Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spørsmål: Er det noen andre som har fått noen Top Gear episoder på GT Prologue? Hos meg er det eneste filmklippet introvideoen, som ikke er så spennende å se om igjen...
Skulle man fått Top Gear episoder på GT5P TV da?

I hvert fall på GT5. Hadde vært fett med Prologue også.

Lenke til kommentar
Et spørsmål: Er det noen andre som har fått noen Top Gear episoder på GT Prologue? Hos meg er det eneste filmklippet introvideoen, som ikke er så spennende å se om igjen...
Skulle man fått Top Gear episoder på GT5P TV da?

I hvert fall på GT5. Hadde vært fett med Prologue også.

Kult å vite :D

Lenke til kommentar
Får ikke til å oppdatere min GT:P. Har prøvd hundre ganger nå. Failer på forskjellige steder.

prøv med ethernet kabel og ikke WLAN, funket første gang for meg med Ethernet, mens jeg prøvde over 50 ganger med WLAN :)

Lenke til kommentar
Savner SUVer i spillet. Mercedes ML 63 AMG, Porche Cayene, Audi Q7 6.0L V12 TDI :dribble: . Drømmer meg nok bort er jeg redd.

Spillet hanlder om racing, da. Ikke om å kjøre barna til barnehagen eller å cruise gjennom byen på 24"-felger mens du hører på dunkedunke-musikk.

Vel ML 63 AMG gjør 0-100 på 5 sek. Raskere enn de fleste av bilene som allerede er med.

Men kjøreegenskapene er ræv da:P dynamikken er for dårlig rett og slett. men det hadde dog vært fett med suv`er:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...