Theo343 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er vel bare motoren som er noenlunde lik på Ram SRT-10 og Viper, så jeg kunne gjerne tenkt meg å hatt med Ram. Bare spør Tommy Rustad. En F-150 hadde heller ikke vært å forakte. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Nå når skademodellen melder sin ankomst kunne F2007, som til nå ha vært rosinen i GT5: P-pølsa, byttes ut med en pansret tanks. Kunne vært interessant det Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fy feite satan, så ubrukelig straffesystemet er. Er det noen underskriftskampanje på gang noe sted for å få det fjernet eller gjort valgfritt? Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Går det ann å justere så man får 200 grader rattutslag isteden for 900 når man bruker G25 rattet? Når man kjører F1-bilen er det mer realistisk og hadde vært mye bedre å kjøre med. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Fy feite satan, så ubrukelig straffesystemet er. Er det noen underskriftskampanje på gang noe sted for å få det fjernet eller gjort valgfritt? Jeg vil tro at mye vil justeres i oppdateringer som kommer. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Hvorfor kan man ikke modde bilene lengere ? de droppa det i 3 og oppover, jeg vil modde bil som i 1 og 2 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Modde? Hvordan da mener du? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Modde? Hvordan da mener du? Modifisere, ergo oppgradere og endre bilene til eget behov. Du har denne muligheten, du må bare fullføre A-klassen. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Modde? Hvordan da mener du? Modifisere, ergo oppgradere og endre bilene til eget behov. Du har denne muligheten, du må bare fullføre A-klassen. Tror ikke det var helt det han mente, da du har den muligheten i GT4, og han snakket om noe som kun var i GT1 og GT2. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Snakket vel om å modifisere det rent kosmetiske på bilen. Synes å huske at det kunne gjøres hverfall i 1ern. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ah, okey. F.eks aeromodifiseringer som er nyttige synes jeg hadde vært kult, og jeg tror det er gode muligheter for at det kommer. Men slikt tull som det er på f.eks NFS-spillene håper jeg ikke det blir, og det gjør det helt sikkert ikke. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Mener å huske man kunne gjøre alt for å trimme, samt style bilen. Alt fra eksosannlegg til spoilere og skjørt. Men alt hadde en kjøre/ytelsesbasert mening. Endret 9. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Oj Jeg mente som på 1 og 2, så kunne man kjøpe motorer og trimme bilene, kjøpe nye dekk etc Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Det kunne man da i 3 og 4 også (ikke Prologue). Kjøpe annen turbo, girkasse, støtdempere osv. Men i de første versjonene kunne man vel også kjøpe racing-kit til alle bilene, der man fikk annet karosseri osv, og spoilere med downforce. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Du kunne trimme omtrent alt det tekniske på 4'ern hvertfall. Spoilere og felger også. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Av en eller annen grunn likte jeg aldri 2ern og 4ern, så de gikk i glemmeboka ganske fort, men 1 og 3 var nyskapende og klassikere for min del. Satt vel standarden for de andre. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Håper for all del spillet kommer med skikkelig tuning i ferdigversjonen. Ble rett og slett ufattelig skuffet over "Quick-Tune" Halve moroa med GT er jo å kjøpe en vill 4wd japse og spare til stage4 turbo osv osv osv. I de siste versjonene var det hvertfall Mitsubishi 3000GT som var kongebilen. Kjørte til og med Rally med den Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Okei, nå har jeg sikkert brukt en time på å klare 1.39 på C8 og klarte det med god margin. Men nå har jeg gått over til B3, med evoen og der er jeg sjanseløs. Jeg klarer ikke engang sølv. Hva er tipsene her? Aner ikke hvordan jeg kan klare å kjøre ned tiden med 3 sekunder. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Hvordan lager man back-up av eget save-game, og ikke minst, hvordan laster man inn ett av de save-gamene som florerer på nett (med alle bilder og løp åpnet) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå