Shirmah Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 eg kjøpte spillet på absoluttspill... fiikk mail av dei i dag, det var forsinka til dei så eg får det ikkje før fredag... Jepp, var akkurat den mailen jeg fikk også. Det er skikkelig uflaks for Absoluttspill, da. Er jo ikke deres feil, men jeg tror nok det er en del som avbestiller. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 det er det nok...eg avbestiller ikkje...lojal mot AS eg... Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvorfor stresser alle til butikker når det kommer på nett? Last ned, så slipper man bytte disk hele tiden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Er noe med det å ha spillene fysisk Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Var en fornøyelse å få dette spillet i hus. Eneste negative var at det tok 15 min å installere. Spillet selges forresten på Sony-senteret på Karl Johan i Oslo nå i dag, dagen før release. Sier seg selv at spillet er knallbra når folk begynner å klage på 15 hele minutters installasjon Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) er det 15 minutt install på prologen..! ke faen e det so skjer her.:!! eg bruke konsoll til spill av ein grunn, no begynne eg å tvile her.. edit: det var det mala...som sagt..fort i svingane av å te.. Endret 25. mars 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Litt feil quoter der krosjefen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fikk spillet i posten i dag. Å ja, det har blitt noen timer med ratting nå ja Stor fornøyd så langt. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fikk spillet i posten i dag. Å ja, det har blitt noen timer med ratting nå ja Stor fornøyd så langt. i dag..!! you bastard..!! Lenke til kommentar
Riskoker Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 For å spille online, GT-TV og "News" så kreves det at man laster ned en sykt stor oppdatering...når jeg har lastet 3/4 av den så kommer det error, så får ikke spilt online. Har kanskje noe med at spillet ikke skal komme ut før i morgen, men kjipt for det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Fikk spillet i posten i dag. Å ja, det har blitt noen timer med ratting nå ja Stor fornøyd så langt. hvor bestilte du da? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 er det 15 minutt install på prologen..! ke faen e det so skjer her.:!! eg bruke konsoll til spill av ein grunn, no begynne eg å tvile her.. Regner med du kødder? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som har gått til innkjøp av Playseat for anledningen da? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hvis det ikke er sagt så kommer prologuen til å koste 299 kr på elkjøp. Da kan man like godt stikke dit EDIT: Æj, sto på siden forran. Endret 25. mars 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Riskoker Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Gled dere til å kjøre BMW M3...Helt sykt bra kjøreopplevelse. Neste bil blir Audi R8. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis det ikke er sagt så kommer prologuen til å koste 299 kr på elkjøp. Jeg ser bare at det koster 399,-. Kjøper du denne pakken koster det 200,- Lenke til kommentar
Candey Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis det ikke er sagt så kommer prologuen til å koste 299 kr på elkjøp. Jeg ser bare at det koster 399,-. Kjøper du denne pakken koster det 200,- I butikken vil det kostre 299. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 For å spille online, GT-TV og "News" så kreves det at man laster ned en sykt stor oppdatering...når jeg har lastet 3/4 av den så kommer det error, så får ikke spilt online. Har kanskje noe med at spillet ikke skal komme ut før i morgen, men kjipt for det. Samme her, så det gadd jeg ikke vente på. Jeg har 20mbit linje, så det burde jo ikke være her det er noe problem, tror det er halvparten av de 3mill europerne som har fått spillet idag. Skal prøve å sette på før jeg legger meg. Er snart ferdig med B series nå.....Dette er morro! G25 funker med Clutch og H-gir! Clutchen aktiveres med trekant. Og da får du ikke gira uten å clutche. På visse modeller vel og merke, GT-R 07 funker ikke clutchen på. Men kanskje den ikke har det i RL, men cappuchino'n funka det på..... Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet om vi som har japan-versjonen kan spille online med europa-spillet? Kommet en del NEWS på japan-versjoen de siste dagene...skjønner ikke bæra av hva som står uten om at det kan se ut som noe med 25.mars... er vi heldige er det oppdateringen som gjør at vi også får alle de nye godene...F1 bil bl.a :-) lov å håpe! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Vi kom vel frem til at GT-R 07 ikke har den i virkeligheten nei, og at det derfor ikke er lagt inn i spillet. Kjørte meg et par runder i stad, og selv etter å ha hatt spillet i over 3 måneder er det like morro Og mer moro skal det bli! GUD SÅ JEG GLEDER MEG TIL 2-PLAYER OG FORMEL 1!! Kan ikke beskrives med ord! Endret 25. mars 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå