Alpine R12 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Var kansje litt rask med å si det om Cluch og 6H gir. Det var g25 jeg tenkte på, har vurdert å kjøpe meg det, men fant ingen instilinger for valg av cluch, og tenkte derfor at det helder ikke fungerte på G25. Men går ut i fra at det også fungerer å gire rett fra fjerde gir og ned i andre om man ønsker det? Hvorfor kan man ikke velge ut en cluch knapp på sixaxis'en? Ikke alle har ratt og pedaler. Men, det er fremdeles feil måten gassen fungerer på... Hvis du tar eks Ford gt'06, stopper helt, setter den i første gir og gir halv gass, hvor stopper turtalls nåla di da? Er det nærheten av realistisk? Man skal ikke treng å ha 16" 195/40 vinterdekk på en bil med 300hester for å få den til å spinne rundinger i andre gire. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Skru av alle hjelpemidler + sett innstillingene på simulation så gjør den nok det å Endret 2. mai 2008 av daruu Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 @Alpine R12 Nå er jo bare GT5 en simulator, ergo man kan ikke forvente at alt skal være helt perfekt. Personlig snynes jeg Polyphony har gjort en god jobb, og vi har jo bare fått en smakebit på fullversjonen. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Alpine R12: Har du noen gang kjørt en bil i virkeligheten? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Alpine R12: Har du noen gang kjørt en bil i virkeligheten? Tror ikke det. Ja, clutch og slikt fungerer helt supert med G25. Du kan såklart gire rett fra fjerde til andre hvis du vil det, men det er jo ikke akkurat noe man gjør når man kjører racing, da. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Alpine R12: Har du noen gang kjørt en bil i virkeligheten? Tror ikke det. Ja, clutch og slikt fungerer helt supert med G25. Du kan såklart gire rett fra fjerde til andre hvis du vil det, men det er jo ikke akkurat noe man gjør når man kjører racing, da. Huh? Girer man ikke fra fjerde til andre i racing? Jeg pleier å gire fra 6. til 2. for å bremse jeg , i spillet altså. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Alpine R12: Har du noen gang kjørt en bil i virkeligheten? Tror ikke det. Ja, clutch og slikt fungerer helt supert med G25. Du kan såklart gire rett fra fjerde til andre hvis du vil det, men det er jo ikke akkurat noe man gjør når man kjører racing, da. Huh? Girer man ikke fra fjerde til andre i racing? Jeg pleier å gire fra 6. til 2. for å bremse jeg , i spillet altså. Tror han mente at man ikke gjør det i racing IRL Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Alpine R12: Har du noen gang kjørt en bil i virkeligheten? Tror ikke det. Ja, clutch og slikt fungerer helt supert med G25. Du kan såklart gire rett fra fjerde til andre hvis du vil det, men det er jo ikke akkurat noe man gjør når man kjører racing, da. Huh? Girer man ikke fra fjerde til andre i racing? Jeg pleier å gire fra 6. til 2. for å bremse jeg , i spillet altså. Nei, du burde gire deg ned gjennom alle girene for å oppnå full effekt fra motorbremsingen. Se på ordentlig racing, så ser du at de alltid girer seg ned gjennom alle girene under oppbremsing. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Ahh, I see. Har vel egentlig sett det, men ved egen erfaring har dte ikke bremset like godt. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Hadde du giret fra 6 til 2 gir i virkligheten for å bremse ned bilen, hadde motoren holdt kanskje to nedbremsinger før den var ødelagt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Selvsagt, men man må jo utnytte simulatoren for det den er verdt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Samt at veigrepet ville blitt "dårlig" om man kastet kassa fra 6. og ned i 2. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Får vel prøve å ta hele remsa nedover når Playseat endelig kommer i hus. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Et billig og godt ratt folk anbefaler? Gi gjerne link til billig sted og! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Dette https://prisguiden.no/product.php?productId=92374 eller dette https://prisguiden.no/product.php?productId=92375 Forskjellen er at på det dyreste så har du 900 graders ratt + separat girspak i tillegg til de greien bak på rattet (muligens også litt bedre force feedback på det dyreste) Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Rike mennersker har som oftest gjort seg fortjent til det. La dem være i fred - Apropos var jeg en tur på Bygdøy med klassen her for noen uker siden. Vi kjørte til en butikk hvor det sto en Mercedes ML 63 AMG. Personen som kjørte den var en meget lekker småbarnsmor som hadde tatt denne 2.5 mill dyre bilen 300 meter for å kjøpe en pakke bleier og en kartong eplejuice.Litt av en situasjon. Nok til å gi enhver mann ereksjon ... Og ikke av damen for å si det slik. svtsvtsvtsvt...grrrbrOOOOOOOOOOOOMMMMMmmmmm :!: Velkommen til Bygdøy, det er ikke den eneste grombilen her ute. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hmm... Hvorfor kan jeg ikke kjøpe Ferrari F2007? Må jeg fullføre S-Class? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Hmm...Hvorfor kan jeg ikke kjøpe Ferrari F2007? Må jeg fullføre S-Class? Jepp. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Argh! Teit å ikke informere om det på forhånd Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Men tro meg, det er verdt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå