snik1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 349 Niiiiiice! Bestilte meg akkurat g 25(logitech) rattet fra pixmania! kom på ca 1900 med ekspresslevering! alt bestilles fra frankrike på pixmania Også betalte jeg 125 kr ekstra på en avtale som sier at jeg får ny ved eventuellle tekniske feil på enheten! herlig priser på pix må jeg si:D Lenke til kommentar
praystation Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Siden det man får på BD disken tar større plass på disken en det den nedlasta versjonen vistnok skal ta, hva ekstra innhold er det vi som kjøper disk får? Får ikke noe ekstra når det gjelder selve spillet, men BD-versjonen har også en "Making-of" video Ser nesten ut som om de som har kjøpt den japanske versjonen kan vente seg en oppdatering på fredag Got the Japanese version of GT 5 Prologue and are feeling left out at all the new goodness coming on the Western versions? Well, don't - the Japanese version is getting an update to 'Spec II', on Friday at around Noon. To update, select News from the My Page, and then press the PS button. Note that after updating, you'll lose your replays and the event data will be cleared although you'll keep all your credits and cars and any cleared events up to A class, so you won't need to do those again. Endret 26. mars 2008 av praystation Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 349 Niiiiiice! Bestilte meg akkurat g 25(logitech) rattet fra pixmania! kom på ca 1900 med ekspresslevering! alt bestilles fra frankrike på pixmania Også betalte jeg 125 kr ekstra på en avtale som sier at jeg får ny ved eventuellle tekniske feil på enheten! herlig priser på pix må jeg si:D Herlige priser ja, men elendig butikk generelt. 125 kr ekstra ved teknisk feil? er det ikke dette vi har garanti og reklamasjonsrett på? Høres ut som du har blitt grundig lurt Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Siden det man får på BD disken tar større plass på disken en det den nedlasta versjonen vistnok skal ta, hva ekstra innhold er det vi som kjøper disk får? Får ikke noe ekstra når det gjelder selve spillet, men BD-versjonen har også en "Making-of" video var slikt innhold jeg tenkte på. Det er jo glimrende, digger sånn ekstra snacks! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ser ikke ut som de har det på lager i noen av butikkene i Oslo når jeg sjekker lagerstatus på elkjop.no. Jeg var innom Elkjøp på Storo klokken 10, og da hadde de 4 stk igjen etter jeg hadde kjøpt Pris: 299,- Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Får håpe det er på PSN store når jeg kommer hjem. Endret 26. mars 2008 av Tiidus Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Siden det man får på BD disken tar større plass på disken en det den nedlasta versjonen vistnok skal ta, hva ekstra innhold er det vi som kjøper disk får? Får ikke noe ekstra når det gjelder selve spillet, men BD-versjonen har også en "Making-of" video Ser nesten ut som om de som har kjøpt den japanske versjonen kan vente seg en oppdatering på fredag Got the Japanese version of GT 5 Prologue and are feeling left out at all the new goodness coming on the Western versions? Well, don't - the Japanese version is getting an update to 'Spec II', on Friday at around Noon. To update, select News from the My Page, and then press the PS button. Note that after updating, you'll lose your replays and the event data will be cleared although you'll keep all your credits and cars and any cleared events up to A class, so you won't need to do those again. Da gleder jeg meg til fredag :)Har du en link til artikkelen? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Sees online i kveld alle sammen Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 jeg måå på elkjøp nÅÅÅÅ! noen som kjører meg?!? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Da gleder jeg meg til fredag :)Har du en link til artikkelen? Prøv denne Endret 26. mars 2008 av praystation Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gidder ikke lese alle sidene, så spør nå. Er det en mulighet for add-on biler eller baner til Prologue'n? Lenke til kommentar
Daje.P Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Expert nedafor Storo fikk inn 9 stk nå nettopp, så da jeg gikk derfra for fem minutter sida hadde de 8 stk igjen. 349kr. Da jeg fikk den var den fortsatt kald fra lastebilen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Var innom Game. De skulle ha 399. Fyren sa jeg kunne få det for 299. Hurra. Lenke til kommentar
snik1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 349 Niiiiiice! Bestilte meg akkurat g 25(logitech) rattet fra pixmania! kom på ca 1900 med ekspresslevering! alt bestilles fra frankrike på pixmania Også betalte jeg 125 kr ekstra på en avtale som sier at jeg får ny ved eventuellle tekniske feil på enheten! herlig priser på pix må jeg si:D Herlige priser ja, men elendig butikk generelt. 125 kr ekstra ved teknisk feil? er det ikke dette vi har garanti og reklamasjonsrett på? Høres ut som du har blitt grundig lurt aner ikke! men jeg har lest flere ganger i forumet at utenlandske bestillinger kan være vanskelig å bytte tilbake i henhold til garantier osv..så for sikkerhets skyld betalte jeg 125,- impulskjøp btw:D jeg har ihvertfall spillet nå! gleder meg til jeg slutter på jobb! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har akkurat vært å kjøpt spillet nå. Bare å legge meg til på vennelista hvis noen vil råkjøre litt Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Blir nok kjøp av den europeiske versjonen når Playseat er i hus gitt. Blir nok kjøp av den europeiske versjonen når Playseat er i hus gitt. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tenkte dette kunne være en god anledning til å skaffe meg en ps3. Ser den finnes på elkjøps nettbutikk, men ha noen sett bundelen men PS3 og Prologue noe sted i Oslo? Og til evt hvilken pris? Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 noen som har sett GT5P i Bergen til under 300 kr? Fant det til 349 på Platekompaniet men synes det er for mye. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hadde betalt 50kr ekstra i stedet for å bruke energi på å lete etter en plass hvor du kan spare noen kroner 349 er ikke dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå