Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

S-klasse er ikke så ille, egentlig. Det er et veldig fint grinde-løp der også, S-9. Lett å vinne (jeg bruker F430 der), og du får 32.500 eller noe i den dur per vinn, noe du klarer hvert 5. minutt.

Er det F430 du mener er ubrukelig? Jeg synes GTR'en (vil tro det er den du mener med "skyline" er treigere, antakeligvis på grunn av vekta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har satt meg fast i B-klassen. Er et løp man skal kjøre inn alle de andre bilene på en runde. Man må bruke en bestemt bil, men husker ikke hvilken i farta. 6. plass er beste plassering etter sikkert 25 forsøk. Noen tips? Virker helt umulig å få til...

Lenke til kommentar
Hvilket B-løp er det snakk om? Den runde/ovale banen?

Er den du skal ta igjen alle på en runde. Er ikke den helt runde banen, nei, men banen er ganske rund. Ikke spesielt mange svinger.

B-6 mener du med Honda integra. Ikke kjør på proffesional mode, og slå av Traction control.

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar
Hvilket B-løp er det snakk om? Den runde/ovale banen?

Er den du skal ta igjen alle på en runde. Er ikke den helt runde banen, nei, men banen er ganske rund. Ikke spesielt mange svinger.

B-6 mener du med Honda integra. Ikke kjør på proffesional mode, og slå av Traction control.

Ganske sikker på at vi snakker om samme nå. :) Kjører ikke på professional. Traction control har jeg ikke prøvd å eksperimentert med, men dersom den er skrudd på til vanlig skal jeg skru den av neste gang jeg prøver. Får håpe det hjelper. Takk for tipsene! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...