Gå til innhold

Gran Turismo Prologue - Diskusjonstråd


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Kan jo anbefale yesasia.com som selger spillet for 267 kr inkludert frakt.

 

det var jo en skikkelig nice price. hvor lang tid tok det før det var i postkassen din?

 

Har ikke fått det ennå, men en kamerat fikk det etter 5 dager. Det heter seg 5-12 dager.

Bra oppfølging fra yesasia som svarte på min kommentar på bestillingen ang pakkeverdi kort tid etter bestilling. Det skulle de fikse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Imorgen henter jeg mitt nye Logitech G25 på posten...så da havner mitt gamle Driving Force Pro ratt/pedaler i boden...hvis ingen her inne kanskje vil ha det for en billig penge?

 

Si ifra isåfall...bedre enn at det støver ned...og en veldig bra erstatning til sixaxis :-)

 

post-97985-1199045960_thumb.jpg

Endret av Rossifan46
Lenke til kommentar

Slik ligger det vel ann :

 

 

 

C-1: Any

C-2: Suzuki Cappuchino '95, Daihatsu Coven(?) Active top '02, Daihatsy OFC-1 '07

C-3: Suzuki swiftsports '07

C-4: Any

C-5: 147 TI 2.0 Alfa Romeo

C-6: Suzuki Cappuchino '95, Daihatsu Coven(?) Active top '02, Daihatsy OFC-1 '07

C-7: Any

C-8: Honda Integra Type R '04

 

B-1: Any

B-2: Honda Integra Type R '04, Atenza Sports '07, Volkswagen Golf GTI '01, 147 TI 2.0 Alfa Romeo, Suzuki Swiftsports '07

B-3: Audi TT 3.2 Quatro '07

B-4: Any

B-5: Lancer Evolution IX GSR '05

B-6: Honda Integra, Atenza Sports '07, Volkswagen Golf GTI '01, 147 TI 2.0 Alfa Romeo '06, Suzuki Swiftsports '07

B-7: Any

B-8: Audi R8 4.2 FSI R Tronic '07

 

A-1: Any

A-2: Lexus IS F'07, Skyline GT-R Vspec II Nur '02, Nissan Fairlady Version 5 '07, Skyline Sedan 350GT Type SP '06, Nissan Skyline Concept '07, Skyline 370GT TypeSP '07, Nissan GT-R Proto '05, Nissan GT-R '07, Honda Integra Type R '04, Acura NSX '91, Atenza Sports '07, Subaru Impreza WRX STI '07, Lancer Evolution IX GSR '05, Lancer Evolution X GSR P.P. '07, Suzuki Capuccino '95, Suzuki Swiftsports '07, Daihatsy Coven Activetop '02, Daihatsu OFC-1 '07

A-3: Skyline GT-R Bspec II Nur '02

A-4: Any

A-5: Acura NSX '91

A-6: Lexus IS F '07, Skyline GT-R Vspec II Nur '02, Nissan Fairlady Version S '07, Skyline Sedan 350GT TypeSP '06, Nissan Skyline Concept '07, Skyline 370GT TypeSP '07, Nissan GT-R Proto '05, Nissan GT-R '07, Honda Integra Type R '04, Acura NSX '91, Atenza Sports '07, Subaru Impreza WRX STI '07, Lancer Evolution IX GSR '05, Lancer Evolution X GSR P.P. '07, Suzuki Cappuccino '95, Suzuki Swiftsports '07, Daihatsy Coven Activetop '02, Daihatsu OFC-1 '07

A-7: Any

A-8: Nissan GT-R '07

 

 

Lenke til kommentar
Dårlig med tilbakemeldinger angående online delen. Er den så kjip at ingen bruker den noe særlig eller?

Dette er mine meninger om online delen:

 

+ Inntil 16 deltakere på likt

+ Realistisk racing

+ Man får creditt for resultatet man kommer på, bra betalt for 1.plass osv.

+ Gøy å sammenligne tider mot alle som spiller på Time Trail delen under Arcade online.

 

- Begrenset innstillingsmuligheter før løpene

- Ikke mulige å velge forskjellige bilklasser på hver bane

- Ikke mulighet for å chatte med motstandern man kjørte ifra mellom løpene

- Ikke mulighet for å velge antall runder løpet skal vare

- Tilfeldig hvem man kjører med hvert løp

- Grafikken kan bli ganske hakkete når alle bilene er på skjermen samtidig. Vet ikke om det kan skyldes at jeg sitter i Norge og spiller mot en server i Japan, eller om min 2,5/1,0 Mbit linje er for treg.

Føler grafikken flyter best med maks 10 biler på skjermen samtidig.

 

Har kjørt en del online på Sega Rally til PS3, der har man mulighet for å selv arrangsjere løp, velge baner i en turnering på inntil 6 løp for inntil 6 deltakere og man kan stille inn stort sett det meste. Også veldig gøy med litt chat mellom hver runde. Anbefaler det sterkt hvis man vil spille online. Men det er jo et arcadespill sammenlignet med GT5P.

 

GT5P er jo bare en prologue, så blir nok sikkert helt andre muligheter i det ferdige spillet.

Lenke til kommentar

takk for detaljert beskrivelse rossifan46 :)

 

online delen virker rimelig amputert i forhold til forza 2, men er vel fortsatt 10-11 måneder til utgivelse, så blir helt sikkert bedre. må dog si at jeg er skuffet over det jeg har sett(GT5P) og forsøkt(GT5P demo) så langt. Greit nok, selve bilene og interiøret var bra, men kjørefølelsen liker flere hakk under forza 2. ikke ofte jeg sier nei takk til en kjent spillserie, men dette frister faktisk ikke slik det er nå.

Lenke til kommentar

Synes kjørefølelsen er bra jeg. Det meste virker ganske realistisk til spill å være.

 

Skal bli gøy når jeg får G25-rattet! Håper å komme med på topp3-listen her på forumet, men det skal vel ikke så mye til når man ser på hvor få som er med å konkurrere om de 3 beste tidene på hver bane :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...