Coffey Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tar jeg ikke feil, så skal dette fungere på dette spillet og: Når du er på XMB så går du spill-remsa. Øverst der har du en mappe som heter noe alà "Saved Games" o.l. Inne i den ligger de. De kan du lett kopiere over på en minnebrikke. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Fant det forøvrig ut - kopi av det gamle save gamet (over på en minnepinne) - pakke ut den nedlastede varianten, "erstatte" mitt eget savegame på minnepinnen med det nedlastede - kopiere dette inn på PS3 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Driftet med mustang her om dagen, fikk 12777 poeng og var fornøyd på 5 plass, så, så jeg en som hadde 25717 poeng på første plass, tenkte det kan vel ikke være mulig. Og det stemmte, juksing var det som skulle til. Se her. Håper de fikser det i neste oppdatering og fjerner alle cheaterne Endret 10. april 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Noen folk er lavmål. Ødelegger for alle andre så lenge det tjener dem selv. Sånn er det vel bare. - Off-topic. Er navnet ditt inspirert av Iceman fra Top-Gun? Ble bare så nysgjerrig Endret 10. april 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Triste greier, men slike ting blir vel rydda opp i ved senere oppdateringer Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Noen folk er lavmål. Ødelegger for alle andre så lenge det tjener dem selv. Sånn er det vel bare. - Off-topic. Er navnet ditt inspirert av Iceman fra Top-Gun? Ble bare så nysgjerrig Nope, har aldri hørt om han. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Noen folk er lavmål. Ødelegger for alle andre så lenge det tjener dem selv. Sånn er det vel bare. - Off-topic. Er navnet ditt inspirert av Iceman fra Top-Gun? Ble bare så nysgjerrig Nope, har aldri hørt om han. I feel the need, the need for speed ... Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Ford GT '06 er en av de verste bilene jeg noen gang har kjørt i GT, det er 100% søppel. Det er ikke mulig og tenke på å vurdere og puste på gassen før bilen tar en 1080 og treffer gjerdet. Jeg hater den bilen. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ford GT '06 er en av de verste bilene jeg noen gang har kjørt i GT, det er 100% søppel. Det er ikke mulig og tenke på å vurdere og puste på gassen før bilen tar en 1080 og treffer gjerdet. Jeg hater den bilen. Den er kanskje ikke helt sivilisert, nei. Litt vrien å mestre, men det gjelder å være progressiv med høyrefoten, og ikke for "hakkete". Jevne bevegelser er det som gjelder, faktisk både på gass, brems og styring. Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ford GT '06 er en av de verste bilene jeg noen gang har kjørt i GT, det er 100% søppel. Det er ikke mulig og tenke på å vurdere og puste på gassen før bilen tar en 1080 og treffer gjerdet. Jeg hater den bilen. Den er kanskje ikke helt sivilisert, nei. Litt vrien å mestre, men det gjelder å være progressiv med høyrefoten, og ikke for "hakkete". Jevne bevegelser er det som gjelder, faktisk både på gass, brems og styring. Joa, men for meg så virker det som om bilen VIL snurre. Jeg gir kanskje 10% gass og den snurrer, jeg bremse mens rattet er 0.001% skjevt, og den snurrer.. Slipper jeg gassen, så prøver den og snurre noe sykt. Helt utrolig spør du meg. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ford GT '06 er en av de verste bilene jeg noen gang har kjørt i GT, det er 100% søppel. Det er ikke mulig og tenke på å vurdere og puste på gassen før bilen tar en 1080 og treffer gjerdet. Jeg hater den bilen. Den er kanskje ikke helt sivilisert, nei. Litt vrien å mestre, men det gjelder å være progressiv med høyrefoten, og ikke for "hakkete". Jevne bevegelser er det som gjelder, faktisk både på gass, brems og styring. Joa, men for meg så virker det som om bilen VIL snurre. Jeg gir kanskje 10% gass og den snurrer, jeg bremse mens rattet er 0.001% skjevt, og den snurrer.. Slipper jeg gassen, så prøver den og snurre noe sykt. Helt utrolig spør du meg. Det er slik det er å kjøre biler med rå kraft. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Det som er så urimelg teit er man nesten aldri får kjøre med racing dekk. Med dårlig dekk blir det mye ustabilitet og spinning. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Prøv Corevetta på full QuickTune..... proff, uten noen hjelpemidler.....den er værre! Lenke til kommentar
tebjune Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Prøv Corevetta på full QuickTune..... proff, uten noen hjelpemidler.....den er værre! Det kan jeg skrive under på.. Den er forferdelig å kjøre på proff! Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Prøv Corevetta på full QuickTune..... proff, uten noen hjelpemidler.....den er værre! Det kan jeg skrive under på.. Den er forferdelig å kjøre på proff! Jeg syns den er forholdsvis ganske grei å kjøre:P (med logitech g 25) Den flyr av gårde, 5 giret 357 km/t ! finnes ikke rom for 6 giret Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Ford GT '06 er en av de verste bilene jeg noen gang har kjørt i GT, det er 100% søppel. Det er ikke mulig og tenke på å vurdere og puste på gassen før bilen tar en 1080 og treffer gjerdet. Jeg hater den bilen. Den er kanskje ikke helt sivilisert, nei. Litt vrien å mestre, men det gjelder å være progressiv med høyrefoten, og ikke for "hakkete". Jevne bevegelser er det som gjelder, faktisk både på gass, brems og styring. Joa, men for meg så virker det som om bilen VIL snurre. Jeg gir kanskje 10% gass og den snurrer, jeg bremse mens rattet er 0.001% skjevt, og den snurrer.. Slipper jeg gassen, så prøver den og snurre noe sykt. Helt utrolig spør du meg. Det er slik det er å kjøre biler med rå kraft. Den bilen er en ordentlig vriompeis, men jeg fant etter hvert ut at nøkkelen til å ikke spinne ut er jevne bevegelser, pluss at du ALLTID gir den "noe", dvs. at du enten gasser eller bremser slik at hjulene jobber med underlaget. Hvis ikke begynner den å skli med en gang hvis den ikke er i rett linje. Etter hvert merker du at du faktisk kan kjøre ganske aggressivt med GT40 også, det gjelder bare å vite når du ikke kan gjøre det. Endret 11. april 2008 av Isbilen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Det var en kar som drev med proffesjonell dirtracing og gocart som sa "Vil du holde deg på veien og ha best mulig bakkekontakt må du alltid ha hjulene iverksatt". Dvs alltid gass, brems, clutching eller en eller annen form for interaksjon mot hjulene. EDIT: Å bare slippe gassen uten at du er i ferd med å gjøre noe annet, innen racing, er som å slippe rattet med full brems på regnholke på riksveien. Endret 11. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 spørs jo helt hvilken type bil du kjører det..har man motoren bak(f eks en porsche) der fordelingen eksempelvis er 60 / 40, og man kommer i full pine mot en sving, da går det fram om man ikke har riktig hastighet inn i svingen..fordi vekten bak forskyver altfor mye kraft i retning mot forhjulene, og det blir umulig å svinge.. Det som gjelder er sakte inn, fort ut..always! =) Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 spørs jo helt hvilken type bil du kjører det..har man motoren bak(f eks en porsche) der fordelingen eksempelvis er 60 / 40, og man kommer i full pine mot en sving, da går det fram om man ikke har riktig hastighet inn i svingen..fordi vekten bak forskyver altfor mye kraft i retning mot forhjulene, og det blir umulig å svinge.. Det som gjelder er sakte inn, fort ut..always! =) Flytte over vekten til forhjulene før svinger gjelder jo for absolutt alle biler, men du har jo rett i at porscher trenger litt kraftigere vektoverføringer enn mye annet, på grunn av vekta er plassert så langt bak. Sakte inn, fort ut, ja! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) spørs jo helt hvilken type bil du kjører det..har man motoren bak(f eks en porsche) der fordelingen eksempelvis er 60 / 40, og man kommer i full pine mot en sving, da går det fram om man ikke har riktig hastighet inn i svingen..fordi vekten bak forskyver altfor mye kraft i retning mot forhjulene, og det blir umulig å svinge.. Det som gjelder er sakte inn, fort ut..always! =) Ingen har sagt det motsatte, men senk farten før/inn (ved å ha mindre pådrag på gassen eller som oftest ved brems). Å bremse på giret er ikke alltid like vellykket kan du si. Endret 11. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå