LucarioX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Feil sitat UrgeLoL? Neida, takk for svar! Men kunne de ikke bare lagret hele spillet på HDD da? Slik det blir når du laster ned fra PSN. Kunne jo gjort det slik at BD discen blir låst til den PS3 maskinen som lagret spillet først. Edit: Kommer det flere filmer på GT TV? Er bare to der etter hva jeg kan se. Hørte noe om Top Gear episoder der i fremtiden, noen som vet noe om det? Vil den japanske og europeise versjonen av Prolouge være forskjellige? Endret 22. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Klarer dere å oppdatere Prologue? Det klarer nemlig ikke jeg, feilmelding hele tiden Noen tips? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har du laget deg en bruker på Japan PSN Store? Jeg vil tro at oppdateringene er tilgjengelig fra Japan PSN Store, og ikke fra EU PSN Store. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Sikker? Nei, jeg har ingen japansk bruker. Må vel kanskje lage det da? Må vel spille med japansk bruker når du spiller Online også da? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Trenger ikke japansk PSN for verken å oppdaterer eller spille MP. jeg slet også med å oppdaterer, men det er nok bare å prøve igjen og igjen. Den klarer det til slutt. PS: Du kan oppdaterer fra gtTV i spillet, så slipper du å starte spillet om og om igjen for å prøve. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ok, ser ikke ut som om det går å oppdatere lenger. Får bare opp en melding på japansk og blir sendt videre. Ingen oppdatering altså. Er selvfølgelig koblet opp mot nett og logget på PSN. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 GTA Prologue kommer 28 mars til Europa for de av dere som er villig til å betale for en demo. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 GTA Prologue kommer 28 mars til Europa for de av dere som er villig til å betale for en demo. Vil vel med god samvittighet påstå at GT5P er en god del mer enn bare en demo. Har mange timer med underholdning i dette spillet, og det er sikkeret større enn flere andre fullversjoner av bilspill. Absolutt verd pengene når det kommer i Europa i mars. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 GT5 prologuen kjem 19 mars på us konto...rekner med dei fleste kjøper den der.. Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 GT5 prologuen kjem 19 mars på us konto...rekner med dei fleste kjøper den der.. Strøkent! Takk for tipset...må skaffe meg en US-konto også da. Er det noen her inne som har en link med "oppskrift" til dette? Har hvertfall hørt at norsk VISA kort fungerer der, noe det ikke gjør på den japanske kontoen. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Rossifan46: http://www.ps3forum.no/forum/showthread.ph...index.html?amp; Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Rossifan46: http://www.ps3forum.no/forum/showthread.ph...index.html?amp; Takker! Men leser på det forumet at det ikke er lov med mer enn en account? Virker jo helt merkelig så lenge det går ann å opprette flere på PS3'n. Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når jeg går på gt tv klarer den ikke å opptarere, det kommer bare en feilmelding! Hvorfor det? Jeg har en japansk account! Hva skal jeg gjøre for å få de nye bilene og få oppdatert gt5 prologue? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når jeg går på gt tv klarer den ikke å opptarere, det kommer bare en feilmelding! Hvorfor det? Jeg har en japansk account! Hva skal jeg gjøre for å få de nye bilene og få oppdatert gt5 prologue? Samme problem her også. Lurer veldig på det egentlig Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når jeg går på gt tv klarer den ikke å opptarere, det kommer bare en feilmelding! Hvorfor det? Jeg har en japansk account! Hva skal jeg gjøre for å få de nye bilene og få oppdatert gt5 prologue? Samme problem her også. Lurer veldig på det egentlig Veldig rart da! Rart ingen kan hjelpe oss Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå har jeg kommet inn på NEWS. Men kan ikke se at det er noen nye biler som har blitt lagt til? Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 leste på ign at Spillet kommer til Europa den 28. mars, er dette offisielt? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det er rundt de tider som har blitt antydet hele tiden, så det kan stemme bra, offisiellt eller ei. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 det kommer 17 april i alle regioner... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå