Tor Rasmussen Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Det er veldig nyttig å se hva andre gjør, ja. Husk at du også kan titte på replays av de beste time trial-tidene, og laste ned ghosts. Gode greier. Hvis jeg sliter med f.eks B-3. Kan jeg da laste ned en ghost og kjøre B-3 løpet med en aktiv ghost som klarer kravet? Hvor i "online" menyen laster man ned ghost og replays? Når jeg trykker online, så får jeg bare opp aktive løp jeg kan melde meg på. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Veier en trimmet skyline mer enn en orginal skyline mener du? Nei står fremdeles for det jeg sa. hallo! husker du vår diskusjonen angående skyline? den veier nøyaktig 2 t i spillet. R34 V-Spec II `02. Jeg husker fortsatt at gutta på autofil gnåla om vekta på 2 t! Men merk at vekten på 2 tonn er opplyst i quick tune, fulltrimmet. Endret 21. april 2008 av snik1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Da er spillet feil, for bilen veier 1540-1560 kg Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Veier en trimmet skyline mer enn en orginal skyline mener du? Nei står fremdeles for det jeg sa. hallo! husker du vår diskusjonen angående skyline? den veier nøyaktig 2 t i spillet. R34 V-Spec II `02. Jeg husker fortsatt at gutta på autofil gnåla om vekta på 2 t! Men merk at vekten på 2 tonn er opplyst i quick tune, fulltrimmet. Lal en skyline r34 som går i tyskland har 1200hester og veier 1140kilo.. min fulltrimma skyline i quicktune viser 11xx kilo.. men han autofil larsen er ikke alltid helt med heler sett mye feil info om bilene dem har testa.. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Finnes jo mange forskjellige skyline med forskjellige vektforhold..Den jeg viser til veier 1700 kg originalt(v spec 2). En kompis av meg hadde en 1998 BMW M3 som jeg ragga i:P Den veide 1600 kg blant annet pga ekstrautstyr anlegg etc..Den hadde 330 Hk tror jeg..Den gikk helt greit..Litt for tung.. Artig å kjøre.. Så en skyline med 1700 Kg + ekstrautstyr (slik som sportsskinnseter, klimakontroll blablabla) + en fører så er man fort oppi 2 tonn dog. Men samme f***! Det jeg skal frem til er at bilen er helt utrolig å kjøre selv om den veier 2 tonn! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Det er veldig nyttig å se hva andre gjør, ja. Husk at du også kan titte på replays av de beste time trial-tidene, og laste ned ghosts. Gode greier. Hvis jeg sliter med f.eks B-3. Kan jeg da laste ned en ghost og kjøre B-3 løpet med en aktiv ghost som klarer kravet? Hvor i "online" menyen laster man ned ghost og replays? Når jeg trykker online, så får jeg bare opp aktive løp jeg kan melde meg på. Du går ikke på online, du går på rankings. Mat inn bane, fysikk og bil. Tror det er de ti beste du kan laste ned. Hvis du er i time trial-modus kan du laste ned ghost. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Finnes jo mange forskjellige skyline med forskjellige vektforhold..Den jeg viser til veier 1700 kg originalt(v spec 2). En kompis av meg hadde en 1998 BMW M3 som jeg ragga i:P Den veide 1600 kg blant annet pga ekstrautstyr anlegg etc..Den hadde 330 Hk tror jeg..Den gikk helt greit..Litt for tung.. Artig å kjøre.. Så en skyline med 1700 Kg + ekstrautstyr (slik som sportsskinnseter, klimakontroll blablabla) + en fører så er man fort oppi 2 tonn dog. Men samme f***! Det jeg skal frem til er at bilen er helt utrolig å kjøre selv om den veier 2 tonn! vspec2 veier 1560kg og det er med alle option.. http://www.motortraders.net/imports/spec.asp?id=527 Endret 22. april 2008 av MiKA77 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Har fått mer og mer sansen for Nissan GT-R '07 nå. Japsene viser med denne bilen hvor kloke folkeslaget er. Veier 1740kg, noe som er veldig tungt for en bil, runder ikke av 500 hester en gang og bilen er generelt lang. Men hvem skulle da tro at denne bilen slår nye rekorder på Nürburgring for originale personbiler? Tyskere, Amerikanere, Italienere - gå å legg dere. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 det beste er at v-spec utgaven hr 7.25 på ringen , kjappere en en zonda f (merk røramme bil med masse hk osv) det er bra for en bil med alt utstyr å bakseter + vekta Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hvilken bil bør man bruke på S-10? Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Finnes jo mange forskjellige skyline med forskjellige vektforhold..Den jeg viser til veier 1700 kg originalt(v spec 2). En kompis av meg hadde en 1998 BMW M3 som jeg ragga i:P Den veide 1600 kg blant annet pga ekstrautstyr anlegg etc..Den hadde 330 Hk tror jeg..Den gikk helt greit..Litt for tung.. Artig å kjøre.. Så en skyline med 1700 Kg + ekstrautstyr (slik som sportsskinnseter, klimakontroll blablabla) + en fører så er man fort oppi 2 tonn dog. Men samme f***! Det jeg skal frem til er at bilen er helt utrolig å kjøre selv om den veier 2 tonn! vspec2 veier 1560kg og det er med alle option.. http://www.motortraders.net/imports/spec.asp?id=527 Den veier 1740 KG! Nissan Skyline GT-R 07 Nok om skyline lol Endret 23. april 2008 av snik1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 '07-modellen har ingen verdens ting med skyline å gjøre. Slutt å kall den for det! Den heter GT-R! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) La oss begrense bilpraten i denne tråden til det som angår spillet, hva? Krangel om hva som i virkeligheten er best av hummer og kanari, Ferrari og Lambo, kan vi opprette andre tråder til. Endret 23. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er det virkelig mening i at jeg skal få ramming penalty når jeg blir påkjørt bakfra:S noe så tragisk har jeg aldri vært borti Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Sant det. Var et enormt irritasjonsmoment for min del også. Vi får håpe at dette er noe som forbedres i fullversjoen. Kanskje det forbedres allerede når vi får skademodell en gang i høst? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Er det virkelig mening i at jeg skal få ramming penalty når jeg blir påkjørt bakfra:S noe så tragisk har jeg aldri vært borti Helt enig. Det er latterlig at ikke AI'en kan oppføre seg mere ordentlig, egentlig. I en virkelig racingsituasjon er det den som ligger bak sitt fulle ansvar å IKKE kjøre inn i ræva på den som er foran. Jeg blir bare mer og mer frustrert over AI'en på GT5: Prologue, særlig når vi ikke har ordentlig onlinetjeneste enda. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) I dag fikk jeg "shortcut penalty" for å kjøre av veien på rettstrekket før den siste sjikanen på Suzuka. Hva slags snarvei skulle liksom det være? EDIT: Man kan jo med litt flaks kan bruke den avkjøringssonen for å ta svingen før i høyere fart, men straffen slo ikke inn før jeg var langt uti gokk, og hele situasjonen var bare rar. Heldigvis hadde det ikke hjulpet om jeg ikke fikk straffen, løpet var kjørt uansett. Endret 23. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Man får også shortcut penalty hvis man kjører av i første svingen etter rettstrekket på Fuji. Morsomt å lede der, feilberegne innbremsingen litt og komme utenfor banen, og så måtte kjøre på tomgang i 5 sekunder etterpå. Og når den går over får man gjerne en ramming penalty også, når man blir påkjørt bakfra før man kommer opp i fart. Mens de som kjørte på deg raser forbi.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Er det virkelig mening i at jeg skal få ramming penalty når jeg blir påkjørt bakfra:S noe så tragisk har jeg aldri vært borti Husk at dette ikke er en ferdig versjon, men en Prologue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå