Shirmah Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 S-klasse er ikke så ille, egentlig. Det er et veldig fint grinde-løp der også, S-9. Lett å vinne (jeg bruker F430 der), og du får 32.500 eller noe i den dur per vinn, noe du klarer hvert 5. minutt. Er det F430 du mener er ubrukelig? Jeg synes GTR'en (vil tro det er den du mener med "skyline" er treigere, antakeligvis på grunn av vekta. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Updaten for det japanske spillet er ute nå! Blir utrolig digg å få det samme innholdet som dere med EU/US versjonen har Lenke til kommentar
kvmmvk Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Kor blir det av det på psn...??? Noen som vet et eller annet...? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har prøvd Top-gear videone? Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 der fikk jeg endelig lastet det ned ... nå får jeg spillt online så de holder .. Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har tips til c-3 challenge'en?Hvordan i huleste klarer man å få gull på denne ? man må bare bremse riktig å få mest mulig fart ut av svingene . man må også få heng på en bil som går litt fortere så man kan dra nytten av slip streaming Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Begynner aa bli utolmodig her naa. Fortsatt intet paa PSN shop. Skriver fra min PS 3 naa, saa jeg har n ettopp sjekket PSN shop.... Lenke til kommentar
jatta Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har prøvd Top-gear videone? Det finnes ingenting på GT tv enda bortsett fra GT introen. Med mindre det er bare meg da. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har satt meg fast i B-klassen. Er et løp man skal kjøre inn alle de andre bilene på en runde. Man må bruke en bestemt bil, men husker ikke hvilken i farta. 6. plass er beste plassering etter sikkert 25 forsøk. Noen tips? Virker helt umulig å få til... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvilket B-løp er det snakk om? Den runde/ovale banen? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvilket B-løp er det snakk om? Den runde/ovale banen? Er den du skal ta igjen alle på en runde. Er ikke den helt runde banen, nei, men banen er ganske rund. Ikke spesielt mange svinger. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Hvilket B-løp er det snakk om? Den runde/ovale banen? Er den du skal ta igjen alle på en runde. Er ikke den helt runde banen, nei, men banen er ganske rund. Ikke spesielt mange svinger. B-6 mener du med Honda integra. Ikke kjør på proffesional mode, og slå av Traction control. Endret 27. mars 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
vegart Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 de som har fått lasta spelet ned.. e da dan norske psn store de har kjøpt da? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvilket B-løp er det snakk om? Den runde/ovale banen? Er den du skal ta igjen alle på en runde. Er ikke den helt runde banen, nei, men banen er ganske rund. Ikke spesielt mange svinger. B-6 mener du med Honda integra. Ikke kjør på proffesional mode, og slå av Traction control. Ganske sikker på at vi snakker om samme nå. Kjører ikke på professional. Traction control har jeg ikke prøvd å eksperimentert med, men dersom den er skrudd på til vanlig skal jeg skru den av neste gang jeg prøver. Får håpe det hjelper. Takk for tipsene! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Vi har den japanske versjonen. Men den europeiske bør vel komme innen kort tid. Lenke til kommentar
vegart Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 nokon so har peil på sånn ca, den kjeme?? i usa er den enda seinare der? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) nokon so har peil på sånn ca, den kjeme??i usa er den enda seinare der? Glem usa, de får den ikke før 17 April Endret 27. mars 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
vegart Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 hmm.. får berre venta i spenning då Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Noen som har prøvd Top-gear videone? Det lurer jeg også på. Kommer de på JP versjonen også? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Har fått sikret meg eit Driving Force Pro ratt fra Rossifan46 her inne, gleder meg noe utrolig til eg får kjørt i gang Prologuen med dette rattet Flott at den japanske oppdateringen er tilgjengelig også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå