Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En uke siden spillet mitt ble sendt i morgen. Håper jeg får det da :)

 

Bare tuller, når online-butikker sier 'shipped', så betyr det at spillet er pakket inn å tatt avgårde til postkontoret.

Sannsynligvis står det ett post-tracking-nummer på ordren som du kan følge med på pakken, via posten sine hjemmesider, medmindre det er sendt som brev.

Er ikke alle butikker som sender e-post for hver forsendelse, i tillegg til ordre-bekreftelse, med engang det er sendt.

 

Men du trenger ikke bekymre deg for at du ikke har mottat spillet allerede dagen etterpå spillet er 'shipped', japanske postmenn er ikke sååå effektiv i forhold til norske, selv om de helt sikkert er litt flinkere.

Så sannsynligvis er alt i orden.

 

Hvis det går en hel uke derimot er det kanskje påtide å tenke på å ringe opp å høre med tollen om de har stjålet spillet ditt.. Og dersom ikke de har det, bør du ringe eller maile til butikken som har solgt det, og spørre hva som skjer.

Så om spillet ikke er i hus i morgen kan det være noe galt? Høres litt rart ut synes jeg :hmm:

Lenke til kommentar
Bare nevner det men kan hende det er gammelt nytt.

 

Nå kan man få kjøpt en europeisk utgave av GT5 Prolouge.

Koster 350 kr for den på cdon

 

Som du sikkert ser på den siden, så må du fortsatt vente til 26/3 før det blir sluppet.

 

Var bare for å si ifra. Sett bilder av den japanske utgaven og der er det fult av tegn og drit som gjør det litt vanskligere å forstå.

Lenke til kommentar
What ..?

 

Mulig det er noe med posten her i Oslo? Virker veldig rart. Har så lyst på dette spillet nå!

 

Jeg bor i Osloområdet jeg også;) Send en mail til de.

Mail til posten mener du? :) Spillet er hevrtfall "Shipped" fra Yeasia for lenge siden, 10. januar som jeg sa.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Da var spillet i hus! :) Fy fa*n for et bra spill!

Selve Prolougen i seg selv er jo bedre enn de fleste andre PS3 spill. Grafikken er herlig, mange kule biler og lekre baner. Utrolig fett at du kan se en liten film av hver bane før du kjører på den.

 

Lurer bare på en ting, hvorfor har spillet lagret en 4727 MB stor fil under "spille datatjenste" på PS3 HDD`en? Spillet er jo på BD, hva er vitsen med å lagre en så stor fil på harddisken da? Kan jo ikke spille spillet direkte fra HDD heller, må ha i BD platen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...