Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det mulig å laste ned Top Gear programer? Hørte noe om det et sted tror jeg.

 

For oss som ikke er PS3 eiere, er det mulig å laste ned GT HD enda? Om GT HD skulle forsvinne fra Store i fremtiden, vil det da være umulig å få skaffet det?

 

Ingen fare om du går glipp av GT HD. Samme bane er med i GT 5 Prologue i forbedret utgave.

Herlig! Akkurat samme "fjell bane" ..? :dribble:

Lenke til kommentar

Hei

 

Bare lurte på om den lille versjonen av GT Hd (consept?) fortsatt ligger ute til gratis nedlasting

 

Og eventuelt om man trenger å registrere bankkort for å laste ned ting som er gratis fra Playstation store

 

Mvh Meg

Endret av Lockslay
Lenke til kommentar
Hei

 

Bare lurte på om den lille versjonen av GT Hd (consept?) fortsatt ligger ute til gratis nedlasting

 

Og eventuelt om man trenger å registrere bankkort for å laste ned ting som er gratis fra Playstation store

 

Mvh Meg

 

 

ja den ligger fortsatt ute, men den ligger under spill

du trenger ikke registrere noe får å laste gratise ting!

Lenke til kommentar

 

Fremdeles ikke mulig å få bilen til å gjøre en stakkars donut?

I still couldn’t do the donuts, use the clutch to drift, or generate the outrageous drift angles that are possible with Enthusia Professional Racing

Hmmm

 

Ikke spillet sin skyld om han suger? Har da driftet og gjort donuts.

 

Andre sitater fra intervjuet. Som selvfølgelig ikke Freke syntes var noe interessant.

 

Even though GT5 won’t let me do donuts, I still think the physics realism is the best of any simulator I’ve played so far. The disclaimer is that this is based purely upon the driving dynamics of Nissan and Infiniti vehicles.

 

It is worth noting that when we interviewed Bob Earl a few years ago (a championship driver with 24 career victories including 24 hours at Daytona and 12 hours of Sebring and the Macau Grand Prix), he found the time differences between Laguna Seca in GT3 and Laguna Seca in real-life to be less than one second. In fact, he was also able to identify the exact turn of Laguna Seca which deviated from real-life. Bob Earl was a fan of GT3 as a simulator… he drove for the Nissan Performance GTP team and was the lead development driver on the Nissan P35 V12 Group C car.

 

Nissan factory drivers have been the primary consultants to the Polyphony Digital Team for the Gran Turismo series. They’re the ones who are giving the software developers the most accurate feedback on how “realistic” a car feels in the game. The connection between PD and Nissan is so close that NISMO worked with Polyphony Digital to design a 350Z aero kit, and the electronic gauges in the new GT-R were designed by Polyphony Digital.

 

With a force feedback steering wheel, the cars handle realistically. Grip with “sport tires” mirror the performance of real-life. More importantly, the audio in GT5: Prologue has been upgraded tremendously allowing you to rely on the sound of screeching tires in conjunction with the force feedback to get a feel for the grip of the car on the road. Engine audio is also significantly improved from the previous iterations of GT4, though my audio system isn’t equipped with a big enough subwoofer to figure out if Polyphony Digital captured the full tonality of a real engine. One thing I do know is that while the game supports Dolby Digital, it is also possible to enjoy a native 7.1 PCM mix over HDMI.

 

Like every Gran Turismo before it, Gran Turismo 5 raises the bar for visual realism. While the Xbox 360 has had games with better quality than the PS3 up until recently, there is no doubt in my mind that the cars in GT5:P are the most realistic cars of any game. Yes there’s aliasing, and no, the environments may not have all of the wonderful eye candy that other games may have, but the quality of the lighting and pearlescence of each car.
Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Ikke spillet sin skyld om han suger? Har da driftet og gjort donuts.

 

Så enten er han udugelig til å kjøre, og hans synspunkter på realistisk kjørefysikk er i beste fall høyst tvilsomme; eller en av dere lyver.

 

Andre sitater fra intervjuet. Som selvfølgelig ikke Freke syntes var noe interessant.

 

Mye som var av liten interesse ja.

 

Even though GT5 won’t let me do donuts, I still think the physics realism is the best of any simulator I’ve played so far. The disclaimer is that this is based purely upon the driving dynamics of Nissan and Infiniti vehicles.

 

Så han er ute av stand til å gjøre en enkel donut, men alikevel er fysikken den beste han har prøvd hittill. Basert på svært få biler naturligvis. Virker som han er en habil fører som er godt i stand til å bedømme dette. Svært interessant.

 

It is worth noting that when we interviewed Bob Earl a few years ago (a championship driver with 24 career victories including 24 hours at Daytona and 12 hours of Sebring and the Macau Grand Prix), he found the time differences between Laguna Seca in GT3 and Laguna Seca in real-life to be less than one second. In fact, he was also able to identify the exact turn of Laguna Seca which deviated from real-life. Bob Earl was a fan of GT3 as a simulator… he drove for the Nissan Performance GTP team and was the lead development driver on the Nissan P35 V12 Group C car.

 

Komplett drool. Men for å forklare hvorfor: Ikke bare har profesjonelle racerfører ofte mange års erfaring og trening på høyt nivå, de er også kun på nivå med fjortisser med en håndkontroll i neven. Siden fjortissene ofte setter realistiske (og svært ofte raskere) rundetider. Min egen 5.25-30 på Nordløyfa skinnner høyt over noen andres prestasjoner ;) Tyder på at racer verden går glipp av mange åpenbare talenter, eller at de som faktisk kjører profft, kjører svakt. Med de ressursene som pumpes inn i biler og trening, burde de strengt tatt kjøre raskere enn unger uten noen som helst form for trening. Hadde spillet vært realistisk, ville kidsa ikke klart å være i nærheten av de virkelige rundetidene. Det er rett og slett et elendig argument at folk kjører realistiske rundtider, og faktisk et argument som taler i mot realisme.

 

 

Nissan factory drivers have been the primary consultants to the Polyphony Digital Team for the Gran Turismo series. They’re the ones who are giving the software developers the most accurate feedback on how “realistic” a car feels in the game. The connection between PD and Nissan is so close that NISMO worked with Polyphony Digital to design a 350Z aero kit, and the electronic gauges in the new GT-R were designed by Polyphony Digital.

 

Her har du helt rett; dette er langt fra å være av interesse.

 

With a force feedback steering wheel, the cars handle realistically. Grip with “sport tires” mirror the performance of real-life. More importantly, the audio in GT5: Prologue has been upgraded tremendously allowing you to rely on the sound of screeching tires in conjunction with the force feedback to get a feel for the grip of the car on the road. Engine audio is also significantly improved from the previous iterations of GT4, though my audio system isn’t equipped with a big enough subwoofer to figure out if Polyphony Digital captured the full tonality of a real engine. One thing I do know is that while the game supports Dolby Digital, it is also possible to enjoy a native 7.1 PCM mix over HDMI.

 

Igjen uttaler han som suger i å kjøre om realismen. I tillegg røper han at han har et crappy lydanlegg. Exiting.

 

Like every Gran Turismo before it, Gran Turismo 5 raises the bar for visual realism. While the Xbox 360 has had games with better quality than the PS3 up until recently, there is no doubt in my mind that the cars in GT5:P are the most realistic cars of any game. Yes there’s aliasing, and no, the environments may not have all of the wonderful eye candy that other games may have, but the quality of the lighting and pearlescence of each car.

 

 

 

At det kun er bilenes eksteriør som ser skikkelig bra ut, og at banene ser kjipere ut enn i andre spill, at grafikken er kantete? Trodde det var jeg som skulle grave opp dritten her jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...