Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så jeg har hatt 2-player hele tiden? Og har jeg hatt tilgang til Formel-1 bilen siden første dag? :ermm: Damn så mye jeg har gått glipp av da!

 

åja slik ja :p nei, dette var ikke med i den japanske versjonen!

 

Men det kommer i den europeiske og amerikanske versjonen. Og om man er heldig så får den japanske versjonen en oppdatering.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kan man kjøpe nye motordeler og slikt på prologue versjonen? kan tune bilen og slikt også? har ikke spilt gt siden 2 kom ut på ps1 :blush: hoppet liksom over ps2 og kjøpte meg ps3 for gt5 og mgs4 sin skyld :p

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
kan man kjøpe nye motordeler og slikt på prologue versjonen? kan tune bilen og slikt også? har ikke spilt gt siden 2 kom ut på ps1 :blush: hoppet liksom over ps2 og kjøpte meg ps3 for gt5 og ms4 sin skyld :p

post-60638-1206443404_thumb.jpg

 

Det ser ut til at det er en forenklet trimme del, hvor man kan justere effekt, vekt, aerodynamikk og dekk, som gar utover "performance points", noe alla det vi ser i Forza 2 som henger sammen med bil-klasse. Utover dette kan man justere damper,toe,steering radius,rideheight, gear-ratio og noe annet.

 

Og dette skal vist bli låst opp når man har låst opp S-klasse løpene.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Om jeg husker riktig fra GT4 Prologue back in the days, kunne alle bilene tunes med tanke på oppheng og girutveksling. Men de kunne ikke trimmes/oppgraderes. Kan se ut som det er samme opplegg denne gang også :)

Det stemmer, det. Det er også en del pretunede biler med i Prologue, da.

 

Er det forresten bare meg som ser manglende LSD-tuning på quicktune-skjermen? Hvis det ikke går an synes jeg det er rimelig dårlig.

Lenke til kommentar

Det rattet der er jo egentlig ikke noe særlig mer enn en DFP med et par ekstra knapper. Tror jeg foretrekker G25'en min, jeg. :p

 

Gah.. fikk mail fra butikken jeg hadde forhåndsbestilt fra nå, og de har problemer med levering fra sin distribudtør, noe som betyr at jeg ikke får spillet før fredag eller lørdag... Tror heller jeg tar en bytur i morgen og ser om jeg får tak i spillet på f.eks EB games eller Elkjøp i Tønsberg først, jeg. Så avbestiller jeg evt. forhåndsbestillingen min når jeg har kommet hjem.

Lenke til kommentar
GT5 Prologue is Sold Out

 

Play.com are reporting that GT5 orders placed after the 25th of March can not be sent on time - due to the game being completely sold out! As one of the biggest Sony franchises there is, GT5 can only mean good things for the PS3 going forward.

 

Utsolgt på play.com

 

Kanskje ikke så rart med tanke på 17.99 tilbudet deres.

 

http://www.n4g.com/ps3/News-127359.aspx

Lenke til kommentar
Om jeg husker riktig fra GT4 Prologue back in the days, kunne alle bilene tunes med tanke på oppheng og girutveksling. Men de kunne ikke trimmes/oppgraderes. Kan se ut som det er samme opplegg denne gang også :)

Det stemmer, det. Det er også en del pretunede biler med i Prologue, da.

 

Er det forresten bare meg som ser manglende LSD-tuning på quicktune-skjermen? Hvis det ikke går an synes jeg det er rimelig dårlig.

 

Jeg har ikke testet dette selv, men her er et sitat fra en tester:

You can adjust Power, Weight, Tires, Aerodynamics (on tuned cars only and F2007 I guess), Ride Height, Spring Rate, Damper, Toe, Camber Angle, Brake Balance, F/R Torque Distribution (I presume for 4WD cars), TCS, ABS and Transmission (all gears + Final Gear Ratio). Also, you can adjust Max Turning Angle for wheel, which is aimed at drifters at the first place. In short, QTS allows you to think and mess about your car as fully-modified-car from "big" GT games. It also sets the ground for all newcomers, who will thisway get the basics for car-setting once when full-game is out.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...