Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan var det jeg får clutchen til å fungere på G25? Jeg kan gire med girspaken, men dette uten clutchen.

Trykk inn grønn trekant (eller den øverste røde knappen hvis du har G25) nå du begynner å kjøre. Da aktiviseres cluchen. Du merker det med en gang, for da kan du sette den i N-nøytral.

Husk at cluchen ikke virker på alle bilene, tror bl.a. den ikke virker på Skyline GT-R.

 

Burde ikke denne vært i den andre tråden?'

Ok, det forklarer jo saken da jeg bruker nettopp nevnte GT-R.

Lenke til kommentar

Ja det har støtte får h giring å cluch med g25: Du trykker trekant når løpet har begynt. Husk at det ikke funker på alle biler, sånn som skyline gt-r den nyeste. Grunnen er vel at den ikke har cluch i virkligheten.

 

Hvis du hadde sett på posten over deg hadde du også fått svar :tease:

Endret av viuldriftking
Lenke til kommentar

Jepp det fungerer som bare det!!

 

Må også få opplyse om at kjøregleden blir jo mye høyere når du velger "Amatør" som spill-modus. Når den er på "Proffesjonell" så blir alt så forbanbanna virkelig, hehe.

 

Altså jeg takler ikke å spinne rundt bare jeg gasser på marka, derfor er jeg begynt å spille Amatør-mode! :)

 

Edit: Jeg fant ikke revers til å begynne med, men det er bare å trykke girspaken ned, og deretter føre den til 6.giret, så kommer den i revers. Genialt :)

 

Håper det ikke bare var jeg som ikke visste det? Hehe..

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar

Hehe, reversen vet jeg hvor er plassert ja ;) . Jeg kan ikke tenke meg at amatør-modus er morsommere. Er det noe jeg hater, så er det systemer som antispinn og antiskrens.

 

Men jeg så igjennom listen over biler nå, og det ser jo litt blekt ut i antall. De kunne vel med fordel ha byttet ut daihatsu med noe litt mer spenstig... :p

Lenke til kommentar
Det rattet jeg bruker nå (driving force pro) er umulig å drifte med, det er som å drifte uten servo! Har lyst på G25 men så er det snakk om en ny model skal komme, noen som vet eventuelt når den kommer?

Har kjørt mye med DFP rattet, kan ikke huske det er så all verdens forskjell mellom det og G25 som jeg har nå?

Er du sikker på at du har justert alle instillinger riktig, for å få maks feedback?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...