Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Du trenger Integran uansett, er vel et løp du kun kan bruke Integra i.

 

ja angrer så utrolig på at jeg ikke kjøpte integra først! kjøpte mini og den var ikke så deilig, pluss at jeg nå trenger å kjøpe en integra for et løp bare! + en suzuki cappucino for et løp, så hadde hjulpet litt med kjøp på en integra først gitt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte rx-8 før dere svarte. den var lett og kjøre, forhjulsstrekk og dro lett i fra alle.

prologuen var ganske annerledes fra hd concept egentlig.

Hva kjører dere med på traction control? Syntes den ble litt treg når jeg satte den på 0. kan godt hende den sto og spant litt

 

Rx8 med forhjulstrekk??

Lenke til kommentar
Spurte for en stund siden om noen visste hvilken bil man trengte til C-8 racet, fortsatt ingen som vet?

Klikk deg inn på racet, så står det hvilke biler som kan kjøre i det racet.

 

Antar du har Integra, siden du er på C-8, så bruk den, funker veldig lett. (tror du kan bruke den der)

Lenke til kommentar
fr= front rear?

Ja, egentlig. De to bokstavene sier deg hvor motoren er plassert, og hvor drivhjulene er.

 

FF = Motor foran, drivhjul foran

FR = Motor foran, drivhjul bak

MR = Motor i midten, drivhjul bak

RR = Motor bak, drivhjul bak

4WD / AWD = Firehjulstrekk. Motor kan være både foran eller i midten, litt avhengig av bilen.

Lenke til kommentar
fr= front rear?

Ja, egentlig. De to bokstavene sier deg hvor motoren er plassert, og hvor drivhjulene er.

 

FF = Motor foran, drivhjul foran

FR = Motor foran, drivhjul bak

MR = Motor i midten, drivhjul bak

RR = Motor bak, drivhjul bak

4WD / AWD = Firehjulstrekk. Motor kan være både foran eller i midten, litt avhengig av bilen.

 

Takk for svar. Har egentlig ikke vært så interesert i biler så jeg kan ikke så mye ;)

Lenke til kommentar
Mulig å gjøre slik at sjåføren inne i bilen snurrer rattet 900 grader rundt når man svinger?

Det er noe de har forandret på siden GT HD, på replayen der så du at sjåføren byttet grep på rattet. I GP5P demo og spillet holder han "kvart på tre" hele tiden...kjipt!

Endret av Rossifan46
Lenke til kommentar
Mulig å gjøre slik at sjåføren inne i bilen snurrer rattet 900 grader rundt når man svinger?

Det er noe de har forandret på siden GT HD, på replayen der så du at sjåføren byttet grep på rattet. I GP5P demo og spillet holder han "kvart på tre" hele tiden...kjipt!

Akkurat derfor jeg spurte :p La merke til det i GT HD jeg også. Er altså ikke mulig å endre på dette i Prologuen? Om du spiller med G25 og svinger 900 grader ser det vel helt feil ut på spillet?

Lenke til kommentar
Mulig å gjøre slik at sjåføren inne i bilen snurrer rattet 900 grader rundt når man svinger?

Det er noe de har forandret på siden GT HD, på replayen der så du at sjåføren byttet grep på rattet. I GP5P demo og spillet holder han "kvart på tre" hele tiden...kjipt!

Akkurat derfor jeg spurte :p La merke til det i GT HD jeg også. Er altså ikke mulig å endre på dette i Prologuen? Om du spiller med G25 og svinger 900 grader ser det vel helt feil ut på spillet?

Helt enig, ser helt latterlig ut, husker jeg ble imponert over replayene på GT HD mye pga akkurat det. Ser jo veldig realistisk ut når sjåføren bytter grep. Tror neppe det er noe instilling å gjøre om det dessverre :(

Endret av Rossifan46
Lenke til kommentar

For muskelbil-løpene på A-serien (A-2 og 6 for amerikanske og 5 og 9 for japanske), hvilke biler er best her? Fått meg GT LM Spec II Test Car'en fra Concept by GT til 300k, som den var verdt Når 300 før første sving på Daytona, fått den opp i 347. Måtte sette på driving aids på Suzuka får å i det hele tatt klare meg...men nydelig grindebil på A-1, da, prøver å få under 4 blank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...