Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

eg kjøpte spillet på absoluttspill...

 

fiikk mail av dei i dag, det var forsinka til dei så eg får det ikkje før fredag...

Jepp, var akkurat den mailen jeg fikk også. Det er skikkelig uflaks for Absoluttspill, da. Er jo ikke deres feil, men jeg tror nok det er en del som avbestiller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var en fornøyelse å få dette spillet i hus. Eneste negative var at det tok 15 min å installere. Spillet selges forresten på Sony-senteret på Karl Johan i Oslo nå i dag, dagen før release.

Sier seg selv at spillet er knallbra når folk begynner å klage på 15 hele minutters installasjon :thumbup:

Lenke til kommentar
For å spille online, GT-TV og "News" så kreves det at man laster ned en sykt stor oppdatering...når jeg har lastet 3/4 av den så kommer det error, så får ikke spilt online. Har kanskje noe med at spillet ikke skal komme ut før i morgen, men kjipt for det.

 

Samme her, så det gadd jeg ikke vente på. Jeg har 20mbit linje, så det burde jo ikke være her det er noe problem, tror det er halvparten av de 3mill europerne som har fått spillet idag. Skal prøve å sette på før jeg legger meg. Er snart ferdig med B series nå.....Dette er morro! G25 funker med Clutch og H-gir! Clutchen aktiveres med trekant. Og da får du ikke gira uten å clutche. På visse modeller vel og merke, GT-R 07 funker ikke clutchen på. Men kanskje den ikke har det i RL, men cappuchino'n funka det på.....

Lenke til kommentar

Noen som vet om vi som har japan-versjonen kan spille online med europa-spillet?

 

Kommet en del NEWS på japan-versjoen de siste dagene...skjønner ikke bæra av hva som står uten om at det kan se ut som noe med 25.mars...

er vi heldige er det oppdateringen som gjør at vi også får alle de nye godene...F1 bil bl.a :-) lov å håpe!

Lenke til kommentar

Vi kom vel frem til at GT-R 07 ikke har den i virkeligheten nei, og at det derfor ikke er lagt inn i spillet.

 

Kjørte meg et par runder i stad, og selv etter å ha hatt spillet i over 3 måneder er det like morro :wee: Og mer moro skal det bli! GUD SÅ JEG GLEDER MEG TIL 2-PLAYER OG FORMEL 1!! Kan ikke beskrives med ord! :thumbs:

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...