Skrufgreen Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 uff, sitter her og leser alle innlegger her, det klør i fingrene etter å spille GT Men kjøper ikke GTP før jeg har fått kjøpt G25 og racingstolen. Klarer bare ikke å spille med håndkontroller, kuttet ut håndkontroller da jeg spilte med den da jeg fullførte GT3 og kjøpte ratt og pedal fra logitec og fullførte GT3 en gang til og da var det mye lettere med ratt og pedal synes jeg Lenke til kommentar
daruu Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Fikk prologue i går å har fått testa endel nå Jeg syntes ikke at det var så galt med kontroll som noen her skal ha det til, det er faktisk mye bedre enn de tidligere spillene (forutsatt at du bruker L2/R2 som brems/gass) Men ja, det er jo bedre med ratt Noe som irriterer meg er det med wallriding i online delen. Er så jævlig surt å ligge på første plass å bremse ned i siste svingen mens du ser en jævel suse forbi langs veggen ved siden av deg... Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Alle som krasjer online burde få 5 sekunders straff som på GT4. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det får de, men det hjelper dårlig. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Mulig å få rattet over på "riktig" side? ;p Ikke på de japanske eller engelske bilene, nei. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hehe der tenkte eg litt slik som på CS, man bare bytter om man vil holde våpene i venstre eller høgre arm. Hadde bilene vert så fleksible Det får de, men det hjelper dårlig. Tenk ka ein greit utviklet skademotor kunne gjort av mirakler her Endret 29. mars 2008 av Mala Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hehe der tenkte eg litt slik som på CS, man bare bytter om man vil holde våpene i venstre eller høgre arm. Hadde bilene vert så fleksible /gt_rightwheel 0 Endret 29. mars 2008 av qweac Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Uff...kjørte i hele går for å få råd til F1 bilen..har igjen 3 løp i S-klassen, kjørte det ene løpet der et par ganger kan du si..hehe Når jeg endelig nådde 2 millioner som F1 bilen koster så står det at jeg ikke kan kjøpe den bilen enda...det var surt Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Prøvde drift trial nå og det var mye bedre enn på GT HD.. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Mulig å få rattet over på "riktig" side? ;p Ikke på de japanske eller engelske bilene, nei. tongue.gif Regnet med det var noe logikk der.. men har høyreratt på alle bilene jeg har fått hitill :\ Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noe som irriterer meg er det med wallriding i online delen. Er så jævlig surt å ligge på første plass å bremse ned i siste svingen mens du ser en jævel suse forbi langs veggen ved siden av deg... Sånn er det når man spiller noe utviklerne kaller en simulator mens i virkeligheten er det ett knallbra arcadespill, men heldigvis så blir det mest sannsynlig med skademodelering i den fullverdige versjonen Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen som faktisk tror på at det blir skademodelering i fullversjonen? Er jo nesten som å tro på nissen det :!:. Når det kun er ett år til lansering (det blir selvølgelig utstatt er år eller to til) så tviler jeg sterkt på å de kan implementer skademodelering på en god måte. Dette vil jo kreve at mye av fysikkmotoren i spillet redesignes noe jeg ikke tror de vil gjøre. Har også hørt uttalelser som at det kanskje vil komme i en oppdatering etter lauch, men igjen så tror jeg dette blir for omfattende å gjøre via en update. Men tiden vil jo vise hvem som får rett, jeg ville ihverfall ikke satset på noe skademodelering med det første. Kanskje GT6 vil ha det, men det tar vel lang tid før det kommer, er vel tippoldebarna som vil stå for spillingen av det . Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 tenker mykje i samme baner som mcbain her.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen som vet hvilken bil man trenger på C-8 racet? Eneste C-klasse racet jeg har igjen Må je ha gull på alle racene i C for å vinne B racene? Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Noen som faktisk tror på at det blir skademodelering i fullversjonen?Er jo nesten som å tro på nissen det :!:. Når det kun er ett år til lansering (det blir selvølgelig utstatt er år eller to til) så tviler jeg sterkt på å de kan implementer skademodelering på en god måte. Dette vil jo kreve at mye av fysikkmotoren i spillet redesignes noe jeg ikke tror de vil gjøre. Har også hørt uttalelser som at det kanskje vil komme i en oppdatering etter lauch, men igjen så tror jeg dette blir for omfattende å gjøre via en update. Men tiden vil jo vise hvem som får rett, jeg ville ihverfall ikke satset på noe skademodelering med det første. Kanskje GT6 vil ha det, men det tar vel lang tid før det kommer, er vel tippoldebarna som vil stå for spillingen av det . Det jeg syns er litt rart er at Kazunori Yamauchi sier at det kommer i veldig veldig veldig nær fremtid. Hvorfor skulle han bløffe om det? Han har en fan-skare han kan drømme om allerede, og hvorfor lure "resten" for så bite seg selv i rævva med en sånn uttalelse. Jeg tror han snakker sant, og for alt vi vet er PD allerede godt i gang med skademodellering. Og som nevnt tidligere her, hvis fysikken ikke er klar for dette allerede så er det en enorm jobb å gjøre om alt. Så jeg har trua på at de er igang. Og at vi kommer til å få litt etter litt med GT5P og oppdateringer. Tenker ikke på bare skade nå, se på spec II oppdateringa. Små ting som var en saga blått i GT3 og 4 er easy cheesy å fikse for PD idag. Dette er topp! (nb, ikke alle punktene i specII stemmer for de som har EU versjonen, der var det kun noen få oppdateringer, som ABS, Garage knappen i løps valg skjermbildet osv) Endret 29. mars 2008 av Totte- Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det er tydelig at PD har tenkt på skademodellering i lang tid, det er en grunn for at bilene er bygget opp av realistiske komponenter i forhold en stor 3Dkloss som er bilen. Slik det ble gjort før. Siden de har skapt bilene på denne måten vil det være mye enklere å implementere skademodell. Min mistanke er at de allerede har fungerende skademodell programert, men de må vente på rett godkjenning før de kan aktivere koden. Dette er da spekulasjoner. Slik jeg ser det så hadde det hvertfall vært fornuftig for dem å gjøre det på den måten, at de fremtidsikret koden de skrev. Tror nok at dette er ting som kan fikses i en update, hvis det bare er koden som må endres og ikke nye deler og slikt på bilene som er åpnet for skade. Satser på at de har vært såpass fremtidsikret i utviklingen av spillet at de har gjort dette mulig, bare ikke aktivert det. Men frem til det så er det wallriding for alle penga Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Men frem til det så er det wallriding for alle penga Hater wallridere, det går alltid utover "seriøse" førere. Og jeg havner alltid bakerst når det er møljekrasj. Det høres ut som fornuftige spekulasjoner. Jeg antar PD har endel oppegående folk innafor dørene. (det er ikke spekulasjoner ) Endret 29. mars 2008 av Totte- Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 jeg hater musikken i spillet! har lyst på importere tracks, men det går vel ikke? hvis (er vel mer "når" nå) vi får in game xmb på ps3, da blir det vel mulig å spille musikken fra harddisken vår og bare ta gt5p sin musikk på mute! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Att dere klarer å kjøyre med musikk i bakgrunn er no litt artig i seg sjølv.. ein seriøs sjåfør kjøyrer ikkje med musikk, ein skal høyre motorlyd, skrenselyd, osv.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Men frem til det så er det wallriding for alle penga Hater wallridere, det går alltid utover "seriøse" førere. Og jeg havner alltid bakerst når det er møljekrasj. Jeg snakker selvsagt om singelplayer, synes at online så burde man ta litt mer hensyn til andre. Som sagt tidligere burde dette være ordnet av PD når de brukertestet systemet, men tipper testerne hadde litt større æreskodeks en det mannnen i gata har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå