Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Har noen spørsmål angående Gran Turismo Prologue;

 

Hvor fullstendig er det?

Med tanke på at det er et spill som skal selges for den samme pris som hvilket som helst ps3 spill, så bør det vel være ganske stort.

Er det mange biler man kan kjøpe/skaffe?

Og er det mange baner?

 

 

Har spilt samtlige GT-spill og må si jeg er litt skeptisk til å kjøpe en "demo"-versjon til samme pris som et ps3 spill.

 

Når den amerikanske versjonen dukker opp på videogamesplus.ca får du den sikkert til 250 kr. Enda billigere blir det om du kjøper den på US ps store.

 

 

Mener å ha sett sånn forhåndsbestillingsgreier til 499 osv jeg.

Men de andre spørsmålene a?

Ferske PS3-spill ligger vel mellom 499 og 599, og jeg vil tippe Prologue ender på 350-399kr. Vel verdt det spør du meg. Jeg går ikke lei av banene heller, på grunn av den gode kjørefølelsen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen her som har klart event race S-1 eller S-6 på gull? Sliter skikkelig med det, S-6 gidder jeg ikke prøve engang mer, kjørte perfekt (etter min menning) alle rundene med rask bil og var 15 sekunder bak førstemann! :blush:

Jeg har gull på alle S løpene. Mener jeg brukte 599'n på S1 og GT-R på S6. Husk at du kan sette på Normal isteden for Simulator (proff) når du skal kjøre S6 testen, det fant jeg ut etter litt banning og sverting...da ble det gull med en gang :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg innstalert et lite lydanlegg på tven. Skal sette opp g25 nå og ta en tur med 599en.

 

Full bass + Ferrari 599 + G25 - noen andre hjemme = Party :!:

Surround??? Gi tilbakemelding...tenker på om jeg skal skaffe meg noe sånn selv...både med tanke på film og ikke minst hvis det blir mer realistisk lyd/racing i GT5P :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg innstalert et lite lydanlegg på tven. Skal sette opp g25 nå og ta en tur med 599en.

 

Full bass + Ferrari 599 + G25 - noen andre hjemme = Party :!:

Surround??? Gi tilbakemelding...tenker på om jeg skal skaffe meg noe sånn selv...både med tanke på film og ikke minst hvis det blir mer realistisk lyd/racing i GT5P :)

 

har ikke spilt GT med andre biler, så der har jeg ikke hørt så mye surround, men i andre spill har jeg opplevd mye stilig 5.1-lyd.

Lenke til kommentar
Par timer kjøring igjen før den praktiske prøven, så tja :)

 

Oppkjøring ja ... Uff, Det var et HELVETE ... x2. Strøk første gang, sto på andre. Lurer på om jeg ikke skrev en liten fiffi historie fra hendelsen under trafikkdelen av forumet. Skal ta en titt ...

 

edit: Jepp, den som leter finner.

 

Linky

 

Du er herved advart. Det hører med til historen at jeg etter videre kontakt med denne sensoren fikk en offesiell unnskyldning på veine av hans uakseptable oppførsel. Husk å hold hodet kaldt, og prøv å tenke rasjonelt. Det er vel de beste tipsene :roll:

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Trist historie. Du strøk fordi du kjørte for sakte, andre fordi de kjørte for fort. Kreves litt for å treffe perfekt kjørerytme ser det ut til ja :)

 

Hvordan tenker man rasjonelt i trafikken? Er ikke rasjonering en slags inndeling? :p

 

Å tenke rasjonelt = tenke klart og effektivt

 

"rasjonel'l adj -elt, -e

1 fornuftsmessig

2 fornuftig, vel planlagt"

Lenke til kommentar

her er en liten mening fra en som elsker alt med bilspill på alle konsoller..

å tro det at gt5 kommer til å ha nermere 800 biler er vell som å tru på julenissen..

i flere samtaler med de som lager gt5 har det blitt sagt at de regner med at det kommer til å bli rundt 350 biler , men som sagt blir det muligheter for å laste ned flere biler ettervært.. skade moddel kommer ikke til å komme på fullversjonen av gt5 .. men dette kan oxo bli en mulighet for å laste ned senere for de som kan ha ønske om å ha det..

uansett så blir nok gt5, gt5p et bra spill ...

Lenke til kommentar
her er en liten mening fra en som elsker alt med bilspill på alle konsoller..

å tro det at gt5 kommer til å ha nermere 800 biler er vell som å tru på julenissen..

i flere samtaler med de som lager gt5 har det blitt sagt at de regner med at det kommer til å bli rundt 350 biler , men som sagt blir det muligheter for å laste ned flere biler ettervært.. skade moddel kommer ikke til å komme på fullversjonen av gt5 .. men dette kan oxo bli en mulighet for å laste ned senere for de som kan ha ønske om å ha det..

uansett så blir nok gt5, gt5p et bra spill ...

Håper ikke du mente det med skade model, siste jeg hørte var at det skulle komme patch til prologue med skade model. De har jo god tid på seg og legge det til i spillet..

Lenke til kommentar
700-800 biler inkludert bilene som kan lastes ned er vel ikke helt å tro på julenissen etter det jeg har lest. Men vi får nå bare vente og se :)

Det skal vi egentlig ikke se bort ifra. :) En Blu-ray-plate med to lag har plass til 50GB, og det vi laster ned går jo direkte til harddisken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...