2bb1 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ok. Har du kilder på det eller? Altså, er det snakk om en offisiell dato? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvordan var det jeg får clutchen til å fungere på G25? Jeg kan gire med girspaken, men dette uten clutchen. Trykk inn grønn trekant (eller den øverste røde knappen hvis du har G25) nå du begynner å kjøre. Da aktiviseres cluchen. Du merker det med en gang, for da kan du sette den i N-nøytral. Husk at cluchen ikke virker på alle bilene, tror bl.a. den ikke virker på Skyline GT-R. Burde ikke denne vært i den andre tråden?' Ok, det forklarer jo saken da jeg bruker nettopp nevnte GT-R. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg ser det er en del her som bruker Logitech G25 sammen med GT5. Fungerer girkassa og clutch på GT5? Jeg vurderer å skaffe PS3 for det spillet her, men da må rattet mitt fungere optimalt også Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Ja det har støtte får h giring å cluch med g25: Du trykker trekant når løpet har begynt. Husk at det ikke funker på alle biler, sånn som skyline gt-r den nyeste. Grunnen er vel at den ikke har cluch i virkligheten. Hvis du hadde sett på posten over deg hadde du også fått svar Endret 10. februar 2008 av viuldriftking Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jepp det fungerer som bare det!! Må også få opplyse om at kjøregleden blir jo mye høyere når du velger "Amatør" som spill-modus. Når den er på "Proffesjonell" så blir alt så forbanbanna virkelig, hehe. Altså jeg takler ikke å spinne rundt bare jeg gasser på marka, derfor er jeg begynt å spille Amatør-mode! Edit: Jeg fant ikke revers til å begynne med, men det er bare å trykke girspaken ned, og deretter føre den til 6.giret, så kommer den i revers. Genialt Håper det ikke bare var jeg som ikke visste det? Hehe.. Endret 10. februar 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hehe, reversen vet jeg hvor er plassert ja . Jeg kan ikke tenke meg at amatør-modus er morsommere. Er det noe jeg hater, så er det systemer som antispinn og antiskrens. Men jeg så igjennom listen over biler nå, og det ser jo litt blekt ut i antall. De kunne vel med fordel ha byttet ut daihatsu med noe litt mer spenstig... Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ok. Har du kilder på det eller? Altså, er det snakk om en offisiell dato? hoppsann... KILDE Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Edit: Jeg fant ikke revers til å begynne med, men det er bare å trykke girspaken ned, og deretter føre den til 6.giret, så kommer den i revers. Genialt Hehe, been there done that. Satt i Jaguaren til en kar i klassen da vi skulle prøve hverandres biler. Tror du jeg fant revers eller? Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Er det ingen som prøver å sette bestetider her inne på forumet lenger? Lenge siden det har skjedd noen forandringer nå. Gøy med litt konkuranse Endret 10. februar 2008 av Rossifan46 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Så hvis man gir for lite gas på starten, slår motoroen seg av som på ekte da? Endret 11. februar 2008 av Iceman22 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Så hvis man gir for lite gas på starten, slår motoroen seg av som på ekte da? Ja, men den starter igjen med en gang du tar inn clutchen og gir gass på ny. Ikke helt autentisk. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Savner to biler fra GT HD. Celica'n og EVO IX i tuned version! De er utrolig underholdene å kjøre. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Vil det komme ut nedlastbare biler og baner til GT5 etter hvert? Jeg tenker på slik som med Forza 2 hvor det stadig kommer nye biler og baner Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 På fullversjonen som kommer til jul er det hintet til at nedlastbare items er fullt mulig ja. Men om det kommer til Prologue vet jeg ikke noe om dessverre. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 På fullversjonen som kommer til jul er det hintet til at nedlastbare items er fullt mulig ja. Men om det kommer til Prologue vet jeg ikke noe om dessverre. aha, men har vi noe informasjon om hvilke biler vi kommer til å se i fullversjonen av GT5? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Ifølge hovedpersonen bak Gran Turismo-serien vil vi så se alle biltyper mellom himmel og jord. Alt fra mannen-i-gata-bilen, til drømme-bilen Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) rykte: Har hørt at det vil være flere biler i den amerikanske versjonen enn den japanske, stemmer dette? I så fall betyr dette at det vil være flere biler i den europeiske versjonen også? Endret 11. februar 2008 av Lockslay Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det rattet jeg bruker nå (driving force pro) er umulig å drifte med, det er som å drifte uten servo! Har lyst på G25 men så er det snakk om en ny model skal komme, noen som vet eventuelt når den kommer? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Selv har jeg litt lyst på et slikt ratt Noen som vet om det fungerer bra? Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det rattet jeg bruker nå (driving force pro) er umulig å drifte med, det er som å drifte uten servo! Har lyst på G25 men så er det snakk om en ny model skal komme, noen som vet eventuelt når den kommer? Har kjørt mye med DFP rattet, kan ikke huske det er så all verdens forskjell mellom det og G25 som jeg har nå? Er du sikker på at du har justert alle instillinger riktig, for å få maks feedback? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå