Szmekken Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er det noen som spiller dette spillet med G25 eller ? Tror faktisk nesten det er flere som gjør det enn de som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva er S class? Trodde det bare var C,B og A jeg TLF S-klasse og quick tune menyen dukker opp når du har fullført a,b,c på minimum bronsje Lenke til kommentar
spincher Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har to spørsmål; 1: Må man ha GULL på ALLE løp for å få f2007? 2: Sliter med p700 løpene, noen som har noe triks/tips på lager? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 har grindet par timer i dag og igår og endelig kom drømmebilen i havn tidligere i kveld.. en mine's bnr34 gtr.. den er så digg og a-klassen blir jo totalt frakjørt hele tiden klarte en topp på 350 med den på speedring:D <3Skyline R34 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Anmeldelse av Gran Turismo 5: Prologue fra Gamepro "The graphics in GT5: Prologue are even better than Crysis. Race replays showcase moments of photo realism you can't find in any other game. Again, not even Crysis. The visuals are so crisp, blades of grass can be seen swaying in the wake of nearby wind currents caused by the speeding cars" Bare tenk hvordan fullspillet kommer til å se ut Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Har to spørsmål; 1: Må man ha GULL på ALLE løp for å få f2007? 2: Sliter med p700 løpene, noen som har noe triks/tips på lager? 1: Nei, man får ikke F2007, du må kjøpe den. Men du må ha fullført alle c,b,a,(s) på minimum bronsje. (er veldig usikker på s-klassen, husker ikke helt. Men du får en melding idet du fullfører om at det nå er mulig å kjøpe F2007) 2: Kjøp Mine's BNR34 Skyline Man får ingenting ekstra om man har gull på alt (dealership events oxo) Endret 17. april 2008 av Totte- Lenke til kommentar
amouth Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva er S class? Trodde det bare var C,B og A jeg TLF S-klasse og quick tune menyen dukker opp når du har fullført a,b,c på minimum bronsje Så digg, enda mer å gjøre Men er quicke tune et sted man kan kjøpe nye deler til bilene?? Lenke til kommentar
spincher Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hva er S class? Trodde det bare var C,B og A jeg TLF S-klasse og quick tune menyen dukker opp når du har fullført a,b,c på minimum bronsje Så digg, enda mer å gjøre Men er quicke tune et sted man kan kjøpe nye deler til bilene?? Nei, quick tune er en egen meny hvor du kan stille på f.eks. hestekrefter, vekt, høyde, gir osv... Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) 0-100 på 3 sekunder er ikke unikt for F1 biler. En del trimmede biler, f.eks. skyline, rally biler osv osv klarer også dette. Men 0-300-0 er det ingen biler, som jeg vet om, som slår F1 bilene i. Skyline veier 2 tonn, den klarer 0 -100 på 3.8 om jeg ikke husker feil. Samme som diabloen. Den skal ha minimum 1000HK++++, keramiske bremser og strippet kropp for å klare 0 til 100 til 0 på 3 sekunder. Den trenger sikkert traction controll også.. haha Rally bilene klarer ikke dette, det nekter jeg å tro:p 4 sek sure, 3 sek neppe:p BEVIS DET! hehe Endret 17. april 2008 av snik1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Tja, Lingenfelter sin største Corvette klarer det på 2 sek. Legger ved en link til ett amerikansk blad som tester den. Ca 1000HP hvis jeg ikke husker helt feil. Testen blir også gjennomført på vei lovlige slicks. Endret 17. april 2008 av JimRamse Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Haha, temlig lættis d han besvimte i jeten. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 BEVIS DET! hehe The Veyron is the quickest production car to reach 100 km/h (62 mph) with a proven time of 2.5 seconds. http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron#Acceleration 0-100 på 2,5 sekunder i en 100% original bil, så vidt jeg vet er den fullt lovlig på vanlige veier også. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Anmeldelse av Gran Turismo 5: Prologue fra Gamepro "The graphics in GT5: Prologue are even better than Crysis. Race replays showcase moments of photo realism you can't find in any other game. Again, not even Crysis. The visuals are so crisp, blades of grass can be seen swaying in the wake of nearby wind currents caused by the speeding cars" Bare tenk hvordan fullspillet kommer til å se ut Tenker det ser veldig likt ut på Prologue... Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 SÅ BREMSE NED TIL 0 SNAKKET JEG OM! opp til 100 og rett tilbake til 0, da har den et halvt sekund igjen å klare det på..en F-1 gruser den^^ Lenke til kommentar
Juke Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hehe, jeg blingset visst litt der ja. Det trengs vanvittige mengder downforce, lav vekt og utrolig godt grep for å slå en F1-bil på nedbremsing, for ikke å snakke om når det gjelder hvilken fart man kan holde i svingene for den saks skyld. Tror nok ingen rallybiler eller sportsbiler klarer å matche en skikkelig F1-bil på nedbremsing i det hele tatt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Sier seg selv at ingenting slår baneegenskapene til en F1 bil. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg tror den faktisk har mer bremsekraft enn et gj. snt fly! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg tror den faktisk har mer bremsekraft enn et gj. snt fly! Et gjennomsnittlig fly, antagligvis. Et jagerfly, neppe. Har et gjennomsnittlig fly så veldig god bremsekraft? Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 "Formula 1 car has incredibly powerful brakes and can slow down from 125mph to a standstill in just 55 meters. This process takes 1.9 seconds and generates deceleration forces of up to 5g" Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg tror den faktisk har mer bremsekraft enn et gj. snt fly! Det er nok å overdrive kraftig, med mindre du tenkte på 2-4 seters småfly? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå