Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

då var GT5 p i hus...

INSTALLERING..:!!

faen eg vil spille eg...!! ikkje installere...*sjekke att det er konsoll eg har kjøpt*

begynner å hate ps3 meir å meir..!

edit: sony bør ta eit kurs i effektiv programmering, det skal da faen ikkje ta så lang tid å laste ned ein update til eit spill. Sikkert kun eg som er bortskjemt med dei raske xbox live updatane..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
då var GT5 p i hus...

faen eg vil spille eg...!! ikkje installere...*sjekke att det er konsoll eg har kjøpt*

Ja. Lange loadetider hver bidige gang man spiller er jo absolutt å foretrekke framfor en engangsinstallering.

Lenke til kommentar
då var GT5 p i hus...

Ja. Lange loadetider hver bidige gang man spiller er jo absolutt å foretrekke framfor en engangsinstallering.

pussigt...sia det ikkje er lange loadetider på nokre x360 spill, ingen lengre enn ps3 vertfall..

EDIT: samme error som deg bajas...svarte..:!!!!!

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
pussigt...sia det ikkje er lange loadetider på nokre x360 spill, ingen lengre enn ps3 vertfall..

- Jeg deltar ikke i fanboydiskusjoner om PS3 vs 360 vs Wii, og ikke la dette bli atter en tråd om temaet.

Faktum er at mange PS3spill legger en del filer på harddisk ved første gangs spill, for å redusere loadetider senere, helt uavhengig av åssen 360 leser ei dvd-plate.

Jeg synes loadetidene i GT5P er lange nok som de er, så er glad en del stæsj ligger lagra lokalt så det ikke blir ytterligere mer venting.

Endret av Daje.P
Lenke til kommentar

- Jeg deltar ikke i diskusjoner om PS3 vs 360 vs Wii, og ikke la dette bli atter en fanboytråd om temaet.

Faktum er at mange PS3spill legger en del filer på harddisk ved første gangs spill, for å redusere loadetider senere, helt uavhengig av åssen 360 leser ei dvd-plate.

Jeg synes loadetidene i GT5P er lange nok som de er, så er glad en del stæsj ligger lagra lokalt så det ikke blir ytterligere mer venting.

vel og flott det...ken kvifor 15 minutt..!!!

og oppdateringa har eg ikkje fått enda, kunn error,enda...så 1 time etter eg satte i platat har eg enda ikkje fått prøvd spillet...og me lurer på kvifor ps3 selger dårleg...hmmm

Lenke til kommentar

Jeg fikk også problemer med å laste ned updaten til GT5P, men på fjerde forsøk så fungerte det. God grafikk, spesielt bilene ser veldig ekte ut, og jeg liker den nye view'en hvor man kan sitte bak rattet sånn at det ser ut som man sitter i bilen - selv om rattet er på feil side ;) Er det forresten bare hos meg hvor det å koble seg til online tar veldig lang tid? Med Burnout Paradise går det på et sekund, her tar jeg å ser litt på tv mens den lader..

Lenke til kommentar

- Jeg deltar ikke i diskusjoner om PS3 vs 360 vs Wii, og ikke la dette bli atter en fanboytråd om temaet.

og oppdateringa har eg ikkje fått enda, kunn error,enda...så 1 time etter eg satte i platat har eg enda ikkje fått prøvd spillet...og me lurer på kvifor ps3 selger dårleg...hmmm

Så hopp over oppdateringen og spill en stund for så å ta oppdateringen senere, det gjorde jeg.

Lenke til kommentar

Du har bare hatt uflaks pga stor pågang da! jeg kjøpte spillet igår, og updaten gikk fint da! jeg har begge konsoller og er så langt mer fornøyd med min ps3 =)

Jeg skjønner frustrasjonen din, men det er ikke vits å bombe ps3 pga dette lille problemet ditt:P

Både 360 og ps3 eier generelt!

lykke til videre utover dagen da:/

Lenke til kommentar

-Antagelig er årsaken til at det er akkurat 15 min (jeg tok ikke tida men det kan sikkert stemme) nettopp det at totalstørrelsen på filene tar 15 minutter å kopiere inn med PS3's grensesnitt.

Tror ikke det er mer hokus pokus enn det.

-Ja, det er kjipt at det ikke går smertefritt når så mange brukere skal hente ned noe samtidig. Dette er jo et klassisk distribusjonsproblem, husker jeg kjøpte HL2 på release, og steam knelte under verifisering av filene, så jeg måtte vente dritlenge. Det er dritfrustrerende.

Men nå må en jo ikke kjøre updaten for å spille gt5p da (jeg gjorde det i hvert fall ikke).

Men å anta at PS3's salgstall fram til dags dato er påvirket av at de i går (godt over ett år etter release) og dag slet litt med båndbredde og serverkapasitet virker litt...merksnodig.

Jeg tror ikke grunnen til at Jensen og Hansen i fjor heller valgte å kjøpe Wii til unga var basert på mistanke om at PSN muligens vil slite litt med å distribuere GT5P til hele europa på releasedatoen året etter.

Årsaken til at konsollene har solgt som de har gjort er nok noen helt andre enn det, og i den grad GT-serien har påvirket salg av playstation tror jeg det er i positiv og ikke negativ forstand.

Men for all del, konspirasjonsteorier er fett nok det, Wii's suksess er nok også en helt annen enn den offisielle forklaringen :)

Lenke til kommentar

Her begynner ting å bli litt barnslig i forhold til hva jeg synes er bra diskusjon. At nye spill har neon issues eller noe som må rettes på med en update er ikke skjelden vare. De fleste nye spill er i så tilfelle litt ødelagt og trenger en liten fiks. Feil man bare ikke fikk plukket opp i produkt-testingen. Selv synes jeg det er bra at de faktisk legger ut en update såpass tidlig. At det er problemer når samtlige som har kjøpt spillet på lanseringsdato, skal laste ned, er kanskje ikke uventet av et så populært spill som dette er. Da hjelper det lite med koding og programmering.

Lenke til kommentar

Hold 360 vs PS3 krangelen utenfor denne tråden da. 360 har ikke GT5P og har ingenting i denne tråden å gjøre! Finnes haugevis med tråder som omhandler installering av spill på PS3 etc.

Kjøpte rattet for litt siden. Var HELT SYKT mye bedre å spille med ratt enn det var med dualshock3. :D Spiller dere på simulator og professional? Blir for vanskelig for meg foreløpig det. :p Er jo helt ny med ratt.

Bare så sykt synd at jeg ikke får til å feste rattet til stuebordet. Er sånn teit kant under bordplata. Endte opp med å feste rattet til ei bok, for så å legge flere bøker oppå den boka igjen. Det funker, men merker at rattet flytter seg litt når jeg tar skarpe svinger. Tips mottas selvsagt med takk! :)

Hadde vært kos om det gikk å importere musikk inn i spillet. Håper det kommer i nær framtid.

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Hold 360 vs PS3 krangelen utenfor denne tråden da. 360 har ikke GT5P og har ingenting i denne tråden å gjøre! Finnes haugevis med tråder som omhandler installering av spill på PS3 etc.

Kjøpte rattet for litt siden. Var HELT SYKT mye bedre å spille med ratt enn det var med dualshock3. :D Spiller dere på simulator og professional? Blir for vanskelig for meg foreløpig det. :p Er jo helt ny med ratt.

Bare så sykt synd at jeg ikke får til å feste rattet til stuebordet. Er sånn teit kant under bordplata. Endte opp med å feste rattet til ei bok, for så å legge flere bøker oppå den boka igjen. Det funker, men merker at rattet flytter seg litt når jeg tar skarpe svinger. Tips mottas selvsagt med takk! :)

Hadde vært kos om det gikk å importere musikk inn i spillet. Håper det kommer i nær framtid.

Tips! :D

Endret av Totte-
Lenke til kommentar

Tips! :D

:p

Lenke til kommentar
DAMN hvor bra RX7 02 drifter, måtte bare lage en video av den :p

Se den her.

Fin drifting, men hvorfor musikk, når motor lyd er musikk nok, dersom man ikke vil høre motor lyden, kan man heller starte winamp og høre på musikk man selv ønsker mens man ser filmen.... :hmm:

Sant nok, men tenkte det blir bedre med musikk en å bare høre "skriking" fra dekk.

Lenke til kommentar
DAMN hvor bra RX7 02 drifter, måtte bare lage en video av den :p

Se den her.

Fin drifting, men hvorfor musikk, når motor lyd er musikk nok, dersom man ikke vil høre motor lyden, kan man heller starte winamp og høre på musikk man selv ønsker mens man ser filmen.... :hmm:

Sant nok, men tenkte det blir bedre med musikk en å bare høre "skriking" fra dekk.

Musikk? Hørte bare dunk, dunk, dunk... jeg. :p

Men seriøst, det var en kul video. Har ikke prøvd meg på noe sånn enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...