jeg mistet noe her? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Trippel post langkaas92... on topic: hvor mye kostet f.eks. GGTA IV, jo 379 på lefdal/elkjøp er det over 500 kr. har jeg mistet noe her? Pcen klikka også kom det to like poster, så da måtte jeg bare skrive noe annet Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jaja, men blir vel G25 sammen med G5... Endret 3. juni 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Satt dette spillet i PS3en for noen dager siden, og for å si det sånn: Dere som har betalt 299-349kr for dette spillet bør være forbanna. Jeg betalte 185ke på Play.com og eg føler meg svindlet fra ende til annen. Det fikk meg til å innse at GT, uten tuning av bilene, er mer labert enn stort sett et hvilket som helst annet bilspill. Dette skal byttes så fort som mulig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Litt sterkt av deg å vite hva alle andre skal synes om dette spillet, synes du ikke? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Heilt klart mange ting som mangler ja, men igjen så er det jo "prologue" det heter så det hadde jo vært merkelig om det var et ferdig produkt... Selv er jeg rimelig misfornøyd med den enorme heltestatusen Nissan GTR har. Blir altfor "avhengig" av den og den er MØKK kjedelig å kjøre... Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 GT Academy Nettsiden er ikke helt 100 virker det som. Reg. knappen virker dårlig ogsånn.... Denne linken funker i hvertfall: Klikk her for å registrere. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sikkert litt pågang nå, men det er vel ikke begrenset hvor mange som får bli med? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sikkert litt pågang nå, men det er vel ikke begrenset hvor mange som får bli med? Nei, ingen restriksjoner etter hva jeg vet. Bare å lese igjennom betingelsene det. Klikk på min link, så er det mulig å registrere seg for å delta. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Den mener at jeg oppgir feil kode, men jeg tror ikke det, det var derfor jeg antok systemet var litt klogga. Må dobbelsjekke passordet mitt. EDIT: Husket passordet, men nå får jeg bare beskjed om at "this page is forbidden". Ordner seg nok til slutt. Endret 4. juni 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Noen flere som skal prøve seg på GT-academy greia? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 nekter å tro at det kun er 50 personer i norge som har GT Prologue.... er jo "norgesmesterskap" det her! klart alle skal v?re med :-) Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Ligger på 4 plass på gt academy i Norge, og de skal plukke de 20 beste til finalen i hvert land, så regner med at jeg blir med i finalen :-) Men så er det over 6 uker igjen til konkuransen er over. Endret 8. juni 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå