OgnOmm Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har spilt GT5p med et Logitech Momo Racing og et Driving Force Pro men klarer ikke helt å like det 900 graders rattet. Blir til at jeg holder meg til Momo rattet som også er skikkelig godt. Føler det bare blir tull med ratting, spes om man skal more seg på Eiger Nordwand med 4wd. For øvrig, Audi R8 på Eiger med litt tuning, og ingen som helst hjelpemidler. Da har du noen timer fantastisk underholdning! Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Må bare spørre engang til om hvor man får kjøpt G25 rattet, siden det er den eneste jeg vil ha pga clutch osv.. Noen steder man får kjøpt det i oslo eller må det bestilles på nett??? Jeg bestilte G25 på Netshop, og hentet det på lageret i Oslo selv. Da fikk jeg det for 2000,-. Greit det da det kostet 2500,- alle andre fysiske butikker jeg så. Kjempeflott takker så mye!! skal stikke innom der når jeg får lønn:D gleder meg som en unge allerede:P Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Må bare spørre engang til om hvor man får kjøpt G25 rattet, siden det er den eneste jeg vil ha pga clutch osv.. Noen steder man får kjøpt det i oslo eller må det bestilles på nett??? Jeg bestilte G25 på Netshop, og hentet det på lageret i Oslo selv. Da fikk jeg det for 2000,-. Greit det da det kostet 2500,- alle andre fysiske butikker jeg så. Kjempeflott takker så mye!! skal stikke innom der når jeg får lønn:D gleder meg som en unge allerede:P Har akkurat bestilt 2 stk G25 fra pixzmania.. Mest på grunn av pris.. 1500 kr per stykk. Tidligere kjøp fra butikken har vært vellykket. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har akkurat bestilt 2 stk G25 fra pixzmania.. Mest på grunn av pris.. 1500 kr per stykk. Tidligere kjøp fra butikken har vært vellykket. Hehe er mer den typen som heller legger til litt extra for å kunne ta det med meg med engang.. har ikke tålmodighet til å vente:P Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Har spilt GT5p med et Logitech Momo Racing og et Driving Force Pro men klarer ikke helt å like det 900 graders rattet. Blir til at jeg holder meg til Momo rattet som også er skikkelig godt. Føler det bare blir tull med ratting, spes om man skal more seg på Eiger Nordwand med 4wd. For øvrig, Audi R8 på Eiger med litt tuning, og ingen som helst hjelpemidler. Da har du noen timer fantastisk underholdning! Har ikke prøvd R8 enda, men da jeg kjøpte F430 skulle jeg bare prøve en runde eller to på Eiger. Plutselig hadde jeg kjørt 50. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 For å være ærlig synes jeg R8'en er dritkjedelig... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 En av mine yndlingbiler faktisk. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det blir ikke bedre enn med G25, gitt. Helt topp ratt! hmm sikle sikle.. noen steder i oslo man kan kjøpe det og hvor mye det koster?? Og anbefaler dere sånn "racingstol samtidlig med ramme"?? Eks. Netshop Oslo. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Ok, her er to filmer. På den første så gjør jeg ikke noe annet enn å holde inne gasspedalen, og på den andre så gjør jeg ingenting. Bilen bare står stille. http://img532.imageshack.us/my.php?image=dscf0668ut6.flv http://img532.imageshack.us/my.php?image=dscf0669lw0.flv EDIT: Fikset linkene. Forhjulene på en bil er ikke låst, så når bilen spinner ut av kontroll og skrenser rundt så vil forhjulene presses/vris forskjellige veier for å følge retningen/bevegelsen til bilen. Helt naturlig. Rattet følger forhjulene selvf. Det var en tid mange brakk fingre fordi de holder feil i rattet på biler... dette er årsaken. Hvis du står stille men driver å dulter borti en kant på underlaget så kan også hjulene vri seg, som forplanter seg til rattet. Endret 13. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det var vel det jeg og Jorchi kom frem til, men takk for svar Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Alle engelske og japanske biler har rattet på feil side, noe som er litt dumt.. Jeg syns de skulle tatt seg bryet til og la deg velge hvilken side du vil ha rattet på. På de bilene man kan få rattet på riktig side in real life. Helt enig. Dette irriterer meg, og jeg håper den endelige versjonen ikke blir slik. Hadde håpet at siden min PS3 så på Norge under settings, så ville det resulterer i venstrerattsbiler på helt vanlige merker de selger i Norge også. Buhu! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Tenk å ekstra mye jobb det er da, lage slik at du kan velge hvilken side du vil ha rattet på.. trur ikke prolougen hadde komet så fort ut da, kanskje det blir slik på GT5 Endret 13. april 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Alle engelske og japanske biler har rattet på feil side, noe som er litt dumt.. Jeg syns de skulle tatt seg bryet til og la deg velge hvilken side du vil ha rattet på. På de bilene man kan få rattet på riktig side in real life. Helt enig. Dette irriterer meg, og jeg håper den endelige versjonen ikke blir slik. Hadde håpet at siden min PS3 så på Norge under settings, så ville det resulterer i venstrerattsbiler på helt vanlige merker de selger i Norge også. Buhu! Det er jo snakk om biler med Japansk og Engelsk spec, da. Det hadde vært fryktelig mye mere jobb å modellere om halve dashboardet på hver eneste Japanske og Engelske bil, bare for å blidgjøre noen få Amerikanere og Europeere. Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det er jo snakk om biler med Japansk og Engelsk spec, da. Det hadde vært fryktelig mye mere jobb å modellere om halve dashboardet på hver eneste Japanske og Engelske bil, bare for å blidgjøre noen få Amerikanere og Europeere. Njoa, det er mulig og "copy/paste" en del over, men det er fortsatt en formidabel jobb. Jeg håper det blir sånn i GT5, men vi får se. Dette vil jo også gå begge veier. Hvis det er 900 biler i GT5, så må vel ca 800 ha ratt på begge sider i så fall. Det er en god del jobb. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Det irriterer meg litt at det ikke går ann å kjøre 200 graders modus med rattet(DFP) Er slitsomt å drifte med 900 grader! Endret 13. april 2008 av daruu Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det irriterer meg litt at det ikke går ann å kjøre 200 graders modus med rattet(DFP) Er slitsomt å drifte med 900 grader! 200 grader er juks og easymode da. Det er ikke et arkadespill. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det irriterer meg litt at det ikke går ann å kjøre 200 graders modus med rattet(DFP) Er slitsomt å drifte med 900 grader! 200 grader er juks og easymode da. Det er ikke et arkadespill. Ikke på F2007. Jeg har hvertfall ikke sett noen F1 bil med mye mer enn 270 graders utslag på rattet. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Okey, det er isåfall det eneste unntaket. I akkurat den situasjonen der er jeg enig med deg. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 De som drifter profesjonelt har jo heller ikke 900graders rattutslag. Det burde ihvertfall hvert en mulighet, prøv selv å drifte med blitz skyline'n og 900 graders ratt så merker du fort at det blir MYE ratting Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 umulig å sammenligne drifting på ekte nivå mot gt 5p....mye bs her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå