Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Fullversjonen av GT5 vil kommer rundt juletider, og koste som et normalt PS3-spill ja (499-599kr).

 

Supert at det kommer såpass mange biler i prologuen!

Har du kilder på dette? Trodde fullversjonen ikke kom før i 2009 jeg.

Dette er noe Gran-Turismos "far" selv sa i et intervju for en tid tilbake (i høst/vinter). Men noen oppdatert status har jeg ikke sett dessverre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I nyeste Vi Menn er det bilde av rattet som skal komme til GT5! Driving Force GT Wheel med PS-knapper på rattet pluss div andre knapper som skal gjøre at man kan justere ting på bilen under løpet!

 

 

Ser utrolig bra ut!!! Må ha!!!

 

Det her tenker du på? http://www.logitech.com/index.cfm/gaming/p...mp;languageid=1

 

Jeg synes G25 ser bedre ut, spesielt girkassen. H-girkasse klemt oppi rattet er ubrukelig, da kunne de like så greit droppa den og holdt seg til "F1-giring"...

 

Det er ikke H-gir på dette rattet, kun G25 som har foreløbig, det er +/- giring på stikka dessverre. Det eneste som er nytt på dette rattet er hjulet som gir deg muligheten til å justere på bilen i fart, og kraftigere FFB motor. Basen er lik det rattet som kom til GT4, Driving force Pro eller noe sånt noe, som jeg hadde, og som gjør at jeg vil vegre meg for å kjøpe dette, gikk i stykker etter en mnd eller 2 med GT4. Mye plast og svakheter i pedalene. Holder meg til G25 jeg.

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg sykt til Gran Turismo 5 Prologue.

Grunnen er at jeg fortiden snuser litt i markedet på ny bil, og da er det artig å skamkjøre dem i Gran Turismo først.

 

Og utrolig nok får jeg faktisk dannet meg noen inntrykk av bilene gjennom å kjøre dem i GT.

Særlig med ratt og forcefeedback.

LOL - du kødder vel ?

 

Biler jeg ser særlig fram til å prøve i Prologue....

I prioritert rekkefølge:

------------------------

Suzuki Swift

Audi TT Coupe '07

Audi R8 4.2 FSI R Tronic

Renault Clio V6 24V '00

Mitsubishi Lancer Evolution X GSR Premium Package '07

Mitsubishi Lancer Evolution IX GSR '05

Ferrari F430

Alfa Romeo 147 TI 2.0 TWIN SPARK '06

VW Golf IV GTI '01

 

GT5P begynner å friste litt spesielt med Ferrari F40 og Ferrari F2007 (Formel 1-bilen)

Lenke til kommentar

Hvis vi bare får skade på bilene blir vel dette et 10/10 spill

Jeg selv bryr meg ikke noe særlig om skade på bilene. Hvis de skal ha skade på bilene så må de ikke ha slik skademotor som er i Forza. Den er jo helt elendig. Da må de i minste ha noe som ligner burnout skader altså pannekakebiler (veldig flate)

Lenke til kommentar
Begynt å spille Prologue igjen :love:

Men det er en ting jeg plutselig ikke skjønner. Hvilken bil trenger jeg for å ta C-8 Daytona racet i starten av spillet?

Da trenger du en rød Honda Integra Type R :)

Flott! Funket fett med Hondaen :) Men fy for et vanskelig race. Er 16 biler på banen (jeg begynner på siste) og bare en runde. Noen forslag til hvordan man vinner løpet? Kommer hele tiden på 6. plass. Prøver å legge meg i dragsuget bak bilene for å få mer fart, men kjører aldri bra nok til å vinne :p

Lenke til kommentar

Håper innderlig at man kan skade bilen. Det var skuffende med gt4 at man ikke kunne.

Men det blir sånn nå å at de bilene og det man har av penger på GT5P får man beholde i fullversjonen?

Tenkte jeg skule kjøpe et nytt spill og gt5 prolouge blir jo ikke så dyrt.

 

Noen som vet hvor mye det vil koste å laste det ned fra PSN?

Endret av Gorilla-Gutten
Lenke til kommentar
Håper innderlig at man kan skade bilen. Det var skuffende med gt4 at man ikke kunne.

Men det blir sånn nå å at de bilene og det man har av penger på GT5P får man beholde i fullversjonen?

Tenkte jeg skule kjøpe et nytt spill og gt5 prolouge blir jo ikke så dyrt.

 

Noen som vet hvor mye det vil koste å laste det ned fra PSN?

 

kjøpte spillet i går til 349 så da bør den koste under 200 på PSN.

Warhawk kosta vel 240 på PSN og koster vel i butikk 500-600.

Lenke til kommentar

Spar heller penger og kjøp den fysiske utgaven. Det kan også hende det blir mye trafikk i serverne når mange skal laste ned GT5 Prologue fra PSN Europa.

 

Bestill heller fra Play.com, kommer rett under 200,- NOK-grensen og gratis frakt. Her sparer man over 150,- NOK.

 

Link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...