Milky Wimpshake Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 EDIT: Er det du som kjører der Milky Wimpshake/Elmhill? Nope. Sleit lenge med den jeg også, men etter å ha prøvd noen ganger med DFP-rattet så gikk alt så meget bedre. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 En uke siden spillet mitt ble sendt i morgen. Håper jeg får det da Bare tuller, når online-butikker sier 'shipped', så betyr det at spillet er pakket inn å tatt avgårde til postkontoret. Sannsynligvis står det ett post-tracking-nummer på ordren som du kan følge med på pakken, via posten sine hjemmesider, medmindre det er sendt som brev. Er ikke alle butikker som sender e-post for hver forsendelse, i tillegg til ordre-bekreftelse, med engang det er sendt. Men du trenger ikke bekymre deg for at du ikke har mottat spillet allerede dagen etterpå spillet er 'shipped', japanske postmenn er ikke sååå effektiv i forhold til norske, selv om de helt sikkert er litt flinkere. Så sannsynligvis er alt i orden. Hvis det går en hel uke derimot er det kanskje påtide å tenke på å ringe opp å høre med tollen om de har stjålet spillet ditt.. Og dersom ikke de har det, bør du ringe eller maile til butikken som har solgt det, og spørre hva som skjer. Så om spillet ikke er i hus i morgen kan det være noe galt? Høres litt rart ut synes jeg Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Nei i alle dager, kan da ta mye mer enn 7 dager uten at det har oppstått noe spesielt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Var det jeg også trodde. Har dog aldri ventet lengere enn 10-14 dager på et spill fra Japan før tror jeg. Blir hvertfall kjempe glad om det er i hus før helgen Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hei! Nå er spillet bestilt fra yesasia. Jeg bestilte i dag, sånn ca tror dere jeg får det? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mitt ble sendt dagen etter jeg bestillte. (Kjøpte på onsdag og ble atså sendt på torsdag.)En uke siden de sendte det nå og har fortsatt ikke fått det. Håper bare jeg får det i morgen Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Mitt ble sendt dagen etter jeg bestillte. (Kjøpte på onsdag og ble atså sendt på torsdag.)En uke siden de sendte det nå og har fortsatt ikke fått det. Håper bare jeg får det i morgen Hmm..Merkelig at din ikke har kommet? Kommer nok i morgen. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Nei, kom ikke idag heller. Fa*n. Endret 18. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Begynner å bli lei av å vente. 11 dager siden det ble sendt. Bor i Oslo. Hvor lang tid måtte dere vente? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Mener du det LucarioX?? Jeg bestilte hvit dual shock kontroll og GT Prologue på mandag den 14, og fikk det idag:) Jeg anbefaler Yesasia på det sterkeste! Å få varen sendt fra Kina og hitt på en uke er meget bra jobbet! Og i tilleg så er det halv pris i forhold til Norge, og fraktfritt. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 What ..? Mulig det er noe med posten her i Oslo? Virker veldig rart. Har så lyst på dette spillet nå! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bare nevner det men kan hende det er gammelt nytt. Nå kan man få kjøpt en europeisk utgave av GT5 Prolouge. Koster 350 kr for den på cdon Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Da var GT5 Prologue forhåndsbestilt fra Amazon.co.uk. Blir godt med god, europeisk og engelsk utgave av dette praktfulle spillet. Edit: Leif. Endret 21. januar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bare nevner det men kan hende det er gammelt nytt. Nå kan man få kjøpt en europeisk utgave av GT5 Prolouge. Koster 350 kr for den på cdon Som du sikkert ser på den siden, så må du fortsatt vente til 26/3 før det blir sluppet. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) Det gjør alldeles ingenting. Det er mer eller mindre en prinsippsak at jeg helst vil ha europeisk versjon. Kunne aldri tenkt meg et spill med et asiatisk fremmedspråk. No offence at all. Edit: Leif igjen. Huff. Endret 21. januar 2008 av Onyx Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 What ..? Mulig det er noe med posten her i Oslo? Virker veldig rart. Har så lyst på dette spillet nå! Jeg bor i Osloområdet jeg også Send en mail til de. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Bare nevner det men kan hende det er gammelt nytt. Nå kan man få kjøpt en europeisk utgave av GT5 Prolouge. Koster 350 kr for den på cdon Som du sikkert ser på den siden, så må du fortsatt vente til 26/3 før det blir sluppet. Var bare for å si ifra. Sett bilder av den japanske utgaven og der er det fult av tegn og drit som gjør det litt vanskligere å forstå. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) What ..? Mulig det er noe med posten her i Oslo? Virker veldig rart. Har så lyst på dette spillet nå! Jeg bor i Osloområdet jeg også Send en mail til de. Mail til posten mener du? Spillet er hevrtfall "Shipped" fra Yeasia for lenge siden, 10. januar som jeg sa. Endret 21. januar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Da var spillet i hus! Fy fa*n for et bra spill! Selve Prolougen i seg selv er jo bedre enn de fleste andre PS3 spill. Grafikken er herlig, mange kule biler og lekre baner. Utrolig fett at du kan se en liten film av hver bane før du kjører på den. Lurer bare på en ting, hvorfor har spillet lagret en 4727 MB stor fil under "spille datatjenste" på PS3 HDD`en? Spillet er jo på BD, hva er vitsen med å lagre en så stor fil på harddisken da? Kan jo ikke spille spillet direkte fra HDD heller, må ha i BD platen Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Internett kommer dessverre ikke ferdig installert på Playstation 3. Det må streames. Den delen som er lagret på Ps3'en er for å få ned lastetidene, siden det å lese fra HDD er mye mye raskere enn å lese fra ett optisk medium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå