Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fikk mail frå absoluttspill i dag...dei sendte det i dag...:D

 

får det i morgo då..:)

 

 

synd eg ikkje har fått tak i dualshock 3 endå..:(

bestill på zailor.no!!! 475 ink. momsen:) sparer nesten ikke noe på direkte bestillinger fra asia(de kan jo prise forsendelsen til under tollgrensen) men jeg syns den kontrollen var vel verdt de 470 kronene:)

 

Også MÅ du anskaffe deg logitech G-25:ratt, pedaler og gir!

 

Må kjøpes^^

Lenke til kommentar
Eg har det ikkje travelt å få tak i det så eg bestilte det fra amazon.co.uk. Kom på ca £20. Vet play var litt billigere men de har tregere levering enn amazon.

 

20 pund var prisen? det kan jo bli stress med grensen på toll og sånt? med mindre det var 20 pund med frakt og sånt..

Lenke til kommentar
fikk mail frå absoluttspill i dag...dei sendte det i dag...:D

 

får det i morgo då..:)

 

 

synd eg ikkje har fått tak i dualshock 3 endå..:(

bestill på zailor.no!!! 475 ink. momsen:) sparer nesten ikke noe på direkte bestillinger fra asia(de kan jo prise forsendelsen til under tollgrensen) men jeg syns den kontrollen var vel verdt de 470 kronene:)

 

Også MÅ du anskaffe deg logitech G-25:ratt, pedaler og gir!

 

Må kjøpes^^

 

 

sopass..!!

 

ja skulle kansje gjort det..

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar
Hva inneholder den uppdaten som jeg tydeligvis får fail på hele tiden når jeg prøver å downloade?

 

Jeg fikk også feilmelding et par ganger.

Det løste seg når jeg koblet PS3en til nettet med kabel i stedet for trådløst.

 

Har fått det ca 5 ganger nå. Det med kabel! :( Kommer etter ca 2 minutters nedlastning.

Lenke til kommentar
Hva inneholder den uppdaten som jeg tydeligvis får fail på hele tiden når jeg prøver å downloade?

 

Jeg fikk også feilmelding et par ganger.

Det løste seg når jeg koblet PS3en til nettet med kabel i stedet for trådløst.

 

Har fått det ca 5 ganger nå. Det med kabel! :( Kommer etter ca 2 minutters nedlastning.

 

Ok, da må du bare prøve og prøve helt til det funker. Det var vel bare flaks at det gikk på tredje forsøk for meg. Var jo en her som måtte prøve 14-15 ganger før det funka.

Lenke til kommentar
Hva inneholder den uppdaten som jeg tydeligvis får fail på hele tiden når jeg prøver å downloade?

 

Jeg fikk også feilmelding et par ganger.

Det løste seg når jeg koblet PS3en til nettet med kabel i stedet for trådløst.

 

Har fått det ca 5 ganger nå. Det med kabel! :( Kommer etter ca 2 minutters nedlastning.

 

Ok, da må du bare prøve og prøve helt til det funker. Det var vel bare flaks at det gikk på tredje forsøk for meg. Var jo en her som måtte prøve 14-15 ganger før det funka.

 

Takk for tipset! :) Fikk det til å fungere nå. Bare så synd at jeg må jobbe med en skoleoppgave før jeg får testet det ut. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...