langkaas Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Men du electron84 kunne ikke du tatt bilde av hvordan du tuna opp lotus din a? Letter å gjøre det da Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ser at i S løpene så er nesten alle de andre bilene /Tuned, er dette spesielle biler som man kan kjøpe, eller er det bare Quick tuned vanlige biler? Du kan tune "vanlige" biler litt, men det er best å kjøpe de skikkelige tunede bilene. Dealeren som er helt til høyre er der du finner de. Blir gjerne med på litt online, ja. Hadde vært digg om vi fikk til å joine samme løp. Kan man bruke disse tunenede bilene på vanlig løp? Der det kreves f.eks ein spesiell bil...? F.eks denne Ford GT'n... eller var det ikkje den skal tru... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Seriøst! Nå pisser jeg snart på meg av sinne her ¤#!%&¤#¤&!!!, og borplaten G25 står på tåler ikke et slag til. Hvordan i all verden skal skal man klare F40 banen på S-klasse? Det kan da ikke være mulig? Hvordan klarer folk det? FIT¤%#. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Klarte fint bronse etter et par ganger. Det var ikke vanskelig i forhold til S-7. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Klarte fint bronse etter et par ganger. Det var ikke vanskelig i forhold til S-7. Enig med deg der...sliter sinnsykt med S-7 Hvilken bil brukte/ bruker du på den? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Gjorde du noe med innstilingene på forhånd a? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Klarte fint bronse etter et par ganger. Det var ikke vanskelig i forhold til S-7. Enig med deg der...sliter sinnsykt med S-7 Hvilken bil brukte/ bruker du på den? Ford GT LM med minimum vekt, default aero, og power tunet ned slik at jeg klarte poenggrensen for løpet. Gjorde du noe med innstilingene på forhånd a? Ja. Instillingene jeg brukte har du her: Power: 416 (-18)Weight: 1149 (85%) Ride height: - 10 foran og bak Spring rate og damper: +1 hakk på alle, både foran og bak. Camber angle: 2,0 foran og 0,5 bak Brake balance: 8 foran og 3 bak Max. Turning angle: 30 TCS: OFF ABS: OFF (ikke anbefalt hvis ikke du har en del trening med det ) Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Tusen takk! Imidlertid hjelp det ikke en shit. Jeg kjørte som en gud, men fortsatt 10 sek bak. Men så! Fant jeg et vindu som heter "Driving Physics" Det sto på Professional, så jeg prøvde meg med å sette det på Standard, og vips. 12 sek raskere og seier var et faktum :!: Tror nok ikke det lar seg gjøre på P, uten timer med trening ... Jaja takk uansett ... Endret 31. mars 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 hmm.. klarer nesten ikke spille med kontroller lengre etter å ha lest gjennom tråden og andre tråden om G25 + GT5P... tror jeg må bare kjøpe G25, men vet noen om det er noe tilbud på noen nettbutikk eller butikk? hvis ikke, så ser jeg på prisguide at det er billigst på pixmania, men har hørt at de har ikke så bra service eller noe, så er det noen som har erfaring av å bestille derfra? hvis det er så må dere si ifra om alt var greit mtp leveringstid osv. men ser noen noe tilbud på G25 så må dere si ifra her! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN I HEEEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLVVVVVVVVVVVEEEEEEEEEEEEETTE! Sånn der penalty fungere jo helt mongolid. Umulig å klare S-7 når du får penalty hver runde fordi motstandere krasjer i deg osv.. Kjører forresten Ford GT-LM med samme instillinger som Mytola, og virker som det er mulig å klare løpet med litt flaks UTEN masse penalties. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Hehe, klarte den nettopp. Nå har jeg bare to igjen. Den med Mines Skyline (er den vanskelig?) og S-10, som sikkert blir umulig. Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jaaaaaaa!! endelig klarte jeg S-7 med Amuse S2000...for et slit! hehe Bare S-10 igjen nå....Uff Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Får man noe heftig utenom lov til å kjøpe F2007 når man har mekka hele S-serien? Endret 31. mars 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Niks. Eller... Du får en GTR Prototype, da. Men den har ikke dashboard-cam og er ganske lik GTR'en ellers. Endret 31. mars 2008 av Mytola Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Lurer på hvor lenge dette spillet vil vare jeg. Får nok pustet litt liv i det når Playseat kommer i hus. De blir gøy det :!: Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Okey. Siden mange spør om hvilke biler man burde bruke på S-klasse, tenkte jeg å oppdatere med mine to siste løp. Fysikk er på Prof, TC og ASM er på. S-2 (Fuji): Skyline GT-R (den til 77.00). Hadde ikke nubbesjans på førsteplass, men tok en komfortabel andreplass. S-4 (Daytona): Clio Sport Tuned. Ikke så vanskelig med førsteplass her. Endret 31. mars 2008 av dan1el Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 (endret) Til dere som har dette, er det mulig å endre på bilene utseendemessig? Endret 31. mars 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ikke utseendemessig, nei. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Personlig synes jeg spillet er sinnsykt moro i multiplayer (online). Greit nok at det som regel blir kaotisk pga lagg og at biler suser både hit og dit av diverse årsaker, men alt i alt morsommere å spille mot mennesker enn å spille mot datastyrte motstandere likevel. Forbedrer de onlinedelen litt rent teknisk også, spesielt i form av å inkludere mulighet for å spille sammen med folk på vennelisten samt å fjerne litt av lagg-problemene og slikt, tror jeg varigheten på spillet blir meget lang for min del i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå