Talker Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Såppass lenge ja. Hmm.. Får vel finne meg et annet spill jeg kan kose meg med imens da. Har vel forresten ikke kjøpt meg PS3 heller da. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Prolouge kjem 19.mars til 39.99 USD Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 vil Prologen komme ut i butikkene eller bare på Playstation Store+ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 vil Prologen komme ut i butikkene eller bare på Playstation Store+ kommer også på blue ray disc seff Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Kan vi forvente det 1-2 dager før på PSN eller? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Det kan du sikkert. 2 dager fra eller til har vel ikke så mye å si uansett? Lenke til kommentar
calle23 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Å spille Gt i 2 dager lenger er selfølgelig bra:) Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 De som ikke klarer å vente i to dager har vel allerede kjøpt det fra JP store... Lenke til kommentar
Lockslay Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 vil Prologen komme ut i butikkene eller bare på Playstation Store+ vil Prologen komme ut i butikkene eller bare på Playstation Store+ kommer også på blue ray disc seff Yay Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Inside Polophony Digital! fann ein litt artig video der me får sjå korleis det ser ut der gran turismo gjengen jobba..ikkje vanskelig å sjå att det studioet kun lager gran turismo.. i tilleg..eget treningsrom, bibliotek, soverom.. sony sparer ikkje på utgiftene.. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan jo anbefale yesasia.com som selger spillet for 267 kr inkludert frakt. det var jo en skikkelig nice price. hvor lang tid tok det før det var i postkassen din? Har ikke fått det ennå, men en kamerat fikk det etter 5 dager. Det heter seg 5-12 dager. Bra oppfølging fra yesasia som svarte på min kommentar på bestillingen ang pakkeverdi kort tid etter bestilling. Det skulle de fikse. Heisann. Du har vel fått spillet nå? Hvor lang tid tok det fra du betalte? Det ble ingen toll? Merket de pakken slik du ønsket? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kan jo anbefale yesasia.com som selger spillet for 267 kr inkludert frakt. det var jo en skikkelig nice price. hvor lang tid tok det før det var i postkassen din? Har ikke fått det ennå, men en kamerat fikk det etter 5 dager. Det heter seg 5-12 dager. Bra oppfølging fra yesasia som svarte på min kommentar på bestillingen ang pakkeverdi kort tid etter bestilling. Det skulle de fikse. Heisann. Du har vel fått spillet nå? Hvor lang tid tok det fra du betalte? Det ble ingen toll? Merket de pakken slik du ønsket? Venter fortsatt i spenning. Ble sendt den 2/1 og normal levering var på 6-12 dager. Utenom dette, har bekjente av meg bestillt og fått. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Da var det ankommet. Leveringstid fra Hong Kong var da 7 dager, så kan ikke klage. Nå skal det kjøres! Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ah, gratulerer langtongting Hva ble prisen totalt med frakt og avgifter? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Ah, gratulerer langtongting Hva ble prisen totalt med frakt og avgifter? 267,- kroner totalt. Er det noen som vet hav "news" og "TV" er? Får opp et "!" på TV og bare at den prøver å loade noe på "news" Endret 9. januar 2008 av langtongting Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kan anbefale japanvideogames også 49 dollar. Gratis frakt. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kan anbefale japanvideogames også 49 dollar. Gratis frakt. Måtte du betale toll derfra? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg kan anbefale japanvideogames også 49 dollar. Gratis frakt. Måtte du betale toll derfra? nei, den gikk rett igjennom. De hadde merket pakken verdi $20 elns. Uten at jeg ba om det Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ah, gratulerer langtongting Hva ble prisen totalt med frakt og avgifter? 267,- kroner totalt. Er det noen som vet hav "news" og "TV" er? Får opp et "!" på TV og bare at den prøver å loade noe på "news" Takk. Haansi: Hva ble total pris for deg? Tok det lang tid før det kom? Litt usikker på hvor jeg skal bestille fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå