SirElectron Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kjapt spørsmål, hos noen car dealers så er "events" grå og jeg kan ikke ta den. Er det noe spesielt jeg må gjøre eller holder det og ta alle dealer eventsene som er mulig? Har en eller to igjen tror jeg. Litt kjedelig hvis man må bruke magi for og få kjøre alle eventsene. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Neinei, har ikke lastet ned noen savegames. Hardt arbeid som jeg har gjort helt selv. F2007 har jeg forøvrig hatt leeenge. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hvilken bil skal jeg kjøpe....? Er På class A , å sliter meg vei med den noe ukontrollerbare Nissan GT-R '07.. Har bare 120.000 penger etter et bomkjøp på bilfronten... Vurderer : Honda NSX Type R '02 (eller Acura?) Dodge Viper RST10 Chev. Corv. Z06 Eller skal jeg bare plage meg vei til jeg har 200.000.? Rimelig lei av å snurre og skrense med GT-R nå.... (Spiller med Ratt & Pedaler) Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 For å være helt ærlig... Hvis du sliter med å kontrollere GTR'en, så kommer du aldri til å komme deg gjennom S-klassen. GTR'en er en av de snilleste superbilene på spillet. Her har du liste over biler du MÅ ha for å klare spillet, kanskje du kan skaffe en av disse? C CLASScars needed: - Suzuki Capuccino - Honda Integra Type R You can finish all events in C class with just these two cars. Prize car is Daihatsu OFC-1. For really quick-start go with Integra first since you can enter many events with it. B CLASS cars needed: - Honda Integra Type R (already have it from C class) - Mitsubushi Lancer Evolution IX GSR - Nissan GT-R '07 Prize car: BMW Concept 1 Series tii '07 A CLASS cars needed: - BMW M3 Coupe - Ferrari F430 - Ford GT (for "American Muscle Series" races, and you'll need it for one race in S Class) - any Japanese "300 HP" car for "Japanese 300HP Series" races (I bought NSX Type-R and I didn't regret it ) Prize car: Nissan Skyline Coupe Concept 'p7 S CLASS cars needed: - Mine's Skyline R34 - Ferrari F40 - Ford GT (you have it from A class) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) GT-R er en suveren bil, bedre og mer lettkjørt enn både Viper og Corvette og et ypperlig valg i klasse A. NSX skal jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke kan huske å ha kjøpt den enda. Hvis jeg var deg ville jeg bare øvd mer, men en bil du kan spare til er Ferrari F430. Den er helt vanvittig enkel å ha med å gjøre og går som et piska skinn i tillegg. Du er også nødt til å kjøpe den før eller senere for å klare spillet. Endret 12. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg klarer lett å kontrollere GT-R med kontrolleren, men når den begynner å skli med rattet så er det liksom hipp som happ hvordan utfallet blir når man ratter mot å styrer... (Spesielt daytona oval og h.s. ring, klarer 1. men er bare flaks..) Tips til instillinger.? Alltid kjørt slik... Transmission=Manuell, Active S = Off, Driving Phys.=Standard, ASM=On, TC=6, (varierer litt etter bane) DL=Off Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tuller du nå? Med de settingene er det så og si UMULIG å få et eneste lite hint med skliing med GTR'en. Jeg kjører med ALT av hjelpemidler slått av, og på professional, og det er fortsatt veldig lett å ha full kontroll på den. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Med ratt eller stikka.? Bruker du autovern til å svinge med kanskje.? Som sakt stikka er enkel, men rattet er problemet, kan hende jeg trenger flere kjøretimer i den virituelle verden... Synes det er enkelt å få ut rompa med disse innstillingene jeg da men... Endret 12. april 2008 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg kjører kun med ratt, og har aldri hatt noen problemer i det hele tatt med den bilen der. Det er jo LETTERE å være presis med rattet enn med stikka. Uansett, kan du prøve litt med alt av hjelpemidler skrudd av, og på professional? Kanskje det er det at bilen oppfører seg så unaturlig som er problemet? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Harru sett.! Nå skrudde jeg av det meste, fortsatt Standard kjørefysikk... skal prøve på Pro. også... Det gikk jo særdeles mye bedre kan man si..... Kanskje jeg forventer meg litt for mye ekte vare ja, har jo godt over 250.000km IRL... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Scorpioen84: Prøv med automatgir, fysikken på professional og alt annet hjelpemidler slått av. Så konsentrer du deg kun om hvordan du nærmer deg svingene, styring og gass gjennom og ut svingen. På Daytona er GT-R '07 klart den beste bilen mot andre biler på samme hestekreftnivå. Vil tro at grunnen til at du sklir litt med GT-R '07 ut svingene, er fordi det er en firehjulstrekker og da har bilen en tendens til å understyre hvis man er aggresiv med gassen. Edit: Understyre, ikke overstyre. Endret 12. april 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tenkte meg at det kunne være noe sånt, ja. Særlig Active Steering får bilen til å oppføre seg helt unormalt og vrient. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har hjelpemidler slått av og alt på proffesional, simulation har jeg ikke prøvd. Greit at det sikkert blir vanskeligere på noen biler, men hele poenget for meg er at det skal være mest mulig likt å kjøre på veien selv. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Åssener g25 rattet i forhold til realisme og comfort osv?? sitter og sikler litt på en sånn sammend med gt5.. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det blir ikke bedre enn med G25, gitt. Helt topp ratt! Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kjapt spørsmål, hos noen car dealers så er "events" grå og jeg kan ikke ta den. Er det noe spesielt jeg må gjøre eller holder det og ta alle dealer eventsene som er mulig? Har en eller to igjen tror jeg. Litt kjedelig hvis man må bruke magi for og få kjøre alle eventsene. Det er ikke alle dealere som har eventer. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det blir ikke bedre enn med G25, gitt. Helt topp ratt! hmm sikle sikle.. noen steder i oslo man kan kjøpe det og hvor mye det koster?? Og anbefaler dere sånn "racingstol samtidlig med ramme"?? Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Kjapt spørsmål, hos noen car dealers så er "events" grå og jeg kan ikke ta den. Er det noe spesielt jeg må gjøre eller holder det og ta alle dealer eventsene som er mulig? Har en eller to igjen tror jeg. Litt kjedelig hvis man må bruke magi for og få kjøre alle eventsene. Det er ikke alle dealere som har eventer. Kan ikke huske og ikke ha sett events logoen noen steder. Men det er en del steder hvor den er grå, og jeg får en "feil" lyd når jeg trykker på de. Samme hos deg? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jaja, jeg vil tippe det betyr at det ikke ER en event der? Jeg har gjort samtlige eventer hos de forhandlerene jeg kunne, og jeg har kjøpt alle bilene, så jeg skjønner ikke at det skal gå an å "låse opp" flere forhandler-eventer. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg fikk G25 og GT5P i går, men hva må jeg gjøre for å kunne bruke clutchen? Og hvordan gjør jeg slik at bilen ikke prøver å styre seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå