Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Er det 100% sikkert vis jeg bestiller derifra at jeg ikke må betale toll? Hva om frakta gjør så hele prisen overstiger 200,- kr?

 

1. Det er fraktfritt

2.

GBP BRITISKE PUND 25.02.2008 02.03.2008 1 10,400

GBP BRITISKE PUND 18.02.2008 24.02.2008 1 10,740

 

Det er altså godt innenfor 200kr hos tollvesenet de nærmeste ukene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det 100% sikkert vis jeg bestiller derifra at jeg ikke må betale toll? Hva om frakta gjør så hele prisen overstiger 200,- kr?

 

1. Det er fraktfritt

2.

GBP BRITISKE PUND 25.02.2008 02.03.2008 1 10,400

GBP BRITISKE PUND 18.02.2008 24.02.2008 1 10,740

 

Det er altså godt innenfor 200kr hos tollvesenet de nærmeste ukene.

Jaok. Da bestiller jeg senere i dag. :) Noen som vet hvor mange baner det er i spillet? :)

Lenke til kommentar
Jaok. Da bestiller jeg senere i dag. :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til frem mot release for å se hva pundet står i for uken sendingen ankommer Norge. Gjeldende valutakurs finner du på toll.no, det er disse som gjelder og ingen andre. Stiger pundet til 11,12 kroner så lenge spillet koster 17,99 pund er du screwed selv om det bare er 5 øre over.

Endret av tre
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg vet hvilken du mener. Synes selv jeg kjørte meget bra tli meg å være, men havnet uansett laaaangt bak førsteplassen. Jeg brukte GTR '07. Mulig Ferrari 999-greia er bedre?

GTR 07 er altfor treigt til dette racet, eneste bil som er rask nok til få gull medalje er ferrari 599 selvom jeg ikke har klart det enda.. :p

Lenke til kommentar

Har noen spørsmål angående Gran Turismo Prologue;

 

Hvor fullstendig er det?

Med tanke på at det er et spill som skal selges for den samme pris som hvilket som helst ps3 spill, så bør det vel være ganske stort.

Er det mange biler man kan kjøpe/skaffe?

Og er det mange baner?

 

 

Har spilt samtlige GT-spill og må si jeg er litt skeptisk til å kjøpe en "demo"-versjon til samme pris som et ps3 spill.

Lenke til kommentar
Har noen spørsmål angående Gran Turismo Prologue;

 

Hvor fullstendig er det?

Med tanke på at det er et spill som skal selges for den samme pris som hvilket som helst ps3 spill, så bør det vel være ganske stort.

Er det mange biler man kan kjøpe/skaffe?

Og er det mange baner?

 

 

Har spilt samtlige GT-spill og må si jeg er litt skeptisk til å kjøpe en "demo"-versjon til samme pris som et ps3 spill.

 

Når den amerikanske versjonen dukker opp på videogamesplus.ca får du den sikkert til 250 kr. Enda billigere blir det om du kjøper den på US ps store.

Lenke til kommentar

 

Har noen spørsmål angående Gran Turismo Prologue;

 

Hvor fullstendig er det?

Med tanke på at det er et spill som skal selges for den samme pris som hvilket som helst ps3 spill, så bør det vel være ganske stort.

Er det mange biler man kan kjøpe/skaffe?

Og er det mange baner?

 

 

Har spilt samtlige GT-spill og må si jeg er litt skeptisk til å kjøpe en "demo"-versjon til samme pris som et ps3 spill.

 

Når den amerikanske versjonen dukker opp på videogamesplus.ca får du den sikkert til 250 kr. Enda billigere blir det om du kjøper den på US ps store.

 

 

Mener å ha sett sånn forhåndsbestillingsgreier til 499 osv jeg.

Men de andre spørsmålene a?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...