Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Var kansje litt rask med å si det om Cluch og 6H gir.

Det var g25 jeg tenkte på, har vurdert å kjøpe meg det, men fant ingen instilinger for valg av cluch, og tenkte derfor at det helder ikke fungerte på G25. Men går ut i fra at det også fungerer å gire rett fra fjerde gir og ned i andre om man ønsker det?

Hvorfor kan man ikke velge ut en cluch knapp på sixaxis'en? Ikke alle har ratt og pedaler.

Men, det er fremdeles feil måten gassen fungerer på... Hvis du tar eks Ford gt'06, stopper helt, setter den i første gir og gir halv gass, hvor stopper turtalls nåla di da? Er det nærheten av realistisk?

Man skal ikke treng å ha 16" 195/40 vinterdekk på en bil med 300hester for å få den til å spinne rundinger i andre gire.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alpine R12: Har du noen gang kjørt en bil i virkeligheten?

Tror ikke det. :p

Ja, clutch og slikt fungerer helt supert med G25. Du kan såklart gire rett fra fjerde til andre hvis du vil det, men det er jo ikke akkurat noe man gjør når man kjører racing, da. :p

Lenke til kommentar

Ja, clutch og slikt fungerer helt supert med G25. Du kan såklart gire rett fra fjerde til andre hvis du vil det, men det er jo ikke akkurat noe man gjør når man kjører racing, da. :p

Huh? Girer man ikke fra fjerde til andre i racing? Jeg pleier å gire fra 6. til 2. for å bremse jeg :p , i spillet altså.

Lenke til kommentar

Huh? Girer man ikke fra fjerde til andre i racing? Jeg pleier å gire fra 6. til 2. for å bremse jeg :p , i spillet altså.

Tror han mente at man ikke gjør det i racing IRL

Lenke til kommentar

Nei, du burde gire deg ned gjennom alle girene for å oppnå full effekt fra motorbremsingen. Se på ordentlig racing, så ser du at de alltid girer seg ned gjennom alle girene under oppbremsing.

Lenke til kommentar
Rike mennersker har som oftest gjort seg fortjent til det. La dem være i fred :roll:

-

Apropos var jeg en tur på Bygdøy med klassen her for noen uker siden. Vi kjørte til en butikk hvor det sto en Mercedes ML 63 AMG. Personen som kjørte den var en meget lekker småbarnsmor som hadde tatt denne 2.5 mill dyre bilen 300 meter for å kjøpe en pakke bleier og en kartong eplejuice.Litt av en situasjon. Nok til å gi enhver mann ereksjon ... Og ikke av damen for å si det slik. svtsvtsvtsvt...grrrbrOOOOOOOOOOOOMMMMMmmmmm :!:

Velkommen til Bygdøy, det er ikke den eneste grombilen her ute.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...