Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Spar heller penger og kjøp den fysiske utgaven. Det kan også hende det blir mye trafikk i serverne når mange skal laste ned GT5 Prologue fra PSN Europa.

 

Bestill heller fra Play.com, kommer rett under 200,- NOK-grensen og gratis frakt. Her sparer man over 150,- NOK.

 

Link.

 

Bra deal for de som kan vente til over påsken.....noe jeg ikke ville.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fullversjonen av GT5 vil kommer rundt juletider, og koste som et normalt PS3-spill ja (499-599kr).

 

Supert at det kommer såpass mange biler i prologuen!

Har du kilder på dette? Trodde fullversjonen ikke kom før i 2009 jeg.

Dette er noe Gran-Turismos "far" selv sa i et intervju for en tid tilbake (i høst/vinter). Men noen oppdatert status har jeg ikke sett dessverre.

 

må huske på at japan versjonen kommer alltid 4-6 måneder før europa / usa.

så hvis Gran-Turismos "far" har sagt at den kommer i slutten av 2008 så gjelder det Japan , ikke her i europa

Lenke til kommentar

Vittig, på elkjøp sine sider annonserer de prologue til 399 kr. husker jeg kjøpte forza motorsport 2 på releasedagen til 349 kr på elkjøp. Altså dyrere for en utvidet demo av GT5 enn fullversjonen av FM2. Slik er det når Sony sultefôrer forbrukerene med så inni hampen lang utviklingstid, de smiler nok hele veien til banken :)

Lenke til kommentar
På prologuen er det sånn at man kan velge mellom 1-10 på traction kontroll sånn som på hd?

Har bare spilt hd concept eller hva du kaller den, men problemet der er at hvis du har på asm er bilen treg og sladder ikke i det hele tatt, men skrur du av den så snurrer man så inmarri lett

 

Det er riktig det. Og slik vil det være i virkligheten og. Litt avhengig av hvor godt veigrep dekkene du bruker har. Husk at vi snakker om veldig store hastigheter her, vi kan ikke forsøke å forutse hvordan en sportsbil som overstyres i 180 km/t vil reagere, med mammas 1.6 liters golf en tur til supern i 50 som sammenligningsgrunnlag. :)

Lenke til kommentar

Håper dem fjerner skrenselyden dem har hatt siden Gran Turismo 1, er så merkelig. Biler høres ikke slik ut bare du svinger >_< Så virker det som alle bilene har feil svingradius siden du må kjempe for å ta svingene selv om du kjører i 60km/t.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

hva er mulighetene for meg å få dette spillet så raskt som mulig? jeg har japansk account men har lyst på updated versjon så det er vel ikke tilgjengelig? har også account på EU, USA og norge. er også villig å forhåndsbestille fra norsk butikker, ikke utlandet siden det tar vel opptil 5 (eller mer) dager... også vil jeg spørre om dette spiller støtter noe ratt eller noe? hadde vært kjempedeilig med ratt og sånt siden kontroller kan bli litt kjedelig med bilspill! hvis det er støtte, så hadde det vært greit om noen kunne gi en link eller noe med forslag til hvilke som er best! :)

Lenke til kommentar

http://www.gametrailers.com/player/32165.html

 

Er fryktelig redd for at dette spillet blir en skuffelse etter å ha spilt en del Forza Motorsport 2. Det er jo bare grafikken + 16 online det har vært foran på så langt, men jeg må si at akkurat denne videoen gir det enda en ripe i lakken for min del.

 

Føler liksom det jeg har sett av GT5P så langt er litt som XMB. Det gjør noen ting veldig bra, men utelater en del viktige ting totalt, som burde ha vært der fra dag 1. For GT5P sin del gjelder det bl.a. skrenselydene og skadesimulering, mens for XMB gjelder det selvsagt muligheter for å surre rundt i XMB mens man spiller og få et snev av community følelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...