Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan anbefale japanvideogames også :) 49 dollar. Gratis frakt.

 

Måtte du betale toll derfra?

nei, den gikk rett igjennom.

 

De hadde merket pakken verdi $20 elns. Uten at jeg ba om det :)

 

Flott, har alt gratis frakt derfra? Hvis ikke hva må jeg regne med for en kontroll?

Jeg er ikke sikker. Tror noen av varene har gratis frakt.

Lenke til kommentar
Er det japansk tekst i meynene på spillet hvis man kjøper det på disc fra butikk også? Som f.eks ifra yesasia.com? Og får man lastet ned oppdateringene som kommer på disc?

Engelsk skrift på hovedmenyene, men japansk det meste i undermenyene. Men det er ikke noe problem å sette seg inn i hva som er hva. Dessuten er mye av det ganske logisk også, selv for japansk å være.

Lenke til kommentar
Da var det ankommet. Leveringstid fra Hong Kong var da 7 dager, så kan ikke klage.

 

Nå skal det kjøres! :new_woot:

 

 

Jeg bestilte Gran Turismo og en Dual shock kontroll. Prisen ble ca 600kr. Det syns jeg er rimelig.

Men på siden så står det "Expected Ship Out Date Jan/23/2008" Sto det noe sånt på din også? Men den blir levert fortere?

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt GT5 med G25 er jeg utrolig imponert, med ratt er det rett og slett kjempebra. Faktisk en av de beste bil simulatorene jeg har spilt, jeg har alltid håpet at de skulle få til en bra fysikk motor en dag og det ser de ut til å ha klart, det er fortsatt mange fysikk bugs og force feedbacken kunne trengt litt arbeid, meg hadde ikke forventet at det skulle fungere så bra etter å ha sett hvor dårlig det fungerer med håndkontrollen.

Lenke til kommentar
Da var det ankommet. Leveringstid fra Hong Kong var da 7 dager, så kan ikke klage.

 

Nå skal det kjøres! :new_woot:

 

 

Jeg bestilte Gran Turismo og en Dual shock kontroll. Prisen ble ca 600kr. Det syns jeg er rimelig.

Men på siden så står det "Expected Ship Out Date Jan/23/2008" Sto det noe sånt på din også? Men den blir levert fortere?

 

Fikk vel mail at det skulle sendes så fort som mulig. Tipper de mangler en av dine varer på lager og derfor har du fått denne datoen.

 

 

Fantastisk lyd i V8`eren i Mustangen :D

Lenke til kommentar
Da var det ankommet. Leveringstid fra Hong Kong var da 7 dager, så kan ikke klage.

 

Nå skal det kjøres! :new_woot:

 

 

Jeg bestilte Gran Turismo og en Dual shock kontroll. Prisen ble ca 600kr. Det syns jeg er rimelig.

Men på siden så står det "Expected Ship Out Date Jan/23/2008" Sto det noe sånt på din også? Men den blir levert fortere?

Sto det på meg også. Kjøpte bare Prolouge. Bestilte i går :hmm:

Lenke til kommentar
Etter å ha spilt GT5 med G25 er jeg utrolig imponert, med ratt er det rett og slett kjempebra. Faktisk en av de beste bil simulatorene jeg har spilt, jeg har alltid håpet at de skulle få til en bra fysikk motor en dag og det ser de ut til å ha klart, det er fortsatt mange fysikk bugs og force feedbacken kunne trengt litt arbeid, meg hadde ikke forventet at det skulle fungere så bra etter å ha sett hvor dårlig det fungerer med håndkontrollen.

Er mer morsomt med ratt/pedaler ja enn haandkontroll :-)

Har du ogsaa husket aa stille inn "profesionel" eller "simulation" paa instillingene til kjoerefoelse og rattinstillinger under "options"?

Endret av Rossifan46
Lenke til kommentar
Da var det ankommet. Leveringstid fra Hong Kong var da 7 dager, så kan ikke klage.

 

Nå skal det kjøres! :new_woot:

 

 

Jeg bestilte Gran Turismo og en Dual shock kontroll. Prisen ble ca 600kr. Det syns jeg er rimelig.

Men på siden så står det "Expected Ship Out Date Jan/23/2008" Sto det noe sånt på din også? Men den blir levert fortere?

Sto det på meg også. Kjøpte bare Prolouge. Bestilte i går :hmm:

Noen som virkelig vet om det tar så utrolig lang tid før de sender spillet?

Lenke til kommentar
Da var det ankommet. Leveringstid fra Hong Kong var da 7 dager, så kan ikke klage.

 

Nå skal det kjøres! :new_woot:

 

 

Jeg bestilte Gran Turismo og en Dual shock kontroll. Prisen ble ca 600kr. Det syns jeg er rimelig.

Men på siden så står det "Expected Ship Out Date Jan/23/2008" Sto det noe sånt på din også? Men den blir levert fortere?

Sto det på meg også. Kjøpte bare Prolouge. Bestilte i går :hmm:

Noen som virkelig vet om det tar så utrolig lang tid før de sender spillet?

Jeg fikk en bekreftelse når det ble sendt.

Lenke til kommentar
Står inne på accounten min der at det ble "shipped" i går. Kanskje det er sendt da? :hmm: Har ikke fått noen mail på det.

 

Når det står shipped så betyr det at de har begynt å bygge båten som skal frakte det til deg. :)

 

 

Bare tuller, når online-butikker sier 'shipped', så betyr det at spillet er pakket inn å tatt avgårde til postkontoret.

Sannsynligvis står det ett post-tracking-nummer på ordren som du kan følge med på pakken, via posten sine hjemmesider, medmindre det er sendt som brev.

Er ikke alle butikker som sender e-post for hver forsendelse, i tillegg til ordre-bekreftelse, med engang det er sendt.

 

Men du trenger ikke bekymre deg for at du ikke har mottat spillet allerede dagen etterpå spillet er 'shipped', japanske postmenn er ikke sååå effektiv i forhold til norske, selv om de helt sikkert er litt flinkere.

Så sannsynligvis er alt i orden.

 

Hvis det går en hel uke derimot er det kanskje påtide å tenke på å ringe opp å høre med tollen om de har stjålet spillet ditt.. Og dersom ikke de har det, bør du ringe eller maile til butikken som har solgt det, og spørre hva som skjer.

 

Lenke til kommentar

Bygge båten? Kan vel regne med å ha det om 3 år da, om jeg er heldig. Håper japanerne er bedre båtbyggere enn postmenn ;)

 

Neida, hehe. Pleier å få en mail om at ting er sendt. Begynte derfor å lur litt. Sto jo at det var sendt på siden dems, men ingen mail? :dontgetit:

 

Høres vel ut som om alt er i orden så langt hvertfall da. Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...