Szmekken Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dårlige unnskyldninger sier nå jeg, om Forza kan gjøre det så kan de også gjøre det. Der er jeg faktisk enig. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Herregud så inni granskauen sløvt.. forza har jo konge skademodell, hvertfall mer en god nok.. Også skal GT5 komme uten skade på bilen i det hele tatt?! helt jo jordet.. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Har kun prøvd Forza2 et par ganger, og synes skademodellen der er dårlig jeg :/ Bulkene blir ikke realistiske i forhold til kræsjvinkelen, men men. Ser ikke helt poenget med det skadecrapet før de har funnet på noe som er tilnærmet perfekt. Er det noe jeg hater, så er det å måtte avbryte et spill pga kræsjing, og når bulkingen da blir falsk i tillegg, ja da er bunnpunktet nådd :!: Endret 24. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Men det som er sikkert er at Gran Turismo ikke kan ha en videre fremtid som bumpercarspill. Det går ikke lenger ... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det noe jeg hater, så er det å måtte avbryte et spill pga kræsjing, og når bulkingen da blir falsk i tillegg, ja da er bunnpunktet nådd :!: Skru av skade i options da, hvis du ikke klarer å holde bilen på veien mellom de andre bilene. Mange av oss andre digger skademodellen i diverse bilspill. Håper virkelig GT5 også får det. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Er det noe jeg hater, så er det å måtte avbryte et spill pga kræsjing, og når bulkingen da blir falsk i tillegg, ja da er bunnpunktet nådd :!: Skru av skade i options da, hvis du ikke klarer å holde bilen på veien mellom de andre bilene. Mange av oss andre digger skademodellen i diverse bilspill. Håper virkelig GT5 også får det. Og om man klarer å holde bilen på veien mellom de andre bilene så bruker man jo ikke skade modellen Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Er det noe jeg hater, så er det å måtte avbryte et spill pga kræsjing, og når bulkingen da blir falsk i tillegg, ja da er bunnpunktet nådd :!: Skru av skade i options da, hvis du ikke klarer å holde bilen på veien mellom de andre bilene. Mange av oss andre digger skademodellen i diverse bilspill. Håper virkelig GT5 også får det. Og om man klarer å holde bilen på veien mellom de andre bilene så bruker man jo ikke skade modellen Når man får et spill med online spill.. så er det greit med skade ,, grunnet for da prøver man å ta hensynn til den som er foran deg for å ikke tape løpet pga. en ødelagt front eller motor.. hvis man ikke har skade kommer folk bare til å trykke til en bakfra for å vinne løpet å slik er jo ikke racing... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 hvis man ikke har skade kommer folk bare til å trykke til en bakfra for å vinne løpet å slik er jo ikke racing... Og det er grunnent til at jeg ikke gidder å bruke tid på å spille onlinedelen. Man ligger på førsteplass, men i den siste sivingen dytter en kar deg rundt og du taper løpet. Et elendig oppsett spør du meg. Helt ubruklig. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Husk på at man blir jo straffet om man kjøre i noen bakfra. 3-4-5-6 sekunder med tvungen lav fart. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Husk på at man blir jo straffet om man kjøre i noen bakfra. 3-4-5-6 sekunder med tvungen lav fart. Det hjelper vel meg fint lite om 4.plassen får 5 sek straff om jeg går rundt og kommer på siste? Virkelig ubrukelig ordning spør du meg. Endret 24. februar 2008 av Jorchi Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Dette er jo faktisk en del av racing? Er det ikke mulig å være sleip å dulte i baken, siden på bilen foran, slik at den mister kontrollen å kjører ut på forza 2? Uten at bilen som gjør udåden blir så skadet at den ikke kan fortsette? Det er jo i såfall meget urealistisk. Men er enige med dere i at det å dundre i motstanderen foran og på den måten vinne er tullete, og håper derfor at PD finner en fin løsning. Men vet også at dette ikke blir noe stort problem uansett da jeg nok kommer til å spille med venner og folk fra dette forumet. Og håper at fair play er noe vi alle ønsker. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 En løsning på problemet hadde vært om de gjorde slik at vi selv kunne "hoste" servere, og sette passord på. På den måten fikk kun kjente og de som er ønsket få komme inn, og da blir det mye lettere å beholde "fair-play". Er faktisk dritt lei public-servere, så det beste slik jeg ser det er at de gjør som beskrevet noen linjer lenger oppe. Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Dette er jo faktisk en del av racing? Er det ikke mulig å være sleip å dulte i baken, siden på bilen foran, slik at den mister kontrollen å kjører ut på forza 2? Uten at bilen som gjør udåden blir så skadet at den ikke kan fortsette? Det er jo i såfall meget urealistisk. Men er enige med dere i at det å dundre i motstanderen foran og på den måten vinne er tullete, og håper derfor at PD finner en fin løsning. Men vet også at dette ikke blir noe stort problem uansett da jeg nok kommer til å spille med venner og folk fra dette forumet. Og håper at fair play er noe vi alle ønsker. jo det er mulig å dulte pent i forza 2 .. men det jeg tenkte mest på var folk som bremser alt for sent eller ikke bremser i det hele tatt , som bruker bilen foran som et autoværn for å klare svingen.. hvis man gjør det så blir fronten flat å motoren ødelagt . å man kan bare kjøre sakte til piten å man havner på siste plass.. forza har faktisk et veldig ok skadesystem syntes jeg.. hvis man bare ødelegger karoseriet .. så har man fortsatt en bil som ligger bra i svingene , men man mister mye på topphastigheten. grunnet aerodynamikken er forandrett.. hvis motoren oxo blir ødelagt.. har man en bil som fusker å ikke får top turtall.. total skaderman bilen .. er det så vidt bilen ruller framover. så kan vell si at skade i spill er en viktig del av et race.. klart er man uheldig å bli på kjørt så kan man ikke noe for det men. sånn er det jo i racing. alle kan jo ikke vinne .. men de som kjører til andre bakfra i et spill med skader vinner i værtfall ikke... Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Skadesystem er et must! er ikke et fjortisspill som need for speed vi er ute etter heller ! Jorchi: Hva foreslår du for å forhindre at folk kan dulte i deg siden du synest det er så ubrukelig ? mulig jeg misforsto. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Skademodell med påfølgende konsekvenser som utgifter for å rette opp skader vil nok kunne virke dempende. Lenke til kommentar
freke Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Skademodell med påfølgende konsekvenser som utgifter for å rette opp skader vil nok kunne virke dempende. Som systemet i FM2 da. Skader du bilen, trekkes det av gevinstpengene. Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 uansett så vet vi jo ikke hva utfallet blir på gt5 enda det er jo fortsatt 1 år igjen før vi får spilt det.. for det er jo ikke ferdigt enda.. så hvis man vil få en forsmak på hva eventuelt gt5 kommert til å bli kan man jo alltids skaffe seg prolouge når det kommer om ikke så lenge..hvis man liker prolougen så kjøper man gt5 når det kommer , hvis man ikke liker prolougen så må man bare vente å se hvilke forbedringer gt5 full version har ..å bestemme seg om man vil ha det eller ikke .. værre er det egentlig ikke .. for min egen del så . så spiller jeg forza 2 , å gt4 . til noe nytt kommer.. å kommer garantert til å skaffe meg gt5 prolouge å full versjon når den tid kommer.. så klart vill sikkert spillet ha sine mangler.. men sånn er det alltid kommer jo alltid ann på hva spill produsenten prioriterer i et spill.. vi vet jo at PD alltid sattser på bra grafikk å ok kjøre fysikk.. så vi får håpe at de klarer å ro i land online delen også.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 @ forza2driver Min oppfatning er at de fleste som deltar i diskusjonen her,allerede har skaffet seg den japanske versjonen. Altså har de allerede nok grunnlag til å vurdere hvorvidt GT 5 ser ut til å innfri til forventningene eller ikke. Tiden vil nemlig ikke vise, skal vi diskutere GT 5s fremtid må det gjøres nå ... Lenke til kommentar
forza2driver Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 @ forza2driver Min oppfatning er at de fleste som deltar i diskusjonen her,allerede har skaffet seg den japanske versjonen. Altså har de allerede nok grunnlag til å vurdere hvorvidt GT 5 ser ut til å innfri til forventningene eller ikke. Tiden vil nemlig ikke vise, skal vi diskutere GT 5s fremtid må det gjøres nå ... man kan ha meninger om prolouge.. men husk at det ikke er full version på noen måter alt som finnes i prolouge kn forandres i ful versjon av gt5 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Feil. Fysikkmotor, design, gameplay og kjøreoppsett vil etter sigende være det samme. Det er klart at det vil kunne forekomme små forbedringer, men jeg er temlig sikker på at Prologue er en kortversjon av det endelige resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå