Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Feil sitat UrgeLoL? ;) Neida, takk for svar! Men kunne de ikke bare lagret hele spillet på HDD da? Slik det blir når du laster ned fra PSN. Kunne jo gjort det slik at BD discen blir låst til den PS3 maskinen som lagret spillet først.

 

Edit: Kommer det flere filmer på GT TV? Er bare to der etter hva jeg kan se. Hørte noe om Top Gear episoder der i fremtiden, noen som vet noe om det? Vil den japanske og europeise versjonen av Prolouge være forskjellige?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
GTA Prologue kommer 28 mars til Europa for de av dere som er villig til å betale for en demo. :whistle:

Vil vel med god samvittighet påstå at GT5P er en god del mer enn bare en demo. Har mange timer med underholdning i dette spillet, og det er sikkeret større enn flere andre fullversjoner av bilspill. Absolutt verd pengene når det kommer i Europa i mars.

Lenke til kommentar
GT5 prologuen kjem 19 mars på us konto...rekner med dei fleste kjøper den der..

Strøkent! Takk for tipset...må skaffe meg en US-konto også da. Er det noen her inne som har en link med "oppskrift" til dette? Har hvertfall hørt at norsk VISA kort fungerer der, noe det ikke gjør på den japanske kontoen.

Lenke til kommentar
Når jeg går på gt tv klarer den ikke å opptarere, det kommer bare en feilmelding! Hvorfor det?

 

Jeg har en japansk account!

 

Hva skal jeg gjøre for å få de nye bilene og få oppdatert gt5 prologue?

Samme problem her også. Lurer veldig på det egentlig :p

 

Veldig rart da! Rart ingen kan hjelpe oss :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...