Isbilen Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det kom et par dokumentarvideoer i går, de er ganske kule. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ingenting som er morsommere enn å se på japanere. Ser likevel frem til Top-Gear-episodene. Synd at det ikke kommer i HD, og at det under all sannsynlighet vil koste penger er det jo. Lenke til kommentar
Blaabærmuffins Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har tips til S-7? Både hvilken bil som er best å bruke og quick setup. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Et spørsmål: Er det noen andre som har fått noen Top Gear episoder på GT Prologue? Hos meg er det eneste filmklippet introvideoen, som ikke er så spennende å se om igjen...Skulle man fått Top Gear episoder på GT5P TV da? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Et spørsmål: Er det noen andre som har fått noen Top Gear episoder på GT Prologue? Hos meg er det eneste filmklippet introvideoen, som ikke er så spennende å se om igjen...Skulle man fått Top Gear episoder på GT5P TV da? I hvert fall på GT5. Hadde vært fett med Prologue også. Lenke til kommentar
storkers Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 penalty manskjit.. kordan fikser man den save greia hær http://www.gamefaqs.com/console/ps3/save/942026.html ?? klikker snart.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Et spørsmål: Er det noen andre som har fått noen Top Gear episoder på GT Prologue? Hos meg er det eneste filmklippet introvideoen, som ikke er så spennende å se om igjen...Skulle man fått Top Gear episoder på GT5P TV da? I hvert fall på GT5. Hadde vært fett med Prologue også. Kult å vite Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Får ikke til å oppdatere min GT:P. Har prøvd hundre ganger nå. Failer på forskjellige steder. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Slik er det for alle. Prøv igjen og igjen så vil det nok gå til slutt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Får ikke til å oppdatere min GT:P. Har prøvd hundre ganger nå. Failer på forskjellige steder. prøv med ethernet kabel og ikke WLAN, funket første gang for meg med Ethernet, mens jeg prøvde over 50 ganger med WLAN Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er bare å bruke Ethernet i stedet for WLAN, da funker oppdateringen på 1. eller 2. forsøk. Det er visst en smarting som har sagt det før, men hørte noen på ham? Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Savner SUVer i spillet. Mercedes ML 63 AMG, Porche Cayene, Audi Q7 6.0L V12 TDI . Drømmer meg nok bort er jeg redd. Spillet hanlder om racing, da. Ikke om å kjøre barna til barnehagen eller å cruise gjennom byen på 24"-felger mens du hører på dunkedunke-musikk. Vel ML 63 AMG gjør 0-100 på 5 sek. Raskere enn de fleste av bilene som allerede er med. Men kjøreegenskapene er ræv da:P dynamikken er for dårlig rett og slett. men det hadde dog vært fett med suv`er:D Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Dodge Ram SRT-10, ja takk: Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Finnes ikke den i gt 5p? :/ Dette er ikke en suv! Dette er en monsterpickup! Har sittet på med en, og det går som uvær!!! Samtidig har den bra kjøregenskaper! Utrolig bil :!: Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det var med en Dodge Ram i GT4, om jeg husker rett. Var ikke allverdens til racerbil, men veldig morsom å prøve å drifte med. 3 tonn stål sidelengs spøker man ikke med. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det var en Ram i GT4 hvertfall, ja. Uansett... Du har viperen, så jeg ser ikke helt poenget med den der. I virkeligheten, ja. Men i et racingspill, nei. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er vel bare motoren som er noenlunde lik på Ram SRT-10 og Viper, så jeg kunne gjerne tenkt meg å hatt med Ram. Bare spør Tommy Rustad. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Ja, resten av forskjellen går ut på vesentlig lavere tyndgepunkt og vekt, som gjør Viperen totalt overlegen på bane Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det er bare å bruke Ethernet i stedet for WLAN, da funker oppdateringen på 1. eller 2. forsøk. Det er visst en smarting som har sagt det før, men hørte noen på ham? nope Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Joda, men det hadde vært knallkjekt å fått leke seg litt med diverse SUV-er og også Dodge RAM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå