Shirmah Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 F430 er vel RR? Så forresten at du prøvde deg på Fiji med R8, men du slo ikke meg F430 er MR. Prøvde meg litt på FUji, ja. Men jeg gav fort opp. Jeg er absolutt ikke glad i den bilen, spesielt ikke på den siste tekniske delen på Fuji. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Jeg skal begynne på A-klasse nå og vurderer hvilken bil jeg skal begynne med. Jeg fant fort ut at min Nissan GTR 07 ikke holdt lenge så nå må jeg gå til anskaffelse av en ny herlighet. Jeg har for øyeblikket 240 000 CR til disposisjon (jeg slet litt med overtake-løpet i B-klasse) :!: Ferrari 430, er det aktuelt? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Du må ha F430 til en event i A-klassen uansett, så det er absolutt å anbefale. Jeg har brukt den mye på andre events også. Flott bil, men kanskje en liten håndfull å takle. Særlig uten ratt og på professional med alle hjelpemidler av. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Testet litt C klasse i dag og siden det er letteste nivå satt jeg alt på proffesional, kjøpte Integra og det var fantastisk herlig å kjøre dette spillet med G25 rattet. Herlig kjørefølelse og kjempekontroll med G25 på proffesional! Jeg bruker ingen tjuvtriks som bounce, pressing, bulking etc. Kjører uten å treffe noe og spillet er nydelig. Endret 5. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
SirElectron Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Testet litt C klasse i dag og siden det er letteste nivå satt jeg alt på proffesional, kjøpt Itegra og det var fantastisk herlig å kjøre dette spillet med G25 rattet. Herlig kjørefølelse og kjempekontroll med G25 på proffesional! Jeg bruker ingen tjuvtriks som bounce, pressing, bulking etc. Kjører uten å treffe noe og spillet er nydelig. Integra'en er en veldig fin bil og kjøre, helt klart en vinner tidlig i spillet :-) Men bare vent til du får en litt mer ukontrollert bil og kjøre, er ikke alltid like lett og holde den riktig vei :-) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg skal begynne på A-klasse nå og vurderer hvilken bil jeg skal begynne med. Jeg fant fort ut at min Nissan GTR 07 ikke holdt lenge så nå må jeg gå til anskaffelse av en ny herlighet. Jeg har for øyeblikket 240 000 CR til disposisjon (jeg slet litt med overtake-løpet i B-klasse) :!: Ferrari 430, er det aktuelt? Ford GT er også å anbefale Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 F430 er vel RR? Så forresten at du prøvde deg på Fiji med R8, men du slo ikke meg F430 er MR. Prøvde meg litt på FUji, ja. Men jeg gav fort opp. Jeg er absolutt ikke glad i den bilen, spesielt ikke på den siste tekniske delen på Fuji. RR= Rear, Rear = Motor bak og Bakhjulsdrift ... Lenke til kommentar
MetalJens Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ford GT er bedre og billigere enn Ferrarien spør du meg.. men uansett så trenger man vel begge til senere..? Men må si jeg synes penalty systemet som trer i kraft på S-klasse er helt komplett idiotisk. Ødelegger faktisk hele spillet for min del, så ille at jeg vurderer å ikke kjøpe fullversjonen hvis de ikke gjør noe med dette.. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er ikk penalty bare en hurtigløsning som kompenserer for mangel på skademoddelering? ...som skal komme i en senere update til Prolouge. Regner med at de fjerner den da Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) F430 er vel RR? Så forresten at du prøvde deg på Fiji med R8, men du slo ikke meg F430 er MR. Prøvde meg litt på FUji, ja. Men jeg gav fort opp. Jeg er absolutt ikke glad i den bilen, spesielt ikke på den siste tekniske delen på Fuji. RR= Rear, Rear = Motor bak og Bakhjulsdrift ... Ja, og MR= Middle, Rear = Motor i midten og bakhjulsdrift. Ford GT er bedre og billigere enn Ferrarien spør du meg.. men uansett så trenger man vel begge til senere..? Nja... Den har litt høyere topphastighet og litt bedre akselerasjon (i rett linje) men den er en del seigere gjennom svingene, har tregere akselerasjon ut av svingene, og har dårligere bremser enn Ferrarien. På tekniske baner som Suzuka og Fuji foretrekker jeg F430'en. Endret 5. april 2008 av Mytola Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Faen! Her skal jeg oppdatere spillet, og det er jo ikke gjort i en håndvending. I går nektet den plent å laste ned, men for sikkert to timer siden prøvde jeg på nytt og fikk kverna i gang. Sjekket nettopp hvordan det gikk. Jo, den hadde stoppet på 80%. Når jeg nå prøver på nytt ser det kanskje ut til at de har hatt vett til å bygge inn en resume-funksjon, men neimen om jeg vet. Baren går faktisk frem og tilbake som en jojo av og til. Noen flere som har hatt problemer? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Faen! Her skal jeg oppdatere spillet, og det er jo ikke gjort i en håndvending. I går nektet den plent å laste ned, men for sikkert to timer siden prøvde jeg på nytt og fikk kverna i gang. Sjekket nettopp hvordan det gikk. Jo, den hadde stoppet på 80%. Når jeg nå prøver på nytt ser det kanskje ut til at de har hatt vett til å bygge inn en resume-funksjon, men neimen om jeg vet. Baren går faktisk frem og tilbake som en jojo av og til. Noen flere som har hatt problemer? Det gikk helt greit hos meg, men det tok sin tid selv på min 16Mbps linje. Jeg kjører TP CAT5 nett og ikke WLAN på PS3 for sikkerhetsskyld. Endret 5. april 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ford GT er bedre og billigere enn Ferrarien spør du meg.. men uansett så trenger man vel begge til senere..? Jo, du trenger jo GT'en til American Muscles i A, og funker og fint til Gran Turismo All-corners løpene- Ferrarien trenger du jo til det løpet der du skal ta igjen alle i løpet av en runde Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Burde ikke noen av Lotus bilene være de beste på teknisk krevende baner? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ja, og MR= Middle, Rear = Motor i midten og bakhjulsdrift. F430 har da motor bak? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er motoren for det meste foran bakhjulene kalles det midtmotor. At motoren henger over og bak, som Porsche, er ikke så vanlig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Pft, vi må alle lære alt en gang. Forresten virker det som om de har bygget inn en resume-funksjon på oppdateringen, for andre gangen gikk det kanskje et kvarter, men jeg hadde absolutt sluppet en del stress hvis de gadd å gi meg beskjed om det i tillegg ... Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Ja, og MR= Middle, Rear = Motor i midten og bakhjulsdrift. F430 har da motor bak? Bak setene, men mellom akslingene, som er det som telles når vi snakker om motorplassering. Det er faktisk et par audier og BMW'er som har motoren bak forakslen, men fremdeles foran kupeen, som betyr at de EGENTLIG har midtmotor. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jippi, ligger nå på 3. plass med R8 på Fiji F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå