G25 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Det er vel mulig om en kjører perfekt og bruker dragsuget til å kjøre fortere? Jeg har ikke prøvd selv. Endret 30. mars 2008 av G25 Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Å herre som jeg gleder meg til å få meg ny PS3 av denne tråden. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Er den noen som har fått F1 bilen nå? er på 600 000 nå, bare 1 400 000 igjen Hehe, jeg er på 1 400 000 og mangler 600 000 Men nå skal jeg ta en liten pause. Kommer til å skaffe den i løpet av kvelden, tenker jeg. For å få F1-bilen må man forresten først ha klart alle løpene på A, B, C og S-klassen. Først da kan man kjøpe den. Endret 30. mars 2008 av Mytola Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Faen, kødder du? Må man ha klart alle S-løpene eller bare unlocka S? Hvor står dette? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du må ha klart alle på bronse eller bedre. Det kommer opp en melding på skjermen når du har klart S-klasse som sier at du nå kan kjøpe F1-bilen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) En ting som fortsatt er veldig teit med GT. Hvor mye bilene koster. Hvorfor kan de ikke bruke vanlige penger (at man kunne valgt mellom $,£ og €)? Hvorfor koster en Renault Clio sport mer enn en Lancer Evo X? det er "litt" mongo. Endret 30. mars 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Du må ha klart alle på bronse eller bedre. Det kommer opp en melding på skjermen når du har klart S-klasse som sier at du nå kan kjøpe F1-bilen. Svarte! Nedtur ass, jeg som hadde tenkt å bruke den til nettopp det. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) En ting som fortsatt er veldig teit med GT. Hvor mye bilene koster. Hvorfor kan de ikke bruke vanlige penger (at man kunne valgt mellom $,£ og €)? Hvorfor koster en Renault Clio sport mer enn en Lancer Evo X? det er "litt" mongo. Prisene er forskjellige for Japan, EU og US. De er omtrent på samme nivå med henholdsvis Yen, Euro og Dollar, i forhold til hvor mye bilene koster i virkeligheten. Det er ikke en vanlig Clio Sport i GT5: P, men bananasversjonen med midtmontert V6'er. Altså noe HELT annet enn den som blir solgt i butikken i dag. I Japan (Og i Europa, mener jeg) var Den gamle Clioen dyrere enn det Evo X er i dag. Du må ha klart alle på bronse eller bedre. Det kommer opp en melding på skjermen når du har klart S-klasse som sier at du nå kan kjøpe F1-bilen. Svarte! Nedtur ass, jeg som hadde tenkt å bruke den til nettopp det. Det hadde ikke gått uansett, siden den hadde overstiget maksimalt antall tuning points på samtlige løp i S-klasse. Tuned Lotus Elise og Tuned Ford GT er fine i S-klasse løpene. Endret 30. mars 2008 av Mytola Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) En ting som fortsatt er veldig teit med GT. Hvor mye bilene koster. Hvorfor kan de ikke bruke vanlige penger (at man kunne valgt mellom $,£ og €)? Hvorfor koster en Renault Clio sport mer enn en Lancer Evo X? det er "litt" mongo. Prisene er forskjellige for Japan, EU og US. De er omtrent på samme nivå med henholdsvis Yen, Euro og Dollar, i forhold til hvor mye bilene koster i virkeligheten. Det er ikke en vanlig Clio Sport i GT5: P, men bananasversjonen med midtmontert V6'er. Altså noe HELT annet enn den som blir solgt i butikken i dag. I Japan (Og i Europa, mener jeg) var Den gamle Clioen dyrere enn det Evo X er i dag. Tror ikke Formel-1 Ferrarien koster 5.7 ganger mer enn 599 i virkeligheten. (annet eksempel) Endret 30. mars 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Vil forøvrig legge til info om hvilke forskjellige biler det er smart å kjøpe, og hva du trenger de til i de forskjellige klassene. (Lager ny post på grunn av oversiktlighet) C CLASScars needed: - Suzuki Capuccino - Honda Integra Type R You can finish all events in C class with just these two cars. Prize car is Daihatsu OFC-1. For really quick-start go with Integra first since you can enter many events with it. B CLASS cars needed: - Honda Integra Type R (already have it from C class) - Mitsubushi Lancer Evolution IX GSR - Nissan GT-R '07 Prize car: BMW Concept 1 Series tii '07 A CLASS cars needed: - BMW M3 Coupe - Ferrari F430 - Ford GT (for "American Muscle Series" races, and you'll need it for one race in S Class) - any Japanese "300 HP" car for "Japanese 300HP Series" races (I bought NSX Type-R and I didn't regret it ) Prize car: Nissan Skyline Coupe Concept 'p7 S CLASS cars needed: - Mine's Skyline R34 - Ferrari F40 - Ford GT (you have it from A class) Tror ikke Formel-1 Ferrarien koster 5.7 ganger mer enn 599 i virkeligheten. (annet eksempel) Det skal jeg love deg den gjør. Minst! Endret 30. mars 2008 av Mytola Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 de tallene som dukker opp i ruta på corvette z06, hva betyr de? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 de tallene som dukker opp i ruta på corvette z06, hva betyr de? Det er farten din, i MPH. Litt kult at de fikk med seg HUD'en på corvetten. Den er på tuned-versjonen også. Lenke til kommentar
nyvvo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det hadde ikke gått uansett, siden den hadde overstiget maksimalt antall tuning points på samtlige løp i S-klasse. Tuned Lotus Elise og Tuned Ford GT er fine i S-klasse løpene. Hvordan vil de klare seg i s-7 og s-10? Hva anbefaler du å spare til for de 2 løpene? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det hadde ikke gått uansett, siden den hadde overstiget maksimalt antall tuning points på samtlige løp i S-klasse. Tuned Lotus Elise og Tuned Ford GT er fine i S-klasse løpene. Hvordan vil de klare seg i s-7 og s-10? Hva anbefaler du å spare til for de 2 løpene? S-10 tok jeg lett gull med når jeg brukte Lotusen. S-7 sleit jeg lenge med, men klarte sølv med GT'en etter litt leking med quicktune-settingene. Lav vekt er viktigere enn hestekrefter, så prøv å tune de med så lav vekt som mulig. Med vekten i bunn, aero på default og hestekreftene redusert nok til å klare kravene, er GT'en også ganske grei å kontrollere. Du kan hoppe på gassen rimelig tidlig ut av svingene. Lenke til kommentar
jajaja1 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Fikk 405km/h med gten etter ett fint dytt. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 noen som har lagt merke til at det er mye lettere å drifte kontrollert i timetrial mode med professional mode og s2 dekk enn i selv drift mode? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Er noe fundamentalt feil når en Suzuki Swift er keyless ja Brodern har en 07 Swift. Og den er keyless faktisk....må bare ha en sånn dings i lomma. Knapper på dørhåndtak for å låse opp bilen. Så! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 nissan micra har keyless også, den fikk det til og med før merce å de der merkene , så in their exclusive wannabe faces Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 jeg kan ikke skjønne hvorfor de hele tiden må kjøre i folk på mp, det er så irriterende å skal til å dra forbi en og dermed tar han og kjører rett i meg så jeg mister all fart.... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ser at i S løpene så er nesten alle de andre bilene /Tuned, er dette spesielle biler som man kan kjøpe, eller er det bare Quick tuned vanlige biler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå