Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skyline som veier 2tonn den må isåfall ha ett karosseri av bly.. En r34 veier bare 1340kg..

Da må den være godt ribbet siden en liten Skoda Fabia RS med sportsinteriør veier rundt 1210 kg. Jeg vil tro at en r34 har en del tyngre, større og kraftigere komponenter. Men 2 tonn var nok i vel drøyeste laget.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
skyline som veier 2tonn den må isåfall ha ett karosseri av bly.. En r34 veier bare 1340kg..

Da må den være godt ribbet siden en liten Skoda Fabia RS med sportsinteriør veier rundt 1210 kg. Jeg vil tro at en r34 har en del tyngre, større og kraftigere komponenter. Men 2 tonn var nok i vel drøyeste laget.

Den er antakeligvis strippet to the bone..på autofil 550 HK NISSAN SKYLINE GTR oppgitt vekt: 2 tonn(mener jeg å huske)... en enzo f eks veier rundt 1400kg tror jeg... Hvorfor skulle 2 tonn være så drøyt?:p jeg er ihvertfall 90% sikker på at det er minst 1800kg

Lenke til kommentar
Veier en trimmet skyline mer enn en orginal skyline mener du? Nei står fremdeles for det jeg sa.

nei, det mener jeg ikke!:p

Veier en trimmet skyline mer enn en orginal skyline mener du? Nei står fremdeles for det jeg sa.
Lenke til kommentar

Fun fact om F1-biler:

Such an extreme level of aerodynamic development means that an F1 car produces much more downforce than any other open-wheel formula; for example the Indycars produce downforce equal to their weight at 190 km/h (118 mph), while an F1 car achieves the same downforce:weight ratio of 1:1 at 125 km/h (78 mph) to 130 km/h (81 mph), and at 190 km/h (118 mph) the ratio is roughly 2:1. Therefore, theoretically, F1 cars can drive upside down from 130 km/h (81 mph)
kilde
Lenke til kommentar
Når en F1 generer opptil 5 G under nedbremingsprossesen, så er det ikke rom for overdrivelse her..fly har mindre bremsekraft på hjulene...husk at de bruker jo motoren i tillegg :yes:

Mulig vi definerer bremsekraft litt annerledes, men jeg tror det skal mer til å stoppe et fly på 30-300 tonn enn en F1-bil på 605 kg. :p

Fly har forresten vanligvis ikke bedre bremsekraft med motorbremsing, hvis vi skal bli veldig tekniske her. De aller fleste bremsesystemene reduserer bremsekraften på hjulene når motorbremsen er i bruk, for å spare bremsene.

Lenke til kommentar
Hvordan legger man inn savegamene?

Lag en mappe som heter SAVEDATA på en minnepinne/minnekort, og legger savegamen du lasta ned inne i der. Deretter setter du den i PS3'en og velger game saves eller game data, husker ikke helt, så velger du copy, og voilla

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...