Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo anbefale yesasia.com som selger spillet for 267 kr inkludert frakt.

 

det var jo en skikkelig nice price. hvor lang tid tok det før det var i postkassen din?

 

Har ikke fått det ennå, men en kamerat fikk det etter 5 dager. Det heter seg 5-12 dager.

Bra oppfølging fra yesasia som svarte på min kommentar på bestillingen ang pakkeverdi kort tid etter bestilling. Det skulle de fikse.

 

 

Heisann. Du har vel fått spillet nå? Hvor lang tid tok det fra du betalte? Det ble ingen toll? Merket de pakken slik du ønsket?

Lenke til kommentar
Kan jo anbefale yesasia.com som selger spillet for 267 kr inkludert frakt.

 

det var jo en skikkelig nice price. hvor lang tid tok det før det var i postkassen din?

 

Har ikke fått det ennå, men en kamerat fikk det etter 5 dager. Det heter seg 5-12 dager.

Bra oppfølging fra yesasia som svarte på min kommentar på bestillingen ang pakkeverdi kort tid etter bestilling. Det skulle de fikse.

 

 

Heisann. Du har vel fått spillet nå? Hvor lang tid tok det fra du betalte? Det ble ingen toll? Merket de pakken slik du ønsket?

 

Venter fortsatt i spenning. Ble sendt den 2/1 og normal levering var på 6-12 dager. Utenom dette, har bekjente av meg bestillt og fått.

Lenke til kommentar
Ah, gratulerer langtongting :) Hva ble prisen totalt med frakt og avgifter?

 

267,- kroner totalt.

 

Er det noen som vet hav "news" og "TV" er? Får opp et "!" på TV og bare at den prøver å loade noe på "news"

Takk.

 

Haansi: Hva ble total pris for deg? Tok det lang tid før det kom? Litt usikker på hvor jeg skal bestille fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...